فاروس logo

اهمیت پایه یازدهم در کنکور | فاروس طاها

اهمیت پایه یازدهم در کنکور | فاروس طاها

اهمیت پایه یازدهم در کنکور | فاروس طاها

اهمیت پایه یازدهم در کنکور

اهمیت پایه یازدهم در کنکور کم است یا زیاد؟ برای این پایه چقدر باید وقت گذاشت؟ درس های پایه مهم ترند یا پیش دانشگاهی؟ کدام مباحث مهم ترند؟ کدام برنامه ریزی بهتر است؟ چگونه درس بخوانیم که هم وقت کنیم مباحث پایه را بخوانیم و درس های سال دوازدهم را بخوانیم؟ چطور رتبه های خوبی در کنکور کسب کنیم؟ زمان خود را بهتر است که چگونه میان درس ها تقسیم بندی کنیم؟ چرا هر چقدر که درس می خوانیم موفق نمی شویم؟ کدام مشاور و کلاس را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی درس ها و مباحث پایه بپردازیم. برنامه شما برای آن قسمت از سوالات کنکور چیست؟ در هر هفته چقدر وقت برای آن ها می گذارید و چطور می خواهید آن ها را جمع بندی کنید؟ چند نکته خیلی مهم را به شما خواهیم گفت تا بهتر بتوانید کارها را پیش ببرید.

اهمیت پایه یازدهم در کنکور چقدر است؟

اهمیت پایه یازدهم در کنکور چقدر است؟ در رابطه با سختی این پایه باید بگوییم که قطعا مطالب آن نسبت به پایه دهم سخت تر است. و به طبع از پایه دوازدهم راحت تر. درس های پایه یعنی مباحث دهم و یازدهم تاثیر بسیار زیادی در کنکور دارند. اما متاسفانه گاهی بچه ها در سال کنکور اینقدر درگیر درس های دوازدهم می شوند که فرصتی برای آن ها پیدا نمی کنند. در نتیجه با وجود آن که خیلی خوب درس می خوانند نمی توانند نتایج خوبی کسب کنند. پس چاره چیست؟ کدامیک را اول بخوانیم؟ دوستان توجه کنید حتی کسانی که در سال های گذشته هم درس ها را خیلی خوب خوانده و نمرات خوبی داشتند باز هم در سال کنکور نیاز است تا آن ها را دوره کنند. هم چنین باید طوری آموزش ببینید که میان درس های دوازدهم و سال های قبل تان ارتباط ایجاد کنید.

اهمیت یازدهم در کنکور

همیت یازدهم در کنکور را نمی توان نادیده گرفت. در کنکور سراسری سوالات ترکیبی وجود دارد. یعنی ممکن است تستی مطرح شود که در آن مباحث بیش از یک پایه نیاز باشد تا بتوان به آن پاسخ داد. پس این موضوع نشان می دهد که شما باید بر مباحث همه پایه ها مسلط شوید تا بتوانید به هدفی که در ذهن تان است برسید. پس بهتر ایست از همان سال دهم درس ها را درست و با دقت بخوانید. توصیه می کنیم که حتی در برنامه تان زدن چند تست در هفته را هم قرار دهید. اما اگر این کارها را هم نکردید نگران نباشید باز هم در سال آخر فرصت جبران دارید. حتما می پرسید چطور؟ باید با فاروس طاها همراه شوید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا هم مطالب سال های قبل خود را خوب بخوانید و مباحث سال دوازدهم را یاد بگیرید.

اهمیت دروس پایه در کنکور

برای کنکور خصوصا اگر اهداف تان رشته ای همچون پزشکی است از همان پایه دهم درس خواندن را شروع کنید. با یک مشاور صحبت کنید و از او برنامه بگیرید و هر هفته درس ها را پیش ببرید. اگر برایتان مقدور است در آزمون های آزمایشی نیز شرکت کنید. این کار باعث می شود تا شما با محیط آزمون بیشتر آشنا شوید و در نتیجه استرس کمتری خواهید داشت. هم چنین در طی این امتحان هایی که شرکت می کنید درمی یابید که نقاط قوت و ضعف شما چیست. پس از آن تلاش می کنید که قوت ها را به ثبات برسانید و ضعف هایتان را به مرور کاهش دهید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که شما نمی توانید از خود انتظار پیشرفت یک دفعه ای داشته باشید. صبور باشید و کم کم سطح خود را ارتقا ببخشید. نمودار سینوسی نداشته باشید. با ما همراه باشید.

درصد سوالات کنکور از هر پایه

در این قسمت در رابطه با درصد سوالات کنکور از هر پایه صحبت خواهیم کرد. توجه کنیدهر پایه به صورت میانگین، ۳۳ درصد اهمیت دارد و ارزش تمام پایه ها با هم برابر است و هیچ پایه ای بر دیگری ارجحیت ندارد. به عبارت دیگر، ارزش تمام کتابها از نظر سنجش یکسان است! پس هیچ پایه ای را فدای پایه دیگر نکنید. برای این مورد هم شما نیاز به یک برنامه متعادل دارید. در قسمت قبل هم گفته شد بهتر درس هر پایه را همان موقع مسلط شوید. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید این کار را انجام دهید در سال آخر می توانید تا هم دوره کنید و هم بیاموزید. در سال های گذشته دانش آموزانی بودند که با وجود پایه های ضعیف توانستند نتایج خیلی خوبی بگیرند. پس برای شروع هیچ وقت دیر نیست. فقط باید جدیت داشته باشید و با انرژی درس ها را پیش ببرید.

چند درصد سوالات کنکور از دهم است؟

چند درصد سوالات کنکور از دهم است؟ همانطور که گفته شد این میزان برای همه پایه ها یکسان است و تقریبا می توان گفت که 33 درصد است. برای کنکور هدف های بزرگ داشته باشید و همه چیز را برای لحظه آخر نگذارید. هیچ نیازی نیست تا شما مانند کسی عمل کنید و فقط بهترین خودتان باشید. خستگی ناپذیر باشید و از هر زمانی برای یادگیری استفاده کنید. مطمئن باشید اگر منظم و با برنامه باشید نتایجی می گیرید که حتی خودتان هم شگفت زده خواهید شد. از همین امروز شروع کنید و برای رویاهای خود بجنگید. هر روز بهتر از رو قبل باشید. پیشرفت کنید و از شکست های خود هراسی نداشته باشید. مصاحبه ی افراد برتر را بخوانید و از شیوه های آن ها ایده بگیرید. منابع خوب داشته باشید و با استفاده از آن ها وضعیت درسی خود را ارتقا ببخشید.

موفقیت تضمینی کنکور تجربی

موفقیت تضمینی کنکور تجربی🤩. حال که با اهمیت درس های پایه آشنا شدید بهتر است که شما را به یک طرح شگفت انگیز دعوت کنیم. دوستان شما می توانید با ثبت نام در یک طرح مطمئن شوید برنامه هایی که در اختیارتان قرار می گیرند حتما نتیجه بخش هستند و در صورت عدم نتیجه تمام وجه پرداختی به شما عودت داده می شود. فاروس طاها این برنامه را به صورت کاملا ویژه برگزار می کند تا شما عزیزان با خیال راحت در هر رشته ای که دوست دارید قبول شوید. همین الآن با شماره 09120981385 تماس بگیرید و فرصت را از دست ندهید. مهم نیست در کجای این مسیر قرار دارید ما به شما کمک خواهیم کرد تا خود را ارتقا دهید. پس نگران هیچ چیزی نباشید و فقط با مشاورین ما در ارتباط باشید. نتیجه ای درخشان در کنکور را از همین حالا می توانید ببینید.

برچسب ها


کنکور