فاروس logo

برنامه ریزی درسی برای کنکور

برنامه ریزی درسی برای کنکور

برنامه ریزی درسی برای کنکور

برنامه ریزی درسی برای کنکور

 

برنامه ریزی درسی برای کنکور می تواند یک الگوی منطقی در شما برای درس خواندن ایجاد نماید. برای این برنامه ریزی قطعا شما به یک مشاور کنکور نیاز پیدا خواهید کرد. توجه کنید در برنامه ریزی درسی برای کنکور شما نباید فقط دروس سال دوازدهم را قرار دهید. مطالعه دروس سال های گذشته را به هیچ عنوان کنار نگذارید. بخش مهمی از کنکور شما مربوط به سال دهم و یازدهم است که شما به مرور آن ها نیاز دارید. هم چنین هیچ درسی را به صورت کامل حذف نکنید. همیشه به دانش آموزان توصیه می کنیم هر درسی در کنکور هر چقدر هم که سخت باشد چند سوال ساده دارد که خیلی راحت می توان به آن ها پاسخ داد. با زدن آن تست ها می توانید تاثیر خوبی در رتبه خود ایجاد کنید.

 

برنامه ریزی درسی برای کنکور 1401

 

شما هم یک برنامه ریزی درسی برای کنکور 1401 می خواهید؟ تبریک می گوییم در جای درستی قرار گرفته اید. فاروس طاها کامل ترین و مناسب ترین برنامه ریزی درسی را در اختیار شما قرار می دهد. به کمک آن به صورت تضمینی در رشته های مورد علاقه خود می توانید قبول شوید. مشاوران ما برنامه برای کنکور را برای هر کس به صورت مجزا با توجه به شرایط فیزیکی و وضعیت تحصیلی او قرار می دهند. در این برنامه ریزی ها استفاده از پکیج های آموزشی ما و مطالعه کامل ترین منابع و جزوات کنکور قرار می گیرد. با این منابع شما دیگر به هیچ خدمات آموزشی دیگر نیاز نخواهید داشت. فاروس طاها تمام نیاز های شما را نسبت به هر فیلم آموزشی و یا مشاوره های کنکوری رفع خواهد کرد و نتیجه ای بی نظیر برای شما رقم خواهد زد.

 

 

برنامه ریزی درسی برای کنکور تجربی

 

برنامه ریزی درسی برای کنکور تجربی باید شامل همه درس ها و منابع کنکور هم برای دروسی عمومی و هم برای دروس اختصاصی باشد. در این قسمت قصد داریم مهم ترین نکات در برنامه برای کنکور، به صورتی که مفید و کاربردی واقع شود را آموزش دهیم. همراه ما باشید با طلایی ترین نکته ها:

 

 

آموزش برنامه ریزی درسی کنکور

 

در قسمت قبل به آموزش برنامه ریزی درسی کنکور پرداختیم. در این قسمت قصد داریم شما را با برنامه ریزی فاروس طاها آشنا کنیم. در فاروس طاها مطمئن باشید که ما فقط شعر نمی دهیم. قبولی و موفقیت شما کاملا تضمینی خواهد بود و قرار داد محضری با شما بسته خواهد شد. ما تا آخرین روز همراه شما خواهیم بود و شما در جایگاهی که لیاقت آن را دارید قرار خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید. از همین امروز به خود قول موفقیت بدهید و با فاروس طاها همراه شوید.

 

چطور می توانم یک برنامه ریزی اصولی برای کنکورم داشته باشم؟

با شرکت در دوره های آموزشی و استفاده از خدمات فاروس طاها مطمئن ترین برنامه برای کنکور را خواهید داشت.

در فاروس طاها با مشاوره ی کنکورم همیشه می توانم در ارتباط باشم؟

بله مشاورین ما در طول دوران کنکور پیگیری های مستمر بر وضعیت تحصیلی شما خواهند داشت.

برچسب ها