فاروس logo

تیپ سوالات سهل الممتنع کنکور سراسری

تیپ سوالات سهل الممتنع کنکور سراسری

تیپ سوالات سهل الممتنع کنکور سراسری

تیپ سوالات سهل الممتنع کنکور سراسری

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تیپ سوالات سهل الممتنع کنکور سراسری صحبت کنیم. سبک سوم نوع سوالات کنکور سراسری همین مورد است. یک پارادوکس بسیار زیاد: آسون خیلی سخت. حال یعنی چه؟ این موضوع بدان معنا می باشد که دانش آموزان و متقاضیان فکر می کنند که در کنکور تمامی سوالات را درست جواب داده اند. اما درصد بسیار کمی از آن ها صحیح هستند و اکثرا پاسخ تست ها اشتباه می باشند. وقتی هم که کنکور به اتمام می رسد و نتایج اعلام می شود، می گویند که حق شان ضایع شده است. اما نمی دانند که دچار تست های سهل الممتنع شده اند. در نتیجه زمانی که رتبه خود را می بینند هم خود و هم خانواده شان شوکه می شوند. علت آن هم این است که برای این دسته از تست ها تمرین نکرده اند.

سوالات سهل الممتنع کنکور

طراحان سوالات کشور، اساتید بزرگوار یک ماه تمام قرطینه می شوند. یعنی از خانواده و همه چیز محروم و ممنوع می شوند. باور بفرمایید که قطعا سوالاتی را مطرح می کنند که شما به راحتی نتوانید به آن ها پاسخ دهید. تست ها با نهایت زیرکی و هوش طراحی می شوند. که از آن ها به اسم سوالات سهل الممتنع کنکور یاد می شود. این تیپ سوالات ظاهر بسیار ساده ای دارند. اما نکات بسیار مهمی در آن گنجانده شده که طراحان سوال کنکور به نوعی دانش آموزان را فریب می دهند. حال سوال اینجاست که داوطلب چطور می تواند خود آماده کند تا در این دام نیفتد. دوستان بهترین کار این است که شما از منابع خود استفاده کند. مطمئن باشید که اگر در مسیر ما قرار بگیرید بهترین خدمات آموزشی را به شما ارائه می دهیم.

موفقیت تضمینی کنکور سراسری

دوستان گرانقدر و همراهان همیشگی فاروس طاها همانطور که در قسمت قبل نیز گفته شد ما می توانیم شما را برای هر سوالی آماده کنیم. ضمن این که طرح موفقیت تضمینی کنکور سراسری را برایتان در نظر گرفتیم. بدین منظور که با ثبت نام در آن خیال داوطلب از نتیجه راحت خواهد بود. جهت ثبت نام با شماره 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را به همین شماره واتسپ کنید. مجموعه ما منتظر دانش آموزان پر تلاشی که آینده خود را مهم تلقی می کنند می باشد. پس از امروز خود را به برنامه ما برسانید و اصلا نگران نتیجه نباشید. ما به شما قول موفقیت می دهیم. افکار منفی را از خود دور کنید و فقط تلاش کنید. ما همراه شما هستیم.

برچسب ها


کنکور