فاروس logo

گام های نقره ای، طلایی و الماس فاروس طاها

گام های نقره ای، طلایی و الماس فاروس طاها

گام های نقره ای، طلایی و الماس فاروس طاها

گام های نقره ای، طلایی و الماس فاروس طاها

م های نقره ای، طلایی و الماس فاروس طاها به چه صورت است؟ گام های موسسه ما به صورت سیزده گام عادی می باشد. که از این تعداد ده گام شامل مباحث جدید و سه گام بعدی شامل مرور همان ده مرحله قبلی می باشد. چهار گام بعدی شامل نقره ای هاست. هر گام بسته به پایه متقاضی 10 تا 25 روز به طول می انجامد. سه گام طلایی نیز به همین صورت است و اما چهار گام آخر که الماس نامیده می شود. در طی بخش اول این مرحله شما 5 آزمون را باید شرکت کنید. در قسمت بعدی که همان دوم است، ده آزمون در نظر گرفته شده است. در گام سوم الماس نیز تا پایان گام 15 آزمون باید بدهید. در گام چهارم این بخش که آخرین مرحله از گام های برنامه ریزی موسسه ما می باشد بیست را طراحی کرده ایم.

گام های نقره ای، طلایی و الماس

در تمامی مراحل یعنی از یک تا بیست و چهار مدام شما را مورد سنجش قرار می دهیم. تا با اعتماد به نفس و قطعیت به نتیجه کار گام های جدید را شروع کنید و نگران نتیجه کار نیز نباشید. مطمئن باشید که تا پایان کار رتبه برتر کسب می کنید. دوستان عزیز توجه کنید همینطوری که موضوع اصلی در گام های نقره ای، طلایی و الماس به این منظور بوده که شما در پایان گام الماس اینقد مرور و آزمون و تکرار بسیار بالایی دارید که شما صد در صد تبدیل به رتبه می شوید. فقط شما از همان گام اول محکم و استوار و با انگیزه و انرژی درس بخوانید. مهم نیست که در گذشته شما چه وضعیت تحصیلی ای داشته اید همین که از حالا درست و با برنامه پیش بروید این کار از شما یک فرد موفق خواهد ساخت. پس بی وقفه درس بخوانید.

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

برچسب ها


کنکور