فاروس logo

بهترین سایت کنکور

بهترین سایت کنکور

بهترین سایت کنکور

بهترین سایت کنکور 

 

بهترین سایت کنکور را با فاروس طاها خواهید دید. داوطلبان گروه آزمایشی تجربی به علت این که در این گروه تعداد شرکت کننده ها زیاد است نگرانی بیش تری نسبا به دیگر گروه ها دارند. اغلب قبولی در رشته های خوب پزشکی را سخت و یا حتی محال می دانند. اما اگر از ابزار های درست استفاده کنید و راه را درست بروید اصلا این اهداف محال نیست. یکی از این ابزار ها استفاده از سایت ها می باشد. سایت فاروس طاها جهت رفاه حال شما ذعزیزان جزواتی را در اختیارتان قرا می دهد. هم چنین هر روز با مراجعه به قسمت مجله های ما می توانید اخبار جدید کنکور را بخوانید. سعی کنید از هر ابزاری بهترین آن را استفاده کنید. سایت فاروس طاها بهترین سایت کنکور می باشد. با ما همراه باشید.

 

سایت مشاوره کنکور 

 

سایت مشاوره کنکور در این روزهای مهم می تواند کمک بزرگی به شما کند. با انتخاب یک مشاوره کنکور کار بلد خود را به هداف تان نزدیک و نزدیک تر کنید. سعی کنید برای هر درس نکات مهم را بنویسید تا در زمان جمع بندی یک منبع عالی برای دوره کردن باشد. جمع بندی ها می تواند خیلی برای شما مفید باشد و باعث تثبیت مطالب در ذهن شما شود. بهترین سایت کنکور را پیدا کنید و برنامه ای جامع و یک ساله بریزید. رسیدن به هدف را از هر چیزی مهم تر بدانید. یک سال کنکور را سال سختی ندانید و سعی کنید آن را برای خود لذت بخش کنید. کنکور هم بخشی از زندگی شماست. پس فقط تلاش کنید و به نتیجه فکر نکنید. داشتن روحیه خوب در کنار تلاش عالی می تواند نتیجه ای بی نظیر برای شما بیاورد.

 

سایت های کنکوری

 

سایت های کنکوری کنکور می تواند نکات طلایی و کلیدی را به شما بدهد تا به کمک آن در تست ها درصد بهتری بیاورید. نتیجه خوب در کنکور فقط با داشتن تلاش زیاد به دست نمی آید. بلکه باید یک ایده خلاقانه برای خود داشته باشید و با آن این راه را برای خود میسر و دلپذیر کنید. در این بخش می خواهیم یک سری نکات برای داشتن یک برنامه عالی در زمان کنکور به شما ارائه دهیم.

 

🟡 مدیریت منابع داشته باشید.

 

برای هر درس یک یا دو منبع کافی است. خود را سر در گم نکنید و با داشتن منابع زیاد به خود استرس وارد نکنید.

 

🟡 تمرین تشریحی انجام دهید.

 

یکی از مواردی که خیلی دانش آموزان کنکوری در انجام آن مقاومت می کنند انجام تمری تشریحی است. توصیه می کنیم تمرین خود را به تست زنی محدود نکنید. یکی از مراحل مطالعه دروس شما حل تمرین تشریحی است که اگر آن را قبل از تست زدن انجام دهید مطالب بهتری در ذهن شما تثبیت می شود.

 

🟡 در هر روز یک درس عمومی و یک درس اختصاصی قرار دهید.

 

اصلا یک روز را صرف خواندن فقط یک درس نکنید. این کار شما را به مرور خسته و بی انگیزه می کند. در برنامه درسی خود حتما تنوع قرار دهید.

 

 

سایت تدریس کنکور

 

یک سایت تدریس کنکور می تواند هم در رساندن مفاهیم به شما کمک کند و هم زمان را برای شما ذخیره کند. با سایت های آموزشی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز هر درسی که دوست دارید آموزش ببینید. در خانه آموزش ببینید و نیازی به رفت و آمد ندارد. از این نظر هم کمتر خسته می شوید و زمان کمتری هدر می رود. می توانید با دیدن فیلم های آموزشی هر قسمتی که متوجه نشدید ویدئو را مکث کرده و یا این که دوباره ببینید. خصوصا در این زمان کرونا و انتقال ویروس فیلم های آموزشی مفید می تواند مطالب مهمی به شما انتقال دهد. بهترین سایت کنکور باید بتواند همه مطالب را به زبان ساده و روان بیان نماید. پس در انتخابر سایت برای استفاده در دوران کنکور دقت لازم را داشته باشید. فاروس طاها همراه شماست تا از رد کنکور سربلند باشید.

 

سایت برنامه ریزی کنکور 

 

سایت برنامه ریزی کنکور امروزه در اینترنت بسیار زیاد وجود دارد. اما در هنگام استفاده حتما مواظب باشید که برنامه درست و اصولی باشد. برنامه هایی که هیچ منطق خاصی در اجرای آن ها وجود ندارد نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه وقت شما را هم تلف می کند. برنمه ریزی هر کس می تواند با دیگری فرق داشته باشد. این تفاوت ها به دلیل تفاوتی که در میزان هوش، سرعت یادگیری، میزان مطالعه در سال های قبل و... وجود دارد. اما به حال یک برنامه متوسط از بدون برنامه بودن خیلی بهتر است. اگر به هر دلیلی در یک مدت کوتاه نتوانستید برنامه خود را اجرا کنید هرگز خود را آزرده نکنید. به برنامه خود ادامه دهید و در فرصت های طلایی مانند کنکور برنامه های جا مانده را انجام دهید. بزرگترین عامل شکست در کنکور استرس است. پس نگران نباشید، همه چیز را به ما بسپارید.

 

سایت کنکور سراسری

 

سایت کنکور سراسری، سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد. هر ساله زمان برگزاری و نتایج کنکور های سراسری در داخل این سایت قرار می کیرد. هم چنین در داخل این سایت دفترچه های مربوط به انتخاب رشته و یا ثبت نام در آزمون های سراسری قرار می گیرد. زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 هم در داخل این سایت قرار گرفته است.

 

فاروس طاها برگزار کننده طرح های تضمینی قبولی در رشته پزشکی برای کنکور 1401 می باشد. با این طرح حتما می توانید در رشته و دانشگاه دلخواه خود قبول شوید. با ما هرگز در کنکور سراسری تجربی دست خالی نخواهید بود. بهترین جزوات و مشاوره های کنکوری را از ما بخواهید. برنامه ریزی های شخصی و عالی با دادن انگیزه به داوطلب در اولویت کار ما قرار دارد. نتایج عالی دانش آموزان سال گذشته را می توانید ببینید و به ما مطمئن شوید. بهترین و موثرترین شیوه برای موفقیت در کنکور این است که شما هر روز خود را با روز گذشته تان مقایسه کنید و نه با دیگران. دقت کنید که شما قرار نیست مانند کسی باشید. فقط کافی است از دیروز خود بهتر باشید.

 

بهترین سایت کنکوری کدام است؟

farostaha.com بهترین سایت در زمینه کنکور می باشد.

چطور می تونم یک مشاور خوب داشته باشم؟

با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و بهترین مشاور را از ما بخواهید.

 

 

برچسب ها