فاروس logo

ساعات مطالعه رتبه های برتر کنکور

ساعات مطالعه رتبه های برتر کنکور

ساعات مطالعه رتبه های برتر کنکور

ساعات مطالعه رتبه های برتر کنکور

 

ساعات مطالعه رتبه های برتر کنکور از مواردی است که خیلی از بچه های کنکوری می خواهند بدانند. یک نکته را همین ابتدا به شما بگوییم، ببینید عزیزان نمی شود روزی نیم ساعت درس بخوانید و موفق شوید. هیچ رتبه ی برتری باروزی نیم ساعت مطالعه رتبه برتر نشده است. این که شیوه های رتبه های خوب را بدانید خیلی خوب است. اما در نظر بگیرید که ساعت مطالعه یک موضوع شخصی است و همه نمی توانند مانند هم باشند. برای ساعت مطالعه مفید حتما با یک مشاور مشورت کنید.

 

ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور تجربی

 

آیا می خواهید ساعت مطالعه رتبه های برتر کنکور تجربی را بدانید؟ در قسمت قبل به شما گفتیم که ساعت مطالعه هر کس با بقیه فرق دارد. اما نه این که دیگر خیلی کم و غیر قابل قبول باشد. خب حالا چه کنیم؟ چقدر درس بخوانیم؟ بهترین کار این است که با یک مشاور با تجربه در زمینه کنکور صحبت کنید. ویژگی های فردی و میزان سطح علمی خود را به او بگویید تا او برای شما برنامه ریزی کند. اگر ساعت مطالعاتی شما خیلی کم است به مرور آن را زیاد کنید. البته میزان ساعت مطالعه برای هر درس هم با درس های دیگر متفاوت است. اما نمی توان گفت که همه باید زیست را بیشتر از شیمی بخوانند. چون سرعت یادگیری داوطلبان با هم فرق دارد.

 

 

جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور

 

در این قسمت می خواهیم در مورد جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور صحبت کنیم. نفرات برتر کنکور در جدول برنامه ریزی خود برای هر هفته مطالعه تمام دروس را قرار می دهند. برای هر درس زمانی هم برای حل تمرین و تست زدن می گذارند. بین ساعات مطالعه خود زمانی را برای استراحت قرار می دهند. آزمون های خود را تحلیل و بررسی می کنند و برای رفع اشتباهات خود تلاش می کنند.

 

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور تجربی

 

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور تجربی هم شامل دروس عمومی می شود و هم شامل دروس اختصاصی. هم چنین در فاصله های زمانی مناسب به مرور و جمع بندی نیز می پردازند. نقاط قوت و ضعف خود را پیدا می کنند و روی آن ها کار می کنند. به این صورت که نقاط قوت خود را حفظ کنند و به رفع نقاط ضعف خود بپردازند. اگر یک برنامه ریزی عالی می خواهید برای کنکور خود با فاروس طاها همراه باشید.

 

آیا اگر به اندازه ی رتبه های برتر درس بخوانیم، ما هم موفق می شویم؟

ساعت مطالعه یکی از دلایل موفقیت آن هاست و اگر به اندازه ی آن ها درس بخوانید هیچ تضمینی نیست که مانند آن ها نتیجه بگیرید. هم چنین میزان ساعت مطالعه هر کس با توجه به شرایط خود او محاسبه می شود. در آخر هم نیازی نیست خود را با کسی مقایسه کنید.

چطور ساعت مطالعه خود را افزایش دهیم؟

افزایش ساعت مطالعه امری است که تدریجی زیاد می شود. توصیه می کنیم برای این کار حتما از یک مشاور کمک بگیرید.

برچسب ها