فاروس logo

دانلود رایگان جزوه زیست شناسی دهم تجربی

دانلود رایگان جزوه زیست شناسی دهم تجربی

دانلود رایگان جزوه زیست شناسی دهم تجربی

دانلود رایگان جزوه زیست شناسی دهم تجربی

 

به دنبال دانلود رایگان جزوه زیست شناسی دهم تجربی هستید؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و نکات تازه ای را در مورد درس زیست بیاموزید. درس زیست در میان دروس دیگر رشته تجربی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. می توان گفت مهم ترین درس این رشته است. به همین دلیل به دانش آموزان می گوییم اگر هدف شما قبولی درشته پزشکی می باشد از سال دهم درس زیست را مفهومی بخوانید و یاد بگیرید. دقت کنید که سوالات این درس ترکیبی است. ممکن است برای حل یک سوال شما نیاز به یک نکته از پایه دهم و یک نکته از پایه یازدهم داشته باشید. برای این که درصد بالایی در این درس داشته باشید از سال دهم آغاز کنید و به کتاب درسی اکتفا نکنید. حتما کامل ترین جزوات را همراه با تکنیک های تست زنی تهیه و مطالعه کنید.

 

جزوه کامل زیست دهم تجربی رایگان

 

دانش آموزانی که از سال دهم برای کنکور خود برنامه ریزی می کنند از همان ابتدا به دنبال جزوه کامل زیست دهم تجربی رایگان هستند. همانطور که گفتیم به هیچ عنوان فقط به کتاب درسی تکیه نکنید. درس زیست حتما به مکمل نیاز دارد. زیست کتاب درسی را به صورت خط به خط حفظ باشید. سپس به دنبال آن کتاب های کمک آموزشی و جزوات اساتید برتر را هم مطالعه کنید. حتما نکات مهم را یادداشت برداری کنید و در زمان های جمع بندی به آن ها رجوع کنید. فلش کارت از قسمت های مختلف این درس داشته باشید و در راه مدرسه، زمانی که تایم اضافه دارید حتما نگاهی به آن بیندازید. تکرار این کار باعث تثبیت یادگیری شما می شود. زیست را با شکل بیاموزید. شکل های کتاب در کنکور بسیار مورد سوال قرار می گیرد.

 

 

سوالات کتاب زیست دهم تجربی با جواب

 

سوالات کتاب زیست دهم تجربی با جواب را می خواهید؟ به دنبال دانلود رایگان جزوه زیست شناسی دهم تجربی هستید؟ با فاروس طاها همراه باشید و جواب تمام سوالات خود را بگیرید. ما کامل ترین جزوه که نوشته شده توسط اساتید برتر ایرانی در زمینه ی کنکور هستند را در اختیار شما قرار می دهیم. سوالی در کنکور نیست که شما نکته مربوط به آن را در جزوات ما ندیده باشید. پس با ما تماس بگیرید و این جزوات عالی را دریافت کنید و نتیجه ای عالی در کنکور بگیرید. تمامی منابع کنکور برای رشته ی تجربی را برای همه دروس شما در جزوات آورده ایم. با این جزوه ها شما دیگر نیازی به هیچ منبع و مکملی نخواهید داشت.

 

درس زیست را از سال دهم جدی بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید. فراموش نکنید که یک شبه نمی توان ره صد ساله رفت!!!

 

جزوات فاروس طاها را چطور می توان تهیه کرد؟ 

با شماره 09120981385 تماس گرفته و تمامی جزوات را تهیه فرمایید.

برای درس زیست و حل سوال های ترکیبی یک مشاور خوب معرفی می کنید؟

مشاوران و اساتید فاروس طاها در کشور بهترین هستند و برای سبک های مختلف سوالات این درس تکنیک های کاربردی به شما آموزش خواهند داد.

برچسب ها