فاروس logo

صفر تا صد فیزیک کنکور | پکیج آموزشی فیزیک کنکور | جزوه کنکوری فیزیک

صفر تا صد فیزیک کنکور | پکیج آموزشی فیزیک کنکور | جزوه کنکوری فیزیک

صفر تا صد فیزیک کنکور | پکیج آموزشی فیزیک کنکور | جزوه کنکوری فیزیک

صفر تا صد فیزیک کنکور | پکیج آموزشی فیزیک کنکور | جزوه کنکوری فیزیک

  

بهترین جزوه فیزیک کنکور کدام است؟ بهترین پکیج آموزشی فیزیک کنکور مربوط به کدام موسسه است؟ بهترین کتاب تست فیزیک کنکور کدام است؟ و سوالاتی از این قبیل. که ذهن بسیاری از داوطلبین کنکور را به خود مشغول کرده است. درس فیزیک از درس های مهم رشته تجربی می باشد. که متاسفانه به این علت که ضرایب درس های شیمی و زیست بیش تر است به آن بی توجهی می شود. همیشه به بچه ها می گوییم که برای قبولی در رشته مورد نظر خود به همه ی درس ها نیاز دارید. هیچ رتبه برتری نداریم که درسی را کم، صفر و یا منفی زده باشد. پس برای درس فیزیک خود نیز حتما برنامه ریزی داشته باشید. همچنین، فرمول های آن را خلاصه نویسی کنید. تا بتوانید در این درس نیز به نتیجه خوبی بگیرید.

 

این درس از درس های حل کردنی و مسئله دار است. که اگر به خوبی مطالعه نشود می تواند خیلی پیچیده باشد. این درس برای بچه های ریاضی بسیار مهم و سرنوشت ساز است. در گروه تجربی، فیزیک ضریب کمتری نسبت به شیمی و ریاضی برای رشته هایی مانند پزشکی دارد. اما درصد بالای آن می تواند کمک بزرگی به شما کند. خب حال چطور آن را بخوانیم تا بتوانیم درصد خوبی در آن بگیریم؟ فیزیک را باید از ابتدا جدی بگیرید. درسی نیست که در مدت کوتاه بتوان آن را جمع کرد. بهتر است که این درس را از سال های پایه خوب بخوانید و با مسائل کنکوری آن آشنا شوید. اما اگر سال کنکوری هم هستید با یک برنامه خوب می توانید پیشرفت کنید. در ادامه این مقاله فاروس طاها نکاتی را برای یادگیری بهتر خواهیم گفت.

  

روش خواندن فیزیک کنکور تجربی

  

روش خواندن فیزیک کنکور تجربی👨‍🏫!!! در روش خواندن فیزیک کنکور مهم این است که ابتدا مطالب را متوجه شوید. و سپس سراغ مطالب بعدی بروید، نه اینکه آنها را حفظ کنید. در واقع، به صورت مفهومی درس بخوانید و بعد از تدریس دبیر فیزیک، مطالب تدریس شده توسط ایشان را مرور کنید. سپس تعداد زیادی تست از آن حل کنید تا بتوانید به یک ایده کلی از مدل سوالات کنکور دست پیدا کنید. همه انواع تست ها را بزنید و سعی کنید بیش تر سوالات سخت را حل کنید تا سطح خودم رو بالا ببرید. در درس فیزیک باید به صورت کامل بر کتاب درسی مسلط باشید. کتاب را خوب بخوانید و تمرینات و مسائل آن را حل کنید. هر سوال یا اشکالی که داشتید از مدرس و استاد فیزیک و یا مدرس خصوصی فیزیک خودتان بپرسید. همچنین، باید زودتر از دیگران شروع به درس خواندن کنید.

  

فیزیک کنکور تجربی

  

به تقویت فیزیک کنکور بپردازید و با این کار رتبه خود را بهبود دهید. اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید، احتمالا خیلی وقت‌ ها هنگام حل مسائل فیزیک احساس کرده‌اید این درس کاملا برایتان ناآشناست. در این صورت، شاید دست‌ به‌ دامانِ کتاب‌ ها یا دی وی دی‌ های کمک‌ آموزشی شده باشید. برخلاف تصور بسیاری از دانش‌آموزان، فیزیک چیزی فراتر از حفظ فرمول‌ ها و جایگذاری داده‌ های مسئله در آنهاست. عنوان فصل را بررسی کنید تا بدانید قرار است چه مباحثی را یاد بگیرید. بخش‌ هایی از کتاب ‌تان را که مربوط به آن مباحث هستند، به‌ طور اجمالی مطالعه کنید. این بررسی اولیه به شما کمک می‌کند کلاس را بهتر دنبال کنید، چون با اصطلاحات علمی آن آشنا شده‌اید و راحت‌ تر می‌توانید مباحث را با آموخته‌ های قبلی‌ تان پیوند بدهید.

  

روش خواندن فیزیک دهم

  

بهترین روش خواندن فیزیک دهم این است که از همان ابتدا مباحث را جدی بگیرید. درس ها را برای شب آخر نگذارید و به مرور مطالب را یاد بگیرید. فیزیک یکی از درس هایی است که در ابتدا تصور می کنید که خیلی سخت است. اما اگر کمی به آن ورود کنید متوجه خواهید شد که چقدر درس شیرینی است🧪. از مسائل آن نترسید و خود را به حل کردن عادت دهید. هر شب حداقل 10 سوال فیزیک حل کنید. همین تعداد کم اگر هر شب و به صورت پیوسته انجام می شود در مدت کوتاهی نتیجه بی نظیری خواهد داشت. همچنین، برنامه هفتگی خود را طوری قرار دهید که وقتی با این مورد به این روش نیز باشد. برای فیزیک ابتدا سوالات تشریحی حل کنید و سپس تست های کنکور. حل تشرحی به شما کمک می کند تا ذهن تان مراحل حل مسئله را در خود تثبیت کند.

  

  

بودجه بندی نظام جدید درس فیزیک بر اساس پایه تحصیلی

  

  

کلاس آنلاین فیزیک

  

با شرکت در کلاس آنلاین فیزیک می توانید با استاد خود در ارتباط باشید. با او رفع اشکال کنید. تمامی سوالات خود را از ایشان بپرسید. پس همین الان با شماره 09120981385 تماس بگیرید و در موسسه فاروس طاها ثبت نام کنید. حتی اگر به دنبال بهترین کلاس کنکور فیزیک هستید آموزشگاه ما بهترین انتخاب شما می تواند باشد. شیوه مطالعاتی درس فیزیک را به شما آموزش می دهیم. به طوری که از پس هر سوال این درس چالش برانگیز برآیید. تمامی فرمول ها را شیوه های جدید و نوآورانه به ذهن خواهید سپرد. حل تمامی سوالات کنکور چند سال اخیر را خواهید دید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

برنامه های آموزشی موسسه فاروس طاها

  

  

آیا قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی 1401 از الان امکان پذیر است؟

  

تجربه ما ثابت کرده از همین الان نیز می توانید در رشته های علوم پزشکی کنکور 1401 به موفقیت برسید. تنها کافیست انتخاب کنید که درس بخوانید. گام های برنامه ریزی موسسه فاروس طاها ‏که مشاورین ما پس از سال ها تجربه آن را کامل کرده اند. تمامی برنامه ها دانش آموز را به آمادگی کامل برای کنکور سراسری رسانده و گام ها و ساعات مطالعاتی در هر ‏مرحله با جزئیات برنامه ریزی شده و شامل موارد زیر می شود:

  

  

هر یک از این طرح ها به همراه امکانات زیر خواهد بود:‏

  

  

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافیست. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

سوالات متداول

  


✅ بهترین پکیج آموزشی برای فیزیک را از کجا تهیه کنیم؟ 


موسسه فاروس طاها بهترین پکیج و ویدیو های آموزشی برای همه دروس را توسط برجسته ترین اساتید کنکوری کشور تهیه کرده است. می توانید آن ها را تهیه کنید و مطالب را بهتر یاد بگیرید.


✅ برای رشته تجربی در هفته چند ساعت مطالعه فیزیک لازم است؟


به طور کلی، ساعت مطالعه هر کس با توجه به سرعت یادگیری او متفاوت است. اما توصیه ما برای هر درس اختصاصی سه تایم دو ساعت و نیم می باشد. یعنی در هفته میزان مطالعه درس فیزیک شما از 7 ساعت کمتر نباشد. که بخشی از آن نیز مربوط به تست های کنکور سراسری می باشد.

  

برچسب ها