فاروس logo

بهترین کتاب تست فیزیک کنکور

بهترین کتاب تست فیزیک کنکور

بهترین کتاب تست فیزیک کنکور

بهترین کتاب تست فیزیک کنکور

  

بهترین کتاب تست فیزیک کنکور کدام است؟ در این مقاله فاروس طاها قصد داریم تا بهترین کتاب تست فیزیک را به شما معرفی کنیم. دوستان ما همیشه به متقاضیان کنکوری می گوییم که اولویت شان کتاب درسی باشد و مطالعه خود را با آن ها شروع کنند. همه رتبه های برتر کنکور سراسری نیز در مصاحبه های خود به این نکته اشاره کرده اند که مهم ترین عامل موفقیت آن ها تسلط بر کتاب های درسی است. اما واضح است که برای حل سوالات کنکور صرفا مطالعه کتاب درسی کافی نمی باشد. و حتما به یک مکمل نیاز پیدا خواهید کرد. به این دلیل که نکات مهم تست های کنکور در کتب درسی ذکر نشده است. و کتاب درسی فقط به بیان مطالب مهم و کلی می پردازد. از همین رو، شما باید برای هر درس خود جزوه و کتاب تست هم داشته باشید. تا مطالب را عمیق تر بیاموزید و بتوانید درصد بیش تری در آن درس بزنید.

  

سطح بندی دانش آموان برای خرید بهترین منابع فیزیک

  

اولین قدمی که هنگام خرید کتاب تست فیزیک باید بردارید. این است که بدانید در چه سطحی هستید. برای درس فیزیک دانش آموزان را به دو دسته تقسیم می کنیم. اول کتاب های دوره اول که برای دانش آموزان ضعیف است. بعدش منابع دوره دوم برای دانش آموزان قوی.

  

  

  

کتاب تست فیزیک مهر و ماه

  

انتشارات مهر و ماه هم کتابی جزو بهترین منابع فیزیک کنکور منتشر کرده است. فیزیک پایه و پیش دانشگاهی مهر و ماه که هر کدام در یک جلد منتشر شده است. قالب کلی کتاب‌ها به این شکل است که برای یک فصل ابتدا درس نامه آموزشی وجود دارد. که واقعا از بهترین درس نامه‌های موجود در بازار است. همچنین، مطالب کتاب درسی را به بهترین نحو ممکن با زبانی ساده در کنار مثال‌های آموزشی متعدد بیان کرده است. بعد از درسنامه تست های هر فصل قرار دارد. تست های این کتاب شامل تست های تالیفی خوب (در سطح متوسط رو به بالا). همچنین، تست های سراسری داخل و خارج از کشور است. که با طبقه بندی ریز مباحث و کاربردی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در انتهای هر فصل آزمون‌های درس به درس و به علاوه، آزمون‌های جامع وجود دارد که برای سنجش اطلاعات علمی شما می‌تواند بسیار کارساز باشد.

   


  

کتاب تست فیزیک مهر و ماه برای چه کسانی مناسب است؟

  

درسنامه بسیار خوبی دارد. همچنین، از آن جهت که درسنامه در قالب استاد و شاگردی تنظیم شده در تدریس مطالب درسی برای شما بسیار مفید است. متن درسنامه ‌ها روان و گویا هست. در کنار این درسنامه‌ های خوب باید به تست های عالی این کتاب که چیدمانی از تست های سراسری داخل و خارج از کشور در کنار تست های تالیفی نیز اشاره کرد.

   


  

نکات مثبت

  

   


  

نکات منفی

  

تعداد تست‌های کم تر نسبت به بقیه کتاب‌های فیزیک

  

کتاب تست فیزیک خیلی سبز

  

  

خیلی سبز برای فیزیک کنکور دو کتاب خیلی درجه یک دارد. کتاب فیزیک پایه و همچنین، فیزیک پیش‌دانشگاهی. که هر دو کتاب در دو جلد (جلد اول تست ها و جلد دوم درسنامه و پاسخنامه تشریحی) در اختیار شما قرار می‌گیرند. اما روند کلی کتاب به این شکل است که در جلد اول که جلد سوالات است ما شاهد سه دسته تست هستیم. دسته اول تست های آموزشی که شما رو با روند کلی فصل در بخش ‌های مختلف آشنا می‌کند. دسته دوم به عنوان تست های آزمون که بیش تر تست های کنکور و سنجش‌ است. در بخش سوم تست های سری (z) وجود دارد. تست ‌هایی این بخش دارای ایده‌ های نو و بسیار جدید هستند. که با بررسی آن‌ها تا مرز ۱۰۰ درصد پیش خواهید رفت. (اگر از پس تست ها بر نیامدید نا امید نشید. چرا که تست های این بخش بسیار سنگین است). در جلد پاسخنامه کادر های آموزشی وجود دارد که جزو بهترین درسنامه ‌های فیزیک بوده و مفاهیم درسی را به صورت موضوعی برای هر فصل قرار داده است.

   


  

کتاب تست فیزیک خیلی سبز برای چه کسانی مناسب است؟

  

این کتاب از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود. شاید روند کلی کتاب کمی سخت به نظر برسد. اما هر داوطلب مستعدی از پس این کتاب بر خواهد آمد. از طرفی، عزیزانی که به رتبه برتر شدن هم فکر می‌کنند مطمئنا با تست های بخش (Z) می‌توانند سنجش مناسبی از خود داشته باشند.

   


  

نکات مثبت

  

تست های خوب و هم سطح با کنکور این کتاب. در کنار تست های سخت در بخش (z) یک منبع درجه یک از تست را در اختیار داوطلب قرار می‌دهد. (در ضمن، تعداد تست های فیزیک پایه حدود ۳۰۰۰ و فیزیک پیش حدود ۳۶۰۰ تست است. که شما را از هر منبع دیگری بی نیاز خواهد کرد).

   


  

نکات منفی

  

نداشتن آزمون ‌های جامع

  

  

جزوه فیزیک کنکور فاروس طاها

  

فیزیک کنکور تجربی 🌱📜 >>> نظام جدید دارای قسمت های مختلفی می باشد. هر قسمت در جزوه فیزیک پیش دانشگاهی تجربی فاروس طاها به صورت کامل، همراه با تکنیک های کنکوری هر کدام توضیح داده شده است. موسسه فاروس طاها بهترین جزوات، تالیف شده مجرب ترین اساتید را در اختیار شما قرار می دهد. با این جزوات، شما می توانید درصد خیلی بالایی و یا حتی کاملی در کنکور بگیرید. پس همین حالا با شماره 09120981385 تماس بگیرید. تا اینکه جزوه فیزیک پیش دانشگاهی تجربی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید. به علاوه، جزوات فیزیک فاروس طاها می تواند منبع خیلی خوبی برای شما باشد. چرا که تمامی منابع کنکور را با راه حل های شگفت انگیز در این جزوه ها برای شما گرد آورده ایم. همچنین، تست های احتمالی کنکور نیز در آن وجود دارد. که با حل و یادگیری آن ها می توانید با آمادگی بیش تری به جلسه آزمون سراسری بروید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

 

  

طرح قبولی تضمینی کنکور تجربی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

پانوشت: بهترین کتاب تست فیزیک کنکور, بهترین کتاب فیزیک کنکور تجربی, کتاب تست فیزیک جامع, بهترین کتاب تست فیزیک نظام جدید

برچسب ها