فاروس logo

مرکز برنامه ریزی تخصصی کنکور تجربی

مرکز برنامه ریزی تخصصی کنکور تجربی

مرکز برنامه ریزی تخصصی کنکور تجربی

مرکز برنامه ریزی تخصصی کنکور تجربی

بهترین روش برای برنامه ریزی برای کنکور 1402 تجربی

مرکز برنامه ریزی کنکور تجربی >> اگر قصد در کنکور سراسری را دارید باید از همان سال دهم اقدام به مطالعه برای کنکور کنید. هر ساله رقابت بین داوطلبان برای رسیدن به شغلی پردرآمد همچون پزشکی بسیار بسیار بالا میرود و همین موضوع باعث می شود داوطلبان استرس و دلهره بسیار بیشتری را نیز داشته باشند.

حال اگر داوطلب برای مطالعه خود برنامه درست داشته باشد این امکان را دارد که از کنکور یک غول نسازد. اگر قصد دارید برای کنکور سراسری 1402 برنامه درسی طراحی کنید، اولین قدم برای آن تعیین هدف خود و تناسب برنامه با هدفتان است. لازم به ذکر است که در حین طرح برنامه خود باید به روش صحیح مطالعه، میزان ساعات مطالعه، خلاصه نویسی و ساعات استراحت توجه زیادی کنید.

یکی از راهکاری که می توانید با استفاده از آن رتبه خوبی به دست آورید این است که مطالب را کنکوری بخوانید. این بدان معناست که از کلی خواندن پرهیز کنید. روش مطالعه درستی را انتخاب کنید و تا آخر سال کنکور به آن پایبند باشید. بهتر است روش مطالعه ای که انتخاب می کنید طوری باشد که محتویات درسی کاملاً در ذهنتان ثبت شود و برای یادآوری آن نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشید.

کات برنامه ریزی کنکوری که باید بدانید

برای آنکه برنامه اصولی و درستی را داشته باشید بهتر از مشاوران کنکور کمک بگیرید. همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم اولین اقدام برای برنامه ریزی موفق انتخاب هدف است. هدفگذاری شما باید مطابق علایق و توانایی خودتان باشد.در ادامه نکاتی را برای شما ذکر خواهیم کرد که قطعا به کارتان خواهد آمد.

اراده قوی و توجه به نیازهای خود در برنامه ریزی

برای رسیدن به موفقیت برخورداری از اراده قوی برای انجام برنامه ریزی درسی به اندازه خود برنامه‌ریزی اهمیت بسیار بالایی دارد. زمانی که تصمیم به طراحی برنامه ریزی درسی کرده‌اید، در رابطه با اجرای آن نیز فکر کنید. رتبه بالا نیاز به اراده قوی نیز خواهد داشت. در هنگام طراحی برنامه سعی کنید نقاط ضعف و قوت خود را نیز در نظر بگیرید و با توجه به هدف و نیاز تحصیلی خود و با حفظ نقاط قوی برنامه اصولی را طرح کنید.

برای برنامه ریزی برای کنکور 1402 تجربی نیازهای غیر درسی خود را نیز در نظر بگیرید. سعی کنید برنامه شما به گونه ای نباشد که مدام احساس خستگی و بی حوصلگی کنید. مطمئن باشید بی توجهی به نیازهای روزمره خود از جمله: نیاز به استراحت، غذا، تفریح و ورزش شما را به رتبه بالا و کسب قبولی نزدیک نخواهد کرد.

خلاصه نویسی را در زمان کنکور از یاد نبرید

مرکز برنامه ریزی کنکور تجربی >> این نکته را بدانید که خلاصه نویسی برگ برنده شما در رسیدن به رتبه بالاست. بهتر است از همان ابتدای سال کنکور شروع به خلاصه نویسی کنید قطعاً به نتیجه خوبی خواهید رسید. برای اینکه از این تکنیک به نحو احسنت استفاده کنید بهتر است مطالب درسی را بسیار ساده یادداشت ‌برداری کنید. این نکته را بدانید که با خلاصه نویسی، مباحث و مطالب درسی کاملاً در ذهن شما تثبیت خواهد شد و می توانید در ذهن خود هر زمان که خواستید آنها را مرور کنید. در ادامه با انواع خلاصه نویسی آشنا خواهید شد.

شرکت در آزمون های آزمایشی را پشت گوش نیندازید

ریزی کنکور تجربی >> شرکت در آزمون های آزمایشی این امکان را به شما می دهد که با فضای کنکور سراسری آشنا شوید. یکی از راهکارهایی که شما می توانید جهت برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۰ تجربی انجام دهید این است که در آزمون های آزمایشی شبیه ساز کنکور ثبت نام کنید. یکی از مزایای شرکت در آزمون های آزمایشی این است که داوطلبان با نحوه تست زنی سریع و مدیریت زمان آشنا می‌شوند و دیگر دلهره از دست دادن زمان سر جلسه کنکور را نخواهند داشت. این نکته را مد نظر داشته باشید که شما تا در آزمون های آزمایشی شرکت نکنید، نمی‌توانید نقاط ضعف و قدرت خود را متوجه شوید.

از مشاوران خبره و مجرب کمک بگیرید

اگر می خواهید در کنکور جزو رتبه برترها شوید، بهتر است از مشاوران خبره و ماهر فاروس طاها کمک بگیرید. برنامه ریزی برای کنکور 1402 تجربی نیاز به کمی خلاقیت و پشتکار دارید که مشاوران این مجموعه شما را در این زمینه یاری می کند. مشاور با ارائه برنامه اصولی و مهم، داوطلبان را برای رسیدن به موفقیت تشویق می کنند. این فرد در تمامی لحظات در دسترس داوطلبان است و به سوالات آنان پاسخ می دهد و مشکل آنها را در سریع ترین زمان ممکن حل می کند. همچنین با بررسی روحیه دانش آموزان، در صورت نیاز خدمات مهمی را به آنها ارائه می دهد.

از فاروس طاها کمک بخواهید

حالا که با اهمیت برنامه ریزی برای کنکور 1402 تجربی آشنا شده اید، بهتر است همین حالا اقدام کنید و از فاروس طاها کمک بخواهید. رتبه برتر شدن و رسیدن به موفقیت از آنچه که فکر می کنید، به شما نزدیک تر است. تیم پرقدرت فاروس طاها با ارائه بهترین خدمات و مشاوره کنکوری شما را چند پله به هدف بلند مدتتان نزدیک تر می کند.

 

برچسب ها