فاروس logo

دفتر برنامه ریزی کنکور | بهترین پلن برنامه ریزی کنکور | فاروس طاها

دفتر برنامه ریزی کنکور | بهترین پلن برنامه ریزی کنکور | فاروس طاها

دفتر برنامه ریزی کنکور | بهترین پلن برنامه ریزی کنکور | فاروس طاها

دفتر برنامه ریزی کنکور | بهترین پلن برنامه ریزی کنکور

  

دفتر برنامه ریزی کنکور چیست؟ دفتر برنامه ریزی کنکور یا پلن یکی از لوازم برنامه ریزی سال کنکور است. اما چرا دفتر برنامه ریزی کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است؟ دفتر برنامه ریزی کنکوری رنگی رنگی یکی از مواردی است که به دانش آموز انگیزه می دهد برنامه ریزی خود را برای کنکور سراسری به طور کامل به انجام برساند اما از دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور اطلاع دارید؟

 

 

برنامه ریزی تخصصی کنکور سراسری با استفاده از برگه گام های برنامه ریزی

 

برگه های برنامه ریزی تخصصصی کنکور که از دفتر های پلن بسیار تخصصی تر برنامه ریزی شده اند، برای برنامه ریزی کنکور سراسری بسیار مناسب هستند. با این برگه ها می توانید در کمتر از یکسال در مباحث کنکور سراسری را جمع بندی و مرور کنید. اما برگه های برنامه ریزی گام به شما برنامه ریزی اصولی مرحله به مرحله را نشان می دهند که با استفاده از آن بتوانید به هدف خود دست یابید.

 

جبران زمان های از دست رفتته در برنامه ریزی کنکور سراسری

 

برای جبران زمان های از دست رفته برای آمادگی در کنکور چه کنیم؟ گاهی پیش میاید برای برنامه ریزی کنکور سراسری زمان هایی را از دست می دهیم که جبران آن سخت می شود. به این ترتیب باید به جبران زمان های از دست رفته بپردازیم. برای جبران این زمان ها نیاز است برنامه ریزی شما به گونه ای طراحی شود تا زمان لازم را برای جبران در اختیار شما قرار دهد. برنامه ریزی مرحله به مرحله فاروس طاها این مشکل را برای دانش آموزان حل کرده و به قدری انعطاف پذیر طراحی شده که در هرپایه ای بتوانید از آن برای موفقیت در کنکور استفاده کنید. بنابراین بهتر است به جای استفاده از دفتر برنامه ریزی از برگه های برنامه ریزی فاروس که مبتنی بر گام طراحی شده است، استفاده کنید.

 

دانلود pdf های رایگان برنامه ریزی کنکور

 

pdf برنامه ریزی کنکور سراسری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برنامه ریزی خود را در هر روز ثبت کنید. برنامه ریزی رایگان کنکور سراسری که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد، معمولا به صورت کلی برنامه ریزی شده و تایم های مطالعاتی منحصر به فرد نمی باشد. به این ترتیب نمی توان با استفاده از آن ها بهترین برنامه ریزی را در اختیار دانش آموزان قرار داد. بهترین برنامه ریزی کنکور 1401 باید شامل موارد زیر باشد:

 

 

علاوه بر همه موارد ذکر شده در بالات برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که دانش آموز در هر زمان برای استفاده از آن داوطلب شد بتواند رشد کند و رتبه دلخواه خود را کسب کند.

 

خرید بهترین برنامه ریزی کنکور تجربی

 

برای خرید بهترین برنامه ریزی کنکور تجربی که همه ویژگی های ذکر شده در بالا را داراست کافیست با مشاور ارشد مجموعه فاروس طاها در تماس باشید که علاوه بر موارد ذکر شده در بالا به تمامی امکانات لازم که برای رتبه برتر شدن نیاز دارید دست یابید.

 

 

تمامی امکانات لازم را برای قبولی در کنکور سراسری در اختیار داشته باشید. همچنین در وب اپلیکیشن فاروس طاها می توانید از جدید ترین امکانات آموزشی استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09120981385 در تماس باشید

 

برچسب ها