فاروس logo

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰

  

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰ در پایین صفحه قرار دارد. کنکور تجربی در میان دیگر گروه های دیگر از جمعیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیلی قبول شدن در رشته هایی مانند پزشکی، دندانسازی، داروسازی و ... از کمی سخت بوده و نیازمند تلاش بیشتری است. برای قبول شدن در این رشته ها شما باید یک برنامه منسجم و یک ساله برای سال کنکور خود داشته باشید. پیشنهاد می کنیم دوره های مشاوره فاورس طاها را حتما ببینید و از خدمات ما استفاده کنیم. با ما می توانید به اهداف خود برسید.

 

رشته های پر طرفدار تجربی✅

 

🙌پزشکی| دندانپزشکی| داروسازی 🙌

  


 

همانطور که گفته شد گروه آزمایشی تجربی از پر متقاضی ترین رشته های گروه های آزمایشی می باشد.

 

به همین منظور داوطلبین این گروه آزمایشی نسبت به دیگر گروه ها تلاش بیشتری باید داشته باشند و مسیر سخت تری هم دارند. فاروس طاها برنامه منسجم و منعطفی برای دوستان رشته ی تجربی دارد که در این سال مهم زندگی خود بی انگیزه نشوند و تلاش بی وقفه داشته باشند.

 

شاید بتوان گفت کهقبولی در کنکور نیازمند یک تکنیک است. اگر شما تکنیک ها را آموزش ببینید و یاد بگیرید قطعاً می توانید به راحتی به نتیجه ی دلخواه برسید.

 

به همین دلیل، آنچه در برنامه ریزی مهم است، آمادگی کامل داوطلبان برای این نوع آزمون است.

 

کلیه نکات و تمامی مطالب مهم از طریق مشورت با مشاوران در اختیار داوطلبان قرار داده می شود تا بتوانند در کمترین زمان جمع بندی های مختلف و راه حل های کوتاه تر را آموزش ببینند.

 

برای ارتباط با مشاورین ما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

تکنیک های کنکوری

 

تکنیک های کنکوری همیشه خیلی نکات سخت و پیچیده ای نیستند. گاهی این روش ها کار های ساده و پیش پا افتاده ای هستند که شما آن ها را نادیده می گیرید. به خودتانسخت نگیرید و فقط تمرکز خود را بر روی یادگیری قرار دهید. قرار نیست کار سخت و محالی انجام دهید. فقط کافی است شما انگیزه داشته باشید و هدف تان برایتان مهم باشد. در این قسمت میخواهیم یک سری تکنیک های کنکوری را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

 

همانطور که گفته شد می خواهیم یک سری نکات را برای بهتر نتیجه گرفتن شما دوستان یادآور شویم:

 

🟢 اهداف کوتاه مدت داشته باشید.

 

🟢 دقیقا بدانید چه می خواهید؟ سپس هدف اصلی خود را به هدف های کوچک تر تقسیم کنید.

 

🟢 برنامه ریزی داشه باشیدو حتما خود را ملزم بدارید که به آن عمل کنید.

 

🟢 خودتان را با هیچ کس مقایسه نکنید.

 

🟢 اشتباهات خود را بدانید و برای رفع آن ها تلاش کنید.

 

🟢 نقاط قوت خود را در نظر بگیرید و سعی کنید آن ها را به ثبات برسانید.

 

مشاوره کنکور رایگان

 

مشاوره کنکور رایگان از دیگر اهداف مجموعه فاروس طاها می باشد. انتخاب یک مشاور خوب کمک بزرگی به شما در گرفتن نتیجه عالی در کنکور می کنید. پس با داشتن یک کارشناس متخصص در زمینه کنکور به راه خود ادامه دهید. در انتخاب مشاور خیلی دقت کنید که فرد مورد نظر حتما در زمینه کنکور خبره باشد. دوست، آشنا، فامیل، خواهر، برادر و ... شاید بتواند راهنمای خیلی خوبی در یک سری موارد باشد اما دقت کنید کنکور مرحله ی مهمی در زندگی شماست و برای نتیجه گرفتن در آن نیاز به مشاوره ی بهتری دارید. نکته مهم تر آن که هر ساله حذفیات و یا تبصره های جدیدی به کنکور و با برای انتخاب رشته اضافه می شود که برای آگاهی دقیق آن باز هم به مشاور نیاز دارید. اگر نیاز به مشاوره کنکور رایگان دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مشاوره کنکور تجربی

 

مشاوره کنکور تجربی از اصلی ترین تخصص های ماست. با توجه به منابع رشته ی تجربی و جمعیت زیاد شرکت کنندگان در این رشته برای قبول شدن در رشته های برتر و قرار گرفتن در رتبه های خوب باید از همان اول راه بدانید چه می خواهید و چقدر برای هدف خود اطلاعات دارید. چه در سال کنکور و چه در زمان انتخاب شته اگر دقت کافی نکنید متاسفانه تمام زحمت های شما بی نتیجه خواهد بود. در سال های گذشته دانش آموزان زیادی بوده اند که تلاش بسیاری داشته اند اما به دلیل نداشتن مشاور یا انتخاب مشاور نامناسب نتوانستند به هدف خود برسند.س می بینید که یک مشاور خوب چقدر موثر است. مشاوره کنکور تجربی را می توانید با ما به بهترین شکل داشته باشید. هم چنین در این صفحه دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰ را قرار داده ایم تا با سبک سوالات سازمان سنجش نیز آشنا شوید.

 

سوالات کنکور تجربی 1400

 

سوالات کنکور تجربی 1400 می تواند منبع خوبی برای دانش آموزان کنکوری باشد تا با سبک و شیوه سوالات آشنا شوند. توصیه می کنیم حتما حل سوالات کنکوری سال های گذشته را در برنامه هفتگی خود قرار دهید. این کار کمک بزرگی به شما می کند تا با سلیقه طراحان کنکور آشنا شوید. تمرین کنید و تست زیاد بزنید و حتما از وسواس در مطالعه بپرهیزید. جای این که ازیک درس بارها بخوانید از همان درس تست و تمرین حل کنید تا نقاط ضعف و مثبت خود را بدست آورید. این که بدانید در کدام درس ها ضعیف دارید و در کدام قوی هستید کمک بزرگی به شما در داشتن یک برنامه مطلوب می کند. از نقاط ضعف خود نترسید و به نقاط قوت خود مغرور نشوید. موفقیت های کوچک را جدی بگیرید و دلیل آن را در یابید. چرا که هیچ موفقیتی اتفاقی نیست.

 

دانلود دفترچه کنکور تجربی ۱۴۰۰

 

 

 

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰ با کلیک بر روی دکمه های بالا صورت می گیرد. حتما همین الان سوالات را دانلود کنید و خود را بسنجید که اگر امسال شما داوطلب بودید در هر یک از درس ها چه درصدی می توانستید بزنید. فاروس طاها برگزار کننده بزرگ ترین طرح های تضمینی قبولی در رشته ای تجربی می باشد. ما را انتخاب کنید و به اهداف خود برسید. جهت گرفتن برنامه و یا مشاوره های رایگان با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید.

برچسب ها