فاروس logo

کامل ترین جزوه شیمی برای کنکور تجربی

کامل ترین جزوه شیمی برای کنکور تجربی

کامل ترین جزوه شیمی برای کنکور تجربی

کامل ترین جزوه شیمی برای کنکور تجربی

  

جزوه شیمی کنکور از مهم ترین جزوه هایی است که شما باید در سال کنکور حتما یک نسخه از آن را داشته باشید. کامل ترین جزوه شیمی کنکور تجربی را می توانید از فاروس طاها داشته تهیه کنید. درس شیمی از اهمیت بالایی در کنکور رشته تجربی برخوردار است. از این درس در کنکور 35 سوال می آید و مدت پاسخگویی به آن هم 35 دقیقه می باشد. یعنی برای هر سوال یک دقیقه فرصت دارید. این درس سومین بخش دفترچه سوالات کنکور سراسری است. از درس شیمی می تواند سوالات ترکیبی هم مطرح شود. بنابراین تسلط کامل برای کسب درصد بالا حتما نیاز است. برای این درس حتما برنامه مطالعاتی خوبی قرار دهید تا به همه مباحث آن برسید. مطالب حفظی آن را هر چند وقت یک بار به صورت کامل مرور کنید. در حین مطالعه نیز تا مبحثی را به صورت کامل یاد نگرفتید وارد قسمت بعدی نشوید. تست های کنکور سال گذشته هم فراموش نشود.

  

صفر تا صد شیمی کنکور نظام جدید

  

  

صفر تا صد شیمی کنکور نظام جدید با فاروس طاها >>> درس شیمی یکی از مهم‌ ترین دروس تخصصی برای داوطلبان گروه تجربی است. داوطلبان باید با دقت زیادی به این درس توجه کنند و تراز بالایی برای شیمی کنکور داشته باشند. یکی از مهم‌ ترین کارهایی که قبل از مطالعه شیمی کنکور باید انجام دهید، مطالعه بودجه بندی شیمی کنکور است. داوطلبان حتما باید با بودجه بندی شیمی کنکور نظام جدید آشنا باشند. و با توجه به سوالات هر فصل برای آن بخش زمان بگذارند. تمامی دروس تخصصی در گروه تجربی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. درس شیمی نیز برای زیر گروه‌ های مختلف گروه تجربی دارای ضرایب مختلفی است. داوطلبان باید با توجه به رشته مورد نظر خود به ضرایب درس شیمی توجه زیادی کنند. به عنوان مثال داوطلبانی که به دنبال رشته داروسازی هستند باید به ضرایب این درس و تراز شیمی کنکور توجه زیادی داشته باشند.

  

  

بهترین منابع درس شیمی کنکور

  

با توجه به اهمیت زیاد درس شیمی شما هم به دنبال بهترین منابع درس شیمی کنکور هستید؟ راه را درست آمدیده اید😎👌. فاروس طاها بهترین جزوات را نه تنها برای درسی شیمی بلکه برای همه دروس می تواند در اختیار شما قرار دهد. حالا اصلا چرا جزوات فاروس طاها؟ برای این که فاروس طاها بهترین موسسه کنکور در سراسر کشور می باشد. همچنین، برگزار کننده بزرگ ترین طرح های تضمینی قبولی در رشته های پزشکی برای بچه های تجربی نیز هست. پس جای شکی برای شما عزیزان در انتخاب این موسسه کنکور باقی نمی گذارد. همین الان با شماره تلفن 09120981385 تماس بگیرید و از تمامی خدمات آموزشی ما بهره ببرید. برای درس هایتان برنامه ریزی کنید و کار امروز را به فردا نیندازید. مطمئن باشید که موفقیت از آن شماست اگر که بخواهید و برای آن تلاش کنید.

   


  

نکته مهم

  

نکته مهمی که به همه بچه های تجربی توصیه می شود این است که از تمام روزهای سال کنکور خود به نحو احسن بهره ببرند. بدانند هر روز یک فرصت برای رسیدن به موفقیت است. درس شیمی را از سال دهم جدی بگیرید. از همان ابتدا درس ها کنکوری بخوانید. پس از مطالعه هر درس تمرین تشریحی و تستی انجام دهید. از خود آزمون بگیرید و هر دفعه درصد را محاسبه کنید. هر دفعه تعداد پاسخ های غلط خود را کاهش دهید و سعی کنید تا زمانی که جواب را مطمئن نشدید به آن پاسخ ندهید. خصوصا در مورد درس شیمی که خیلی چالش برانگیز است. درس شیمی سوالاتش به گونه ای طراحی می شود که اکثرا شما را به سمت پاسخ غلط سوق می دهد. برای این که در این دام های نیفتید تنها یک راه حل وجود دارد، تمرین و تمرین و تمرین!!! بنابراین، حتی اگر هنوز هم شروع نکرده اید عیبی ندارد. از همین امروز شروع کنید. این را به یاد داشته باشید که هیچ وقت دیر نیست. اما مهم پشتکار عمل و تداوم در برنامه ریزی و مطالعه می باشد.

  

  

طرح قبولی تضمینی کنکور تجربی موسسه فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

  

سوالات متداول

  


برای درس شیمی چگونه تست بزنم که نتیجه بهتر و موثرتری برای کنکور بگیرم؟


حل تست های کنکور سراسری و سوالات تالیفی نرمال می تواند به شما کمک کند. هر شب 10 الی 15 سوال از درس شیمی حل کنید. همچنین، نکته برداری و خلاصه نویسی و مرور و جمع بندی نیز فراموش نشود.


برای ثبت نام در موسسه فاروس طاها چگونه می توانم اقدام کنم؟


با شماره 09120981385 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از مشاورین ما بپرسید. یا می توانید جهت ثبت نام، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.


بودجه بندی درس شیمی و دیگر دروس رشته تجربی را چگونه می توانم ببینم؟


شما عزیزان کنکوری با مراجعه به سایت فاروس طاها می توانید بودجه بندی درس شیمی و سایر دروس رشته تجربی را ببینید.

  

پانوشت: جزوه کنکوری شیمی دهم, نحوه جزوه جمع بندی شیمی یازدهم, جزوه شیمی کنکور تجربی, جزوه شیمی دوازدهم, دانلود جزوه شیمی کنکور تجربی

برچسب ها