فاروس logo

چالش تست چیست؟ | برنامه ریزی و موفقیت

چالش تست چیست؟ | برنامه ریزی و موفقیت

چالش تست چیست؟ | برنامه ریزی و موفقیت

چالش تست چیست؟ 

چالش تست چیست؟ به عنوان مثال دانشپذیر، برای یک درس مشخص 20 تست زده است. از این تعداد پس از حل سوالات 19 پرسش را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. یعنی پاسخ تست ها را با دقت آنالیز می کند. اما حق دیدن آخرین تست را یعنی سوال بیستم را ندارد. به این منظور که در قسمت پاسخنامه جواب آخری را نباید ببیند. این کار را هم فقط برای یک سوال قرار است انجام دهد. تستی که دانش آموز به آن پاسخ اشتباه داده است را باید به قدی برایش راه حل های مختلف را در روز های متوالی امتحان کند، که به نتیجه برسد. مثلا اگر شما امروز درس شیمی را مطالعه کرده اید، فردا قبل از مطالعه 5 دقیقه چالش تست انجام دهید. سپس مجداد به مطالعه و خواندن برگردید. این امر را به طور مکرر تکرار کنید.

آیا چالش تست فایده ای دارد؟

آیا چالش تست فایده ای دارد؟ اگر به حل تست های مشابه و پافشاری بر این موضوع یه حل آن تست دست یافتید، دیگر استاد آن مبحث خواهید شد. بنابراین جواب تست را نگاه نمی کنید و چند تست را به چالش می برید. به قدری این مرحله را تکرار می کنید که به جواب تست برسید. یعنی از تست های مشابه به قدری حل می کنید تا این اتفاق برایتان رخ دهد. همانطور که گفته شد شما مجاز به دیدن جواب سوال مذکور را ندارید. در روزهای متوالی این کار را انجام دهید و هر روز نیز 5 دقیقه کافیست. لازم نیست که مدت بیشتری را زمان بگذارید. در این صورت زمانی که به جواب رسیدید و چند تست را به چالش بردید، در آخر به این مبحث مسلط خواهید شد. البته تمام این موضوعات را فاروس طاها در هنگام مشاوره به شما خواهید گفت.

چطور بهتر تست بزنیم و به تسلط برسیم؟

ور بهتر تست بزنیم و به تسلط برسیم؟ اگر روش فوق را اجرا کنید هم نکات زیادی را یاد می گیرید و هم خیلی زود در آن بخش مسلط می شوید. یعنی تمامی این اتفاقات خوب با روزی 5 دقیقه رخ خواهد داد. پس انجام آن را حتما در برنامه های خود قرار دهید. تمامی سوالاتی که حل می کنید را مورد تجزیه و بررسی قرار دهید. دفتر خلاصه نویسی و یادداشت برداری داشته باشید. مدام از خود آزمون بگیرید و فرصت را از دست ندهید. با ثبت نام در موسسه فاروس طاها می توانید به تمامی اهداف خود برسید. پس همین حالا با شماره 09120981385 تماس بگیرید و با ما همراه باشید. مطمئن باشید با آموزش هایی که ما به شما می دهیم می توانید خیلی راحت نتیجه بگیرید و موفق شوید.

برچسب ها


کنکور