فاروس logo

جمع بندی تابستان کنکور

جمع بندی تابستان کنکور

جمع بندی تابستان کنکور

جمع بندی تابستان کنکور

 

همراه ما باشید با جمع بندی تابستان کنکور 🍹!!! در آخرین روز های تابستان هستیم و باید تمامی مطالبی که تا به الآن خوانده ایم را جمع بندی کنیم تا برای فصل جدید برنامه تازه ای را آغاز کنیم. اما چطور این کار را به بهترین شکل انجام دهیم؟ چطور جمع بندی کنیم که این زحماتی که در طول تابستان کشیده ایم تلف نشود؟ مرور و جمع بندی مطالب کمک بزرگی به تثبیت یادگیری شما می کند. حتما هر چند وقت یکبار یک برنامه جمع بندی برای خود قرار دهید و در طول آن تمامی مطالبی که تا به قبل مطالعه کرده اید را مرور کنید. این زمان فرصت خیلی خوبی برای مرور درس های پایه، یعنی دورس سال دهم و یازدهم می باشد. حتما می دانید که حدود بیست درصد از سوالات کنکور مربوط به پایه دهم و سی درصد آن مربوط به سال یازدهم می باشد.

 

هم چنین در درس های شیمی و زیست هم کلی سوال ترکیبی مطرح می شود و از منابع پایه شما استفاده می شود. پس اگر به پایه مسلط باشید نتیجه خیلی خوبی می توانید بگیرید. تابستان بهترین زمان است که تا درس های سال دوازدهم شروع نشده مطالب سال های گذشته خود را مرور کنید. اگر با این برنامه درس بخوانید پیوستگی مطالب را هم کاملا رعایت کرده اید. در این زمان برای هر مطالعه ای که دارید حتما خلاصه نویسی و نکته برداری کنید تا در جمع بندی های بعدی یک منبع دست نویس کامل برای خود داشته باشید. فاروس طاها بهترین موسسه مشاوره کنکور می باشد. با موسسه می تواند یک برنامه کنکوری عالی برای تمام این یک سال و هم چنین زمان جمع بندی های خود داشته باشید. با ما از بهترین های کنکور خواهید شد. به ما اعتماد کنید😇.

 

جمع بندی دهم و یازدهم در تابستان

 

اکثر دانش آموزان از ما سوال می کنند که چگونه جمع بندی دهم و یازدهم در تابستان را انجام دهیم. ببینید دوستان عزیز کنکوری، جمع بندی تابستان کنکور یک بخش مهمی از کنکور شما محسوب می شود. علت آن هم غافل ماندن خیلی از بچه ها از تابستان می باشد. خیلی از بچه به طور کلی کار خود را از مهر شروع می کنند. در این زمان برگ برنده در دست کسانی است که زمان طلایی تابستان را از دست نداده اند. تابستان بهترین زمان برای مطالعه درس های پایه می باشد. تمام مباحث و سر فصل هایی از دروس پایه را که تسلط کافی ندارید در این زمان مطالعه کرده و با حل تست های مکرر در آن ها به تسلط برسید. فراموش نکنید داشتن برنامه حتما شما را در خیلی از کارها به سمت جلو می برد و باعث رشد شما می شود.

 

برنامه رایگان جمع بندی کنکور

 

آیا به دنبال برنامه رایگان جمع بندی کنکور هستید؟ توصیه همیشگی ما به بچه ها مطالعه با برنامه ریزی می باشد. تنها در این صورت است که نتیجه ی دلخواه خواهید گرفت. پس با داشتن یک برنامه ریزی شخصی سازی شده و عمل کردن به آن از امتحان کنکور سر بلند بیرون بیایید. فصل تابستان بهترین زمان برای جمع بندی و مرور می باشد. برای قبولی در رشته ی پزشکی نباید از این دوران غافل شوید. تست های کنکور سراسری سال های گذشته را به صورت مکرر حل کنید. با این کار نقاط ضعف خود را دریابید و به رفع آن ها بپردازید. هرگز از اشتباهات خود نترسید و به رفع آن ها بپردازید. برای درس زیست سعی کنید مطالب پایه را در این زمان به حد کافی به تسلط برسید که با شروع شدن درس های پایه دوازدهم بتوانید تست های ترکیبی را حل کنید.

 

در ماه پایانی تابستان برای کنکور چه کنیم؟

 

در ماه پایانی تابستان برای کنکور چه کنیم؟ در این می توانید در آزمون های شبیه ساز شرکت کنید. با شرکت در این آزمون ها می توانید متوجه شوید که در طول فصل تابستان چطوری عمل کرده اید. اینطوری بهتر می توانید برای فصل پاییز 🍁 خود برنامه ریزی کنید. پیشنهاد ما این است که هرگز از فصل تابستان نگذرید و نهایت استفاده را از آن ببرید. اما اگر به هر دلیلی نشد آن طور که باید تلاش کنید روحیه خود را از دست ندهید و از ماه مهر یک شروع پرقدرت داشته باشید. در این روزهای پایانی تابستان هم برنامه جمع بندی تابستان کنکور را اجرا کنید. از جزوات کنکوری مناسب استفاده کنید. حتما از راهنمایی های یک مشاور خبره هم بهره بگیرید. شرط اول یادگیری شما تسلط بر کتاب های درسی می باشد. پس از آن ها غافل نشوید.

 

 

برنامه ریزی برای جمع بندی دهم و یازدهم در تابستان

 

فاروس طاها برنامه ریزی برای جمع بندی دهم و یازدهم در تابستان را برای شما به شکلی ویژه انجام می دهد. پس این روز ها را از دست ندهید. همراه ما از این دوران نهایت استفاده را ببرید. به برنامه های خود عمل کنید و در درس خواندن یک روند منظم داشته باشید. رفع اشکال آزمون هایی که طی سال های قبل دادیم، یکی از مهمترین نکات جمع بندی است. در هر آزمون، طراح سعی می کند که مباحث مهم و چالشی را مدنظر قرار بده و وقتی سوالات غلط و نزده هر آزمون رو بررسی می کنیم، خیلی سریع نکات و مباحث مهم برای ما دوره می شود و در زمان کم، می توانیم یک مرور خوبی را داشته باشیم.

 

نکته مهم در داشتن برنامه این است که برنامه باید منعطف باشد. ممکنن در طول هفته یکسری عقب ماندگی ها پیش بیاد یا نیاز باشد که برای یک درسی بیشتر وقت اختصاص بدیم. پس لازم است در طول هفته حداقل ۳ تا ۴ واحد خالی در نظر بگیریم که بتوانیم به بهترین نحو با مشکلاتی که پیش بینی نشده هستند کنار بیایم و آسیب نبینیم.

 

در دوران تابستان چطور درس بخوانیم که مطالب را فراموش نکنیم؟

همانطور که گفته شد نکته نویسی و خلاصه برداری را فراموش نکنید. با استفاده از این تکنیک هر زمانی که چیزی را فراموش کردید با یک مرور ساده از خلاصه هایتان می توانید مرور خوبی داشته باشید.

برچسب ها