فاروس logo

برنامه ریزی فاروس طاها چگونه است؟

برنامه ریزی فاروس طاها چگونه است؟

برنامه ریزی فاروس طاها چگونه است؟

برنامه ریزی فاروس طاها چگونه است؟

برنامه ریزی فاروس طاها چگونه است؟ این برنامه بر اساس گام می باشد. یعنی برای هر متقاضی 24 مرحله قدرتمند در نظر گرفته است. این تعداد برای دانش آموزان همه پایه ها یکسان است. اما مدت زمان اجرای آن با هم متفاوت می باشد. برای پایه دهم برنامه به این شکل در نظر گرفته شده تا برای هر گام 25 روز زمان باشد. یعنی مجموع تایمی که دارد 600 روز کاری می باشد. به این منظور که اگر شما هم دانش آموز همین پایه هستید تا روز کنکور خود باید همین مقدار را به ما تحویل دهید. هم چنین برای دانش آموز پایه یازدهم به این صورت است که هر گام را برای در 20 روز انجام دهد که می شود 480 روز کاری. دوازدهمی و فارغ التحصیلانی که قصد دارند تا مجددا در کنکور شرکت کنند برای هر گام 10 روز فرصت دارند که مجموعا 240 روز می شود.

گام های برنامه ریزی فاروس طاها

عزیزان توجه کنید که در گام های برنامه ریزی فاروس طاها زمان کافی برای استراحت، مسافرت، امتحانات مدرسه، تفریح و ... در نظر گرفته شده است. پس لطفا دلهره و استرسی برای این مسئله نداشته باشید. زمان برای هر گونه مشکل احتمالی در برنامه وجود دارد. هم چنین نکته دیگر این که برنامه ریزی گام بر اساس روز کاری می باشد. یعنی دانش آموز به طور کامل باید مطالعه کند. فراموش نکنید که وقتی داوطلب به گام آخر یا همان 24 برسد مانند فردی می باشد که فوق تخصص دارد و در این زمینه قدرتمند می باشد. دانش آموز تا زمانی که گام اول را رد نکند نمی تواند وارد گام دوم شود. همینطور تا دو را تمام نکند نمی تواند وارد سومی شود و همین طور تا آخر. شرط ورود به گام بعدی این است که به مرحله قبلی کاملا مسلط باشد.

بهترین موسسه برای قبولی پزشکی

دوستان در قسمت قبل به شما گفتیم که اگر به قسمت های قبلی مسلط نباشید نمی توانید وارد مرحله بعدی شوید. برای این موضوع نیز از شما یک آزمون تعیین سطح گرفته می شود. در صورت کسب نمره حد نساب مجاز به ارتقا می باشد. در غیر این صورت دانش آموز باید دوباره به گام قبلی باز گردد. این خبر خوب را به شما عزیزان بدهیم که وقتی شما به آخرین گام برسید، با نهایت قدرت به پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دست پیدا می کند. به شرط این که مدت زمانی که برایذ شما در نظر گرفته شده را با تمام وجود درس بخوانید. بهترین موسسه برای قبولی پزشکی را انتخاب کنید و با آن روز به روز پیشرفت کنید.

برچسب ها