images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

نذر برای قبولی در کنکور | دعای تضمینی برای قبولی در کنکور آزمون

نذر برای قبولی در کنکور | دعای تضمینی برای قبولی در کنکور

  

آیا کسی تا به حال فقط با نذر برای قبولی در کنکور موفق شده؟ 🙄 بذارید یکمی بیشتر در این باره حرف بزنیم. چراکه بحث ما در این مقاله اصلا اعتقادات و مذهب نیست. الان مد شده که بعضی از دعا نویس ها با هزینه های نجومی اقدام به فروش دعای قبولی تضمینی در کنکور سراسری می کنن !! بذارید یه چیزیو از همین الان روشن کنیم. قبلا درباره کشیدن صابون روی پاسخنامه کنکور و تلاش دانش آموزان برای تقلب در کنکور سراسری مفصل بحث کرده بودیم.🤦‍♂️ داستان اینجاست متقاضیان کنکور حداقل بعد از یکسال تلاش و درس خوندن در روز های پایانی برای کسب نتیجه بهتر راه های عجیب و غریبی به ذهنشون می رسه. یکی از این راه ها مراجعه به دعانویس برای قبولی تضمینی تو کنکوره. 😐 دومیشم تقلب تو کنکور سراسریه. 🤐 اگه هر کدوم از این راه ها به فکر شما هم رسیده بهتره همین الان یه لیوان آب خنک نوش جان کنید و دو ساعت به مغزتون استراحت بدین و دوباره درس خوندنو شروع کنید. چون فقط شما می تونید از پس این غول کنکور بر بیاین و این تابو رو تو ذهنتون بشکنید. البته راه هایی برای قبولی تضمینی تو کنکور سراسری هست. (اگه به نذر قبولی کنکور سراسری اعتقاد دارین اول درست و اصولی درس بخونید و بعد نذر کنید) در ادامه به بعضی از اونا اشاره می کنیم

 

  • اولی پیدا کردن منابع معتبر و باکیفیت
  • دومی کمک گرفتن از پشتیبانه و مشاوره
  • سومی یادگیری اصول تست زنی در کنکور
  • چهارمی دانلود یه جزوه پر از نکات تستی
  • پنجمی پشتکار خودتون برای درس خوندن و بالا بردن ساعت مطالعاتی
  • ششمی شرکت در آزمون های آزمایشی
  • هفتمی استفاده از ویدئو های کنکوری در صورت نیاز

 

پس بهتره به جای اینکه وقت و هزینه خودتونو صرف آزمایش راه های تقلب و یا رفتن پیش دعا نویس کنید. (که نه تنها سودی نداره بلکه تو خیلی از مواقع ضررم داره) برای کنکور سراسری به طور دقیق برنامه ریزی کنید. حالا بعد از اینکه متوجه شدین چطور برای کنکور سراسری برنامه ریزی کنید (اگه هنوز متوجه نشدین عیبی نداره در ادمه با ما همراه باشین) نوبت اینه که از خدا بخوایم برای آرامش و موفقیتمون تو کنکور سراسری بهمون کمک کنه. اینجوریه که دعا برای قبولی تضمینی در کنکور سراسری نتیجه بخش میشه و می تونیم نمره خوبی تو آزمون کسب کنیم. البته این بحث تو کسب معدل بالا تو تو امتحانات پایان ترم هم صدق میکنه. تنها راه شما درس خوندنه و اگه بخوایم یه معجزه خوب بهتون معرفی کنیم اون موسسه فاروس طاهاست.

 

برنامه ریزی برای رتبه برتر شدن

 

اگر هنوز نمی دونین چجوری باید برای رتبه برتر شدن تو کنکور سراسری برنامه ریزی کنین اشکال نداره. اول باید بررسی کنین ببینین چقدر تا کنکور زمان دارین. اگه کمتر از 8 ماه تا کنکور سراسری باقی مونده و هیچ برنامه ریزی برای جمع بندی دروس کنکوری نکردین باید بدونین برای رتبه برتر شدن دیر شده. یا باید خودتونو برای برنامه ریزی برای کسب یه رتبه نسبتا خوب (باتوجه به زمان باقی مونده) کنین. یا اینکه از همین الان شروع کنید و خودتونو برای کنکور سراسری سال بعدش آماده کنید. که خب پیشنهاد ما گزینه دو هستش. البته از همین الان بگیم که پزشکی بدون کنکور، دندانپزشکی بدون کنکور، داروسازی بدون کنکور تا همین الان که تو شهریور سال 1400 هستیم دروغی بیش نیست. رشته های پردرآمد تجربی از اونجایی که خیلی تقاضای بالایی دارن (مثل همون سه تا رشته ای که خدمتتون عرض کردیم) بدون کنکور ارائه نمیشن. معدل سال چهارم دبیرستانتونم (برای نظام جدیدی ها) مهم و تاثیرگذاره. بچه های نظام قدیمم باید بدونن که از این به بعد قراره خودشونو با منابع نظام جدید وفق بدن. چون دیگه کنکور نظام قدیک برگزار نمیشه. خب شما الان کلیه اطلاعاتی که برای شروع از کنکور سراسری نیاز دارید رو دارین. از همین حالا شروع کنید که موفقیت در انتظارتونه.

 

بهترین موسسه کنکوری تضمینی در تهران و کشور

 

اگه برای طی کردن یک مسیر پرفراز و نشیب به کمک احتیاج دارینه موسسه فاروس طاها در خدمت شماست. برای موفقیت در کنکور سراسری تجربی ، پزشکی ، ریاضی و سایر گروه های آزمایشی شما به کمک کسی احتیاج دارید که سابقه زیادی تو این زمینه داشته باشه. علاوه بر اون متقاضیان زیادی با کمک این موسسه به موفقیت تو کنکور سراسری رسیدنه. پس الان دیگه وقت اون رسیده با انتخاب این موسسه خیالتون از فراهم کردن جزوه و ویدئو و آزمون و برنامه ریزی و مشاور و هر اونچه که بهش نیاز دارین راحت باشه. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تو هر کجای ایران که هستید کافیه با شماره 09120981385 تماس بگیرین تا مشاورین باسابقه ما راهنماییتون کنن.

 

دعای تضمینی قبولی در کنکور سراسری به چه معناست؟

دعای تضمینی قبولی در کنکور سراسری یعنی بعد از اینکه داوطلب خودشو به خوبی برای کنکور سراسری آماده کرد نوبت به این می رسه از خدا تقاضای برآوردن حاجتشو طلب کنه

آیا تنها نذر قبولی در کنکور سراسری می تواند باعث موفقیت دانش آموز شود؟

در وحله اول باید دانش آموز خود را به خوبی برای کنکور سراسری آماده کند. بعد نوبت به درخواست از خدا برای برآوردن حاجت می رسد.

بهتربن موسسه کنکوری برای قبولی تضمینی در کنکور سراسری در کرج و تهران کدام است؟

موسسه کنکوری فاروس طاها قبولی دانش آموزان را در کنکور سراسری تضمین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

 

پانوشت: نذر برای قبولی در کنکور , دعای تضمینی قبولی در کنکور سراسری , قبولی تضمینی در کنکور سراسری در ایران

برچسب ها: