images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

بهترین آموزشگاه کنکور در کرج آزمون

بهترین آموزشگاه کنکور در کرج

 

بهترین آموزشگاه کنکور در کرج کدام است؟ برای قبولی در کنکور در کدام موسسه ثبت نام کنم؟ برای انتخاب موسسه و آموزشگاه کنکور خوب تحقیق کنید و تصمیم درست بگیرید. در سال کنکور واقعا نباید ریسک کنید و برای این امتحان مهم به هر کسی امتحان کنید. در کنکور دست بالای دست بسیار است اما همه در این زمینه متخصص نیستند. حتما به قبولی های سال گذشته کنکور آموزشگاهی که می خواهید ثبت نام کنید توجه کنید. برای قبولی پزشکی حتما طرح های تضمینی را در نظر بگیرید. در سال کنکور هر خطایی می تواند از رشد شما بکاهد. پس به ظاهر تبلیغات توجه نکنید و خوب تحقیق کنید. در این قسمت نکاتی برای انتخاب یک آموزشگاه خوب را به شما آمموزش خواهیم داد. تا انتهای صفحه با ما باشید.

 

بهترین کلاس کنکور در کرج

 

برای آشنایی با بهترین کلاس کنکور در کرج با ما همراه باشید. برای بچه های رشته ی تجربی، طرح های تضمینی قبولی پزشکی خیلی مهم است. از این رو همیشه به دنبال این طرح ها برای ثبت نام در آن ها هستند. موسسه فاروس طاها بزرگترین برگزار کننده این طرح ها می باشد. تمامی این طرح ها با عقد قرار داد رسمی می باشد. در صورت عدم نتیجه تمام وجه دریافتی عودت خواهد شد. هم چنین دی وی دی های آموزشی موسسه ما توسط مجرب ترین اساتید تهیه شده است. در تمامی این فیلم های آموزشی تمامی نکات و تکنیک های کاربردی حل سوالات کنکور آموزش داده می شود. هم چنین سوالات چالشی کنکور مورد بررسی قرار می گیرد. ترفند های کنکور برای به خطا انداختن شما را در این آموزش ها خواهید دید و با آن ها آشنا خواهید شد.

 

هم چنین بهترین و متخصص ترین مشاورین در فاروس طاها آماده کمک کردن به شما دوستان عزیز کنکوری هستند. مشاورین ما با شما طی جلساتی آشنا خواهند شد و مناسب ترین برنامه مخصوص شما برایتان تهیه می کنند. عوامل مختلفی مانند: میزان ساعت مطالعه فعلی، سرعت یادگیری، میزان سطح علمی و... در برنامه ریزی موثرند. از این مشاور با دانستن این موارد برنامه ای جامع و کاربردی برای کنکورتان خواهد نوشت. برنامه ای منعطف که متناسب با ویژگی های شما می باشد. حل تست های کنکور سراسری در برنامه شما قرار خواهند گرفت. تست های تالیفی که احتمال و شانس بالایی در کنکور امسال دارند را در جزوات ما خواهید دید. اگر آینده تان برای شما مهم است فاروس طاها به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور در کرج گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

 

 

نکاتی که باید در انتخاب یک آموزشگاه در نظر بگیرید

 

  • 🔵جزوات کامل برای همه منابع کنکور، مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی و آخرین حذفیات کنکور 🔵
  • 🔵 اساتید مجرب در زمینه کنکور و متخصص به امور آموزشی کنکوری 🔵
  • 🔵 تست های تالیفی با شانس آمدن در کنکور 🔵
  • 🔵 مشاور های عالی 🔵
  • 🔵 برنامه ریزی های مفید و کاربردی 🔵
  • 🔵 پیگیری مستمر از وضعیت درسی دانش آموز 🔵
  • 🔵 برگزار کردن طرح های تضمینی 🔵
  • 🔵 تجربه عالی در زمینه کنکور و داشتن رتبه های درخشان در سال های گذشته 🔵
  •  

 

🤩موسسه آموزشی فاروس طاها تمامی موارد بالا را به بهترین شکل انجام می دهد🤩

 

بهترین موسسه کنکور در کرج

 

فاروس طاها بهترین موسسه کنکور در کرج می باشد. یکی از مهم ترین دلایل آن هم دوره های تضمینی می باشد. ما راهی برای شما هستیم تا به اهداف خود برسید. به شما این اطمینان را می دهیم که برنامه های مشاوره ای ما را در هیچ جای دیگر نخواهید دید. با ما بهترین آموزشگاه کنکور در کرج را تجربه خواهید کرد. دپارتمان های تخصصی مطالعه کنکور برای شما در نظر گرفته شده است. برای شما درس خواندن را به یک عادت جذاب تبدیل می کنیم. سال کنکورتان بهترین سال زندگیتان خواهد بود اگر که با برنامه های ما پیش بروید. جزوات عالی کنکوری برای شما در نظر گرفته شده است. دوره هایی مختص دروس عمومی برای موفقیت هر چه بیشتر شما!!! مسلط کردن شما به سوالات ترکیبی درس های شیمی و زیست کنکور! و کلی برنامه دیگر، همگی برای کنکور شما.

 

گرچه ممکن است کلاس های کنکور برای برخی از داوطلبان و تعداد محدودی از دروس در شرایط خاص مفید باشد اما به تبلیغات به هیچ وجه اعتماد نکنید! ممکن است جملاتی مانند با ما در کنکور صد بزنید! اساتید ما سوالات کنکور را پیش بینی میکنند! سال گذشته n  رتبه تک رقمی و دو رقمی در کلاس های ما شرکت کرده اند و … را  زیاد بشنوید. در این مواقع منطقی تصمیم بگیرید نه احساسی. رزومه ی قبولی در کنکور سال های گذشته یک آموزشگاه لزوما قابل استناد و مطابق با واقعیات نیست.گاهی اوقات حتی شهر رتبه های برتر با تبلیغات آموزشگاه ها متفاوت است! یک آموزشگاه کنکور خوب انتخاب را به خود شما می سپارد. اجبار بیش از حد به شرکت در جلسات رایگان و تبلیغاتی و همچنین ترغیب دانش آموز سال دوازدهم به ثبت نام کلاس های متعدد نشانه های خوبی برای یک آموزشگاه نیست!

 

آموزشگاه کنکور کرج

 

فاروس طاها فقط آموزشگاه کنکور کرج نمی باشد. در هر شهری که باشید می توانید ما را انتخاب کنید و نتیجه ای بی نظیر از کنکور خود بگیرید. این مرکز آموزشی بر اصول آموزش مفهومی و عمیق با متدهای نوین یادگیری و ارتقاء سطح علمی دانش آموزان پایه گذاری شده است. بهترین آموزشگاه کنکور دخترانه کرج با تکیه بر اساتید مجرب توانسته است در دوره فعالیت خود رضایت دانش آموزان در همه رده تحصیلی را بدست بیاورد, تعداد زیادی از دانش آموختگان ما توانسته اند بهترین رتبه های کنکور را بدست بیاورند.

 

 

آیا از شهر اصفهان می توانیم در موسسه فاروس طاها ثبت نام کنیم؟

بله فاروس طاها موسسه ای بی نظیر برای کل کشور است. از هر جای ایران که باشید می توانید با ما تماس گرفته، در دوره های ما ثبت نام کنید و برنامه مشاوره ای مخصوص خود را دریافت کنید.

آموزشگاه های کنکور کرج در این روزها باز هستند؟

بله موسسات کنکوری باز بوده و پاسخگوی شما هستند اما تمامی کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود.

برچسب ها: