فاروس logo

آزمون های آنلاین کنکور مشابه قلمچی و گزینه دو ، آزمون آنلاین کنکور ، فاروس

آزمون های آنلاین کنکور مشابه قلمچی و گزینه دو ، آزمون آنلاین کنکور ، فاروس

آزمون های آنلاین کنکور مشابه قلمچی و گزینه دو ، آزمون آنلاین کنکور ، فاروس

آزمون های آنلاین کنکور مشابه قلمچی و گزینه دو ، آزمون آنلاین کنکور ، فاروس

درباره آزمون های آنلاین کنکور چه می دانید؟ آیا با آزمون های گزینه دو و قلمچی آشنایی دارید؟ بی شک یکی از عوامل موفقیت در کنکور شرکت در آزمون های آزمایشی است. آزمون های آزمایشی این امکان را برای شما به وجود میاورد که شرایط شرکت در کنکور سراسری را شبیه سازی کنید. در ادامه به شیوه برگزاری آزمون های قلمچی و گزینه دو می پردازیم تا بهتر بتوانید آزمون مناسب خود را برای آمادگی در کنکور سراسری بیابید.

آزمون های آزمایشی قلمچی

کانون قلمچی یکی از بهترین مراکز معتبری است که به برگزاری آزمون های آمایشی برای آمادگی در کنکور سراسری می پردازد و در صف بهترین آزمون های آزمایشی قرار دارد. در پاسخ به این سوال که آزمون های آزمایشی قلمچی چگونه برگزار می شوند باید گفت قلمچی هر دو هفته یکبار آزمون برگزار می کند. در آخر نیز سه آزمون مشابه کنکور سراسری برگزار می کند. سطح سوالات آزمون های آزمایشی قلمچی از کنکور بالاتر است. این موضوع می تواند برای برخی از داوطلبان نقطه قوت و یا برای برخی نقطه ضعف آزمون های کانون به حساب بیاید. یکی از نقاط قوت قلمچی جامعه آماری بالای شرکت کنندگان آن است. بنابراین شما نسبت به سایر رقبای خود سنجیده می شوید. اما این نکته را در نظر داشته باشید کسب رتبه برتر در کانون به این معنا نیست که حتما در کنکور سراسری نیز رتبه برتر خواهید شد.

آزمون های آزمایشی قلمچی

آزمون های آزمایشی گزینه دو

آزمون های آزمایشی گزینه دو هر سه هفته یکبار برگزار می شود. این موضوع برای برخی از داوطلبین خوشایند است و زمان بیشتری برای دوه دورس خواهند داشت. برای برخی از داوطلبینی که مایلند بیشتر در آزمون های آزمایشی برای آمادگی در کنکور شرکت کنند نیز ناخوشایند است. آزمون های گزینه نیز مانند آزمون های قلمچی به صورت آنلاین برگزار می شوند. از مزیت های آزمون های آزمایشی گزینه دو می توان به رتبه و تراز دقیق بعد از شرکت در هر آزمون اشاره کرد

آزمون های آزمایشی گزینه دو

چرا شرکت در آزمون های آزمایشی برای آمادگی در کنکور لازم است؟

  1. دانش آموزی که سال ها خود را با نظام تشریحی سیستم آموزش و پرورش کشور وفق داده است باید بتواند به شیوه ای به نکات تست زنی و برای آمادگی در کنکور سراسری بپردازد. آزمون های آزمایشی این امکان را به شما می دهد.
  2. با شرکت در آزمون های آزمایشی می توانید بار ها و بار ها به آنالیز خود بپردازید و نقاط ضعف و نقاط قوت خود را بررسی کنید
  3. آزمون های آزمایشی برای همه داوطلبین کنکور با اهداف مختلف مناسب است

در این مورد باید دقت داشته باشید آزمون های آزمایشی که توسط کانون های مختلف برگزار می شود، کاملا مطابق با استاندارد های آزمون سراسری نیستند. اما آزمونی مناسب است که استاندارد های لازم را رعایت کند و سوالات آن خیلی آسان و یا خیلی سخت نباشد. به این ترتیب شما می توانید به آمادگی مناسب برای کنکور سراسری بپردازید. همچنین از سال گذشته به علت شیوع ویروش کرونا برای حفظ سلامت دانش آموزان و متقاضیان آزمون های آزمایشی معتبر در سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار می شوند.

بخوانید درباره: نحوه برگزاری کنکور 1401

گزینه دو بهتر است یا قلمچی

در این بخش قصد داریم به مقایسه آزمون های گزینه دو و قلمچی بپردازیم:

آزمون های فاروس

مزیت آزمون های فاروس چیست؟ آزمون های فاروس علاوه بر دارا بودن مزایای آزمون های آزمایشی دیگر این مزیت را دارد که مطابق دروس دانش آموزان در هر پایه تحصیلی پیش می رود. از دیگر مزیت های بی نظیر این آزمون ها می توان به این مورد اشاره کرد که آزمون های آن به دوره مباحث قبلی نیز می پردازد. به این صورت که تا آزمون آخر همچنان مباحث اول نیز دوره می شود. این مورد در تبدیل مباحث از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت نقش مهمی ایفا می کند. در آزمون های آزمایشی مشابه به این صورت برنامه ریزی شده که مطالب بعد از حداکثر 6 تا 8 بار مرور کنار گذاشته می شوند اما فاروس به دوره مداوم مباحث می پردازد. مرور چندین باره مباحث درسی در قالب آزمون های استاندارد این امکان را به دانش آموز می دهد تا به مرور مطالب بپردازد و با تکنیک های تست زنی آشنا شود. همچنین برای برطرف کردن نقلط ضعف خود در هر دوره آزمون بار ها فرصت جبران داشته باشد. قیمت آزمون های آزمایشی فاروس در مقایسه با سایر رقبا کمتر است و میتوانید به صورت ماهانه آن را پرداخت کنید.

آزمون های آزمایشی سازمان سنجش و آموزش کشور

سازمان سنجش و آموزش کشور نیز برای آمادگی متقاضیان آزمون های مرحله به مرحله و چندین آزمون جامع را تدارک دیده است. همچنین در شرایط شیوع ویروس کرونا این امکان را برای داوطلبین به وجود میاورد تا به صورت آنلاین در آزمون های آزمایشی شرکت کنند. همچنین داوطلبین می توانند به خصوص در آزمون های جامعه که در زمان برگزاری کنکور های سراسری برگزار می شود به صورت جداگانه شرکت کنند.

پانوشت: آزمون های مرحله به مرحله برای کنکور, بهترین آزمون های آنلاین, آزمون های آزمایشی قلمچی, آزمون های آزمایشی گزینه دو, قیمت آزمون های زمایشی , آزمون های آنلاین کنکور

برچسب ها