فاروس logo

معرفی دانشگاه امام صادق و رشته های آن

معرفی دانشگاه امام صادق و رشته های آن

معرفی دانشگاه امام صادق و رشته های آن

معرفی دانشگاه امام صادق | رشته های دانشگاه امام صادق

 

 

دانشگاه امام صادق یکی از دانشگاه های اسلامی و غیر دولتی در کشور است که در زمینه علوم اسلامی دانشجو می پذیرد. این دانشگاه یکی از جمله دانشگاه هایی است که در رشته های کارشناسی ارشد برادران (پیوسته) و کاشناسی خواهران دانشجو می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط دانشگاه امام صادق و همچنین رتبه لازم برای قبولی در این دانشگاه تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

مقطع کارشناسی پیوسته ویژه برادران شامل چه رشته هایی است؟

 

 

مقطع کارشناسی ویژه خواهران شامل چه رشته هایی است؟

 

 

شرایط پذیرش دانشگاه امام صادق به چه صورت است؟

 

پذیرش در دانشگاه از طریق کنکور سراسری امکان پذیر است. البته به غیر از شرکت در کنکور سراسری باید فرم مربوط به دانشگاه امام صادق را پر کرده و ر هنگام ثبت نام کنکور اعلام علاقه مندی کنید. پذیرش در دانشگاه های امام صادق چند برابر ظرفیت هر کد رشته انجام می پذیرد. ثبت نام نهایی از طریق مصاحبه انجام می پذیرد.

 

 

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه امام صادق چند است؟

 

از آنجایی که شرایط تحصیل و کار در رشته های دانشگاه امام صادق ایده آل است، بسیاری در پی این امر بودند که حداقل رتبه مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه امام صادق چقدر است؟ اما پذیرش در این داشگاه بیشتر مصاحبه محور است. معدل کتبی نهایی دیپلم و رتبه کنکور نیز تاثیر گذار است. از دبیرستان با تحصیل در مقاطع علوم تجربی، ریاضیات و همچنین علوم انسانی می توان در دانشگاه امام صادق ورود پیدا کرد. به عنوان مثال اگر در رشته ریاضی تحصیل می کنید برای آنکه امید به قبولی شما بسیار بالا باشد باید رتبه در سهمیه زیر 5000 کسب کنید. تراز لازم برای قبولی در این دانشگاه حداقل 6500 است. اگر حداقل این تراز را کسب کنید، می توانید امید به قبولی در رشته های دانشگاه امام صادق را داشته باشید.

 

شرایط عمومی و اختصاصی

 

شرایط عمومی قبولی در دانشگاه امام صادق به شرح زیر:

 

 

شرایط اختصاصی قبولی در دانشگاه امام صادق به شرح زیر است:

 

 

سایت رسمی دانشگاه امام صادق

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دانشگاه امام صادق بهتر است به سایت رسمی این دانشگاه مراجعه کرده و اطلاعات و اعلامیه ها را از سایت دانشگاه امام صادق به نشانی https://isu.ac.ir/ بخوانید.

 

شرایط قبولی در دانشگاه امام صادق چگونه است؟

پذیرش در رشته های خواهران و برادران دانشگاه امام صادق علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی نیازمند معدل دیپلم بالا، کسب رتبه لازم در کنکور و از همه مهم تر قبولی در مصاحبه آن است

دانشگاه امام صادق در چه رشته هایی دانشجو می پذیرد؟

دانشگاه امام صادق در رشته های کارشناسی خواهران و کارشناسی ارشد پیسته برادران در رشته های ذکر شده در مقاله دانشجو می پذیرد

برچسب ها