فاروس logo

مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ

مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ

مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ

مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ

  

درباره مشاوره رایگان واتساپ موسسه فاروس طاها چه می دانید؟ بدون شک مشاور تحصیلی نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری دارد. به ویژه که در طی سال های اخیر گرایش داوطلبین برای شرکت در کنکور رشته علوم تجربی به شدت افزایش یافته است. همین مسئله رقابت برای تصاحب صندلی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های تهران را سخت کرده است. همچنین، بسیاری از افراد به دنبال برنامه ریزی برای کنکور تجربی هستند. بررسی ها نشان می دهد بیش از نود درصد رتبه های زیر صد کنکوراز مشاور کنکور بهره گرفته اند. هرچند اغلب آنها بنا به دلایلی داشتن مشاور کنکور را کتمان می کنند. در این مقاله فاروس طاها قصد داریم به مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ بپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

  

ویژگی های یک مشاوره خوب

  

یک مشاوره‌ی خوب به مشاوره‌ ای گفته می‌ شود که بتواند مسیر را برای دانش ‌آموز نشان دهد. تا خود داوطلب با توجه به ویژگی‌ های خود و اهداف اش بتواند در مسیر درست گام بردارد. اینکه مشاور برای هر دقیقه از زمان شما برنامه داشته باشد، زیاد هم خوب و مفید نیست. هر فرد باید احساس مسئولیت نسبت به آینده‌ی خود داشته باشد. همچنین، بتواند بدون نیاز به یک نگهبان 24 ساعته، بهترین عملکرد را ارائه کند. یک مشاوره خوب همیشه باید در دسترس باشد و به لطف اینترنت و انواع اپلیکیشن های ارتباطی، ارتباط مشاوران با داوطلبان کنکور بسیار بهتر شده است. یکی از این اپلیکیش ها، برنامه واتس اپ است که نسبت به برنامه های دیگر قابل دسترس تر است. به علاوه، افراد واتس اپ را به برنامه های دیگر ترجیح می دهند.

 

همچنین، یک مشاوره‌ی خوب باید حاوی اطلاعاتی جهت شناسایی اهداف، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان، مطالعه‌ صحیح دروس. به علاوه، شناسایی کتاب‌ های مکمل مفید، شناسایی آزمون‌ های مفید و مناسب فرد، ایجاد انگیزه و روحیه و بسیاری اطلاعات دیگر باشد. با استفاده از اطلاعات فوق، دانش‌آموزان می‌توانند نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند. به علاوه، با بهره‌گیری از امکانات موجود در زندگی خود، بهترین نتیجه را بگیرند.

  

مشاوره کنکور تجربی 1401

  

بعد از بررسی موارد بالا و انجام آن، شما به یک مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی احتیاج دارید. و این تیر آخر برای موفقیت شما برای تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه شماست. آیا می دانید برنامه ریزی صحیح چه پیامد هایی برای شما به همراه دارد؟ اول از همه این که در این راه به زودی شما نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می کنید. در قدم دوم شما شیوه مطالعه هر درس را برای کنکور می آموزید. در این رابطه باید گفت حتی در دروس عمومی حفظ کردن به دلیل گستردگی مطالب به کارتان نمی آید. شما باید از شیوه های تبدیل حافظه کوتاه مدت به بلند مدت استفاده کنید. در قدم آخر نیز ذکر این نکته اجباری است به شرطی در کنکو سراسری موفق خواهید شد که در سطح کنکور تمرین کرده باشید. باید آمادگی چالش و رویارویی با سوالات پیش بینی نشده را داشته باشید. همچنین، به این نکته دقت کنید بالا بودن سطح کنکور برای همه داوطلبین چالش به وجود می آورد. بنابراین با حفظ تمرکز و خونسری برای رسیدن به اهداف تان با قدرت ادامه دهید.

  

  

مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ

  

مشاوره رایگان کنکور تجربی >>> به هر 3 شکل تلفنی، آنلاین و حضوری صورت می گیرد. که متقاضیان با توجه به انتخاب خود می توانند هر کدام از این موارد را انتخاب کنند. همواره تلاش موسسه فاروس طاها در این بوده که بتواند کیفیت مشاوره های آنلاین و تلفنی خود را بالا ببرد. برای این که محدودیت های متقاضیانی را که نمی توانند به شکل حضوری به موسسه مراجعه کنند را برطرف کند. حال می توانیم به متقاضیان این اطمینان را بدهیم، که مشاوره تحصیلی ای که برای کنکور دریافت می کنند. در تمام حالات تلفنی، آنلاین و حضوری در بالاترین سطح کیفیت خواهد بود. برای گرفتن مشاوره کنکور از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید. یا به واتساپ همین شماره پیام دهید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

در مشاوره تحصیلی رایگان کنکور تجربی به چه مواردی اشاره می شود؟

  

مشاورین تحصیلی و کنکوری معمولا یک جلسه مشاوره تلفنی و یا آنلاین رایگان با دانش آموز دارد. در طی این جلسه مشاور با دانش آموز آشنا می شود. همچنین، برای مشاوره تخصصی به سطح علمی و شخصیت دانش آموز با توجه به سوابق تحصیلی و آزمون MBTI توجه می شود. به علاوه، دانش آموز می تواند نقشه راه کلی خود را در طی مسیر برای رسیدن به موفقیت تحصیلی در این جلسه از مشاور دریافت کند و کاملا با مشاور آشنا شود. مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان فرصتی برای دانش آموزان است که مسیر پر تلاطم کنکور تجربی را با کمک یک راهنما که کاملا آشنا با این مسیر است طی کنند.

  

آیا قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی 1401 از الان امکان پذیر است؟

  

تجربه ما ثابت کرده از همین الان نیز می توانید در رشته های علوم پزشکی کنکور 1401 به موفقیت برسید. تنها کافیست انتخاب کنید که درس بخوانید. گام های برنامه ریزی موسسه فاروس طاها ‏که مشاورین ما پس از سال ها تجربه آن را کامل کرده اند. تمامی برنامه ها دانش آموز را به آمادگی کامل برای کنکور سراسری رسانده و گام ها و ساعات مطالعاتی در هر ‏مرحله با جزئیات برنامه ریزی شده و شامل موارد زیر می شود:

  

  

هر یک از این طرح ها به همراه امکانات زیر خواهد بود:‏

  

  

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافیست. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

سوالات متداول

  


✅ آیا مشاوره رایگان کنکور در واتساپ همان کیفیت مشاوره حضوری را دارد؟   


بله. شما می توانید مشاوره رایگان کنکور در واتساپ را با همان کیفیت مشاوره حضوری دریافت کنید. همچنین، رضایت کاملی داشته باشید. پس نگران هیچ موضوعی نباشید.


✅ بهترین مشاوره کنکور تجربی چه تاثیری بر متقاضی دارد؟


باعث آگاهی متقاضی از راه پیش رو و روندی که باید پس از آن طی کند می شود.

  

برچسب ها