فاروس logo

دوره های آموزشی کنکوری

دوره های آموزشی کنکوری

دوره های آموزشی کنکوری

دوره های آموزشی کنکور

در رابطه با دوره های آموزشی کنکور چه می دانید؟ دوره آموزشی کنکور 1401 شامل چه مورادی می شود؟ دوره هایی آموزشی کنکور موارد زیادی را در بر می گیرد. با ما همراه باشید تا در ادامه به ذکر نکاتی در باب دوره های آموزشی کنکور بپردازیم.

بهترین موسسه آموزشی کنکور تجربی چه دوره هایی را ارائه می کند؟

بهترین موسسات آموزش کنکور تجربی مواردی را برای آمادگی شما در کنکور تدارک می بیننند که هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. مواردی که برای موفقیت در کنکور به آن نیاز دارید شامل چه مواردی می شود؟

مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور سراسری به چه صورت است؟

برای موفقیت در کنکور سراسری باید به تمام این موراد اهمیت بدهید و اگر خودتان کار برنامه ریزی و مشاوره کنکور را به عهده دارید، موارد بالا رادر نظر بگیرید. چرا که دوره های آموزشی معتبر در گروه های آزمایشی مختلف تمام موارد بالا را پوشش می دهد.

هزینه های دوره های آموزشی کنکور

هزینه های دوره های آموزشی کنکور به خدماتی که دوره های مختلف ارائه می دهند بستگی دارد. هزینه این کلاس ها اغلب قسط بندی می شود و یا در ابتدای کار تسویه می شود. بنابراین هزینه های سنگبن کلاس هاس آموزشی کنکور ممکن است به برخی از دانش آموزان و والدین آن ها فشار مالی وارد کند و یا همه دانش آموزان نتوانند از بهترین دوره های آموزشی کنکور استفاده کنند. موسسه فاروس در راستای رعایت عدالت آموزشی بهترین و باکیفیت ترین دوره های آموزشی کنکور از اساتید نام آشنای ایران به صورت پرداخت اشتراک ناچیز ماهانه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

دی وی دی های آموزشی کنکور

دوره های آموزشی کنکور غیرحضوری

در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا زیرساخت های لازم برای ارائه باکیفیت ترین دوره های آموزشی آنلاین فراهم شده است. به این منظور دانش آموزان و متقاضیان کنکور سراسری می توانند از همه امکانات موسسات آموزشی معتبر به صورت آنلاین استفاده کنند. برگزاری آزمون های آنلاین مشابه کنکور سراسری , مشاوه و برنام ریزی آنلاین کنکوری ، قوی ترین درسنامه ها و جزوه ها در قالب pdf استفاده کنید. به این صورت است که کیفیت آموزش مجازی در کنکور از کلاس های آموزش حضوری نیز فراتر رفته و برای همه نیز در دسترس است.

بهترین کلاس های آموزشی کنکور 1401

بهترین کلاس های آموزشی کنکور برای آمادگی در کنکور سراسری 1401 از تیر 1401 فعالیت خود را در این زمبنه آغاز کرده و با برنامه های منحصر به فرد در پی آمادگی برای کنکور هستند. این آموزشگاه ها از پایه دهم شروع به مرور دروس کرده و با استفاهده از شیوه آموزش های حرفه ای فرآیند یادگیری عمیق این دروس را آغاز خواهد کرد. پس از آن با تست زنی و آزمون های مرحله به مرحله برای تثبیت این مطالب آغاز خواهد شد. فرایند آزمون های مرحله به مرحله تا زمان کنکور تکرار می شود تا دروس در ذهن متقاضی به حافظه بلند مدت تبدیل شود.

دی وی دی های آموزشی کنکور

دی وی دی های آموزشی کنکور برای دروس مختلف برای گروه های آزمایشی مختلف برگزار می شود. در این پکیج ها مراحل مطالعه کنکور به صورت کامل توضیح داده شده است. این مراحل شامل آموزش، تست زنی، خلاصه، جمع بندی و مرور مطالب است که باید به صورت اصولی انجام شود. تدریس در پکیج ها و دی وی دی های آمادگی کنکور باید به گونه ای باشد که علاوه بر کنکور معدل درسی را نیز شامل شود. شیوه درس اساتید کنکور به این صورت است که ابتدا اقدام به توضیح و تست مفاهیم مقدماتی می کنند. سپس اقدام به حل سوالات تستی ترکیبی می کند. بسیاری از مطالب دروس کنکوری به صورت ادغام از سال های گذشته ایجاد می شود.

کلاس های آنلاین رایگان کنکور

کلاس های آنلاین رایگان کنکور که موسسات مختلف برای آموزشگاه ها تدارک می بینند، شامل کلاس های رفع اشکال می شود. این کلاس ها به دانش آموزان کمک می کنند در سطح های مختلف خود را به مراحل بالاتری برسانند. در این کلاس ها معمولا به حل سوالات سخت تر پرداخته می شود. بنابراین امکان تبادل اطلاعات نیز موجود است.

مزیت های پکیج های آموزشی نسبت به کلاس های حضوری کنکور چیست؟

مزیت های این کلاس ها این است که می توانید در هر زمان به صلاح دید مشاور و برنامه ریز تحصیلی منحصر به فرد خود را اجرایی کنید. همچنین نسبت به سطح خود می توانید چندین بار آن ها ببینید. در هر زمان که نیاز به توضیح بیشتر یا زمان برای درک مطالب داشتید، آن ها را بازبینی کنید و یا پخش فیلم را متوقف کنید. با انتخاب کلاس های کجازی هزینهخه های کمتری صرف استفاده از آن ها خواهید کرد. همچنین زمان شما در رفت و آمد به هدر نمی رود. می توانید در هر محل زندگی خود از اساتیدی استفاده کنید که امکان استفاده از آن ها به صورت حضوری در حل زندگی شما وجود نداشته است. بنابراین به متقاضیان کنکور دی وی دی های باکیفیت آموزشی را توصیه می کنیم.

پانوشت: کلاس های غیر حضوری آموزش کنکور, پکیج های آموزشی کنکور, نکات کنکوری کنکور 1401, کلاس های آنلاین کنکور

برچسب ها


سوالات کنکور