فاروس logo

صفر تا صد ریاضی کنکور | پکیج آموزشی ریاضی کنکور | جزوه کنکوری ریاضی

صفر تا صد ریاضی کنکور | پکیج آموزشی ریاضی کنکور | جزوه کنکوری ریاضی

صفر تا صد ریاضی کنکور | پکیج آموزشی ریاضی کنکور | جزوه کنکوری ریاضی

صفر تا صد ریاضی کنکور | پکیج آموزشی ریاضی کنکور | جزوه کنکوری ریاضی

  

بهترین جزوه ریاضی کنکور کدام است؟ بهترین پکیج آموزشی ریاضی کنکور مربوط به کدام موسسه است؟ و سوالاتی از این قبیل. که ذهن بسیاری از داوطلبین کنکور را به خود مشغول کرده است. در این مقاله فاروس طاها می خواهیم به بررسی ریاضی کنکور بپردازیم. برنامه شما برای مطالعه این درس چیست؟ چقدر در آن قوی هستید و بر مطالب تسلط دارید؟ بچه های تجربی معمولا توجه زیادی به درس ریاضی ندارند. خصوصا علاقه مندان به رشته های پزشکی که کم بودن ضریب آن را بهانه می کنند و وقت کافی برای آن نمی گذارند. اما به شما توصیه می کنیم که اگر موفقیت در کنکور برای شما مهم است، این اشتباه را نکنید. در هر هفته وقتی را هم برای این درس بگذارید و به حل تست های کنکور سراسری بپردازید. ضمن این که ریاضی هم مانند زیست می تواند سوالات ترکیبی داشته باشد. از این رو باید قسمت های مختلف آن را به خوبی یاد گرفته باشید. پس از همان ابتدا برنامه ی ویژه ای را برای این درس قرار دهید. مطالب مهم را هم نکته برداری کنید.

  

جزوه ریاضی دبیرستان   

  

داوطلبان گروه تجربی باید به ضرایب درس ریاضی در کنکور نیز توجه داشته باشند. گروه تجربی دارای 5 زیر گروه است که هر کدام از آن‌ ها رشته‌ های مختلفی دارند. داوطلبان باید رشته مورد علاقه خود را در این زیر گروه‌ها پیدا کنند و به ضرایب ریاضی زیر گروه‌ ها توجه کنند.  یکی از الزامات جهت کسب موفقیت در آزمون سراسری، داشتن برنامه ریزی کنکور است. برنامه ریزی جهت مطالعه دروس آزمون سراسری بسیار حائز اهمیت است و داوطلبان برای این که بتوانند برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت مناسبی را برای خود طراحی کنند. نیازمند کسب آگاهی در خصوص بودجه بندی سوالات آزمون، در رشته خود هستند. تاثیر ریاضی در کنکور تجربی به طور کامل می‌تواند بر روی رتبه نهایی داوطلبان تاثیر بگذارد. اکثر داوطلبان گروه تجربی با درس ریاضی مشکل دارند و عملکرد مناسبی از خود در این درس نشان نمی‌دهند. بنابراین اگر شما بتوانید درصد خوبی در این درس در کنکور تجربی داشته باشید، قطعا نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت.

  

جزوه کنکوری ریاضی دهم تجربی

  

در آزمون سراسری هر گروه آزمایشی، سوالات از دروس و کتاب های مشخصی طراحی خواهند شد. آگاهی از بودجه بندی سوالات آزمون سراسری در این گروه های آزمایشی، همواره مورد سوال داوطلبان بوده است. هر بخش از ریاضی دارای بودجه بندی مختلفی در کنکور است. یکی از دلایلی که موجب می ‌شود تاثیر ریاضی در کنکور تجربی بیش تر شود، عملکرد نامناسب داوطلبان تجربی است. این بدین معنی است که اگر داوطلبی بتواند در کنکور تجربی ترازی برابر با 50 درصد برای درس ریاضی کسب کند از 80 درصد رقبا جلو خواهد افتاد. زیرا درس ریاضی کاملا مانند آسانسور عمل می‌کند و تراز بالا در این درس اهمیت بسیار زیادی دارد.

  

تاثیر ریاضی کنکور تجربی

  

تاثیر ریاضی در کنکور تجربی >>> بسیار بالا است. اما داوطلبان گروه تجربی اصلا به این درس توجه نمی‌کنند. زمانی‌که به سراغ تراز های ریاضی در کنکور تجربی می‌ رویم با ترازهای مناسبی رو به‌ رو نمی‌شویم. ما بین تمامی داوطلبانی که در سال 1398 در کنکور تجربی شرکت کرده‌ اند. تنها 44 داوطلب یک تراز 100 درصد در کنکور کسب کرده‌ اند. این آمار به هیچ عنوان مناسب نیست. از طرف دیگر، داوطلبانی که تراز 100 درصد در این کسب کرده‌اند، رتبه‌ های نهایی بسیار مناسبی نیز دارند.

  

ریاضی کنکور تجربی نظام جدید

  

ریاضی کنکور تجربی نظام جدید >>> دارای بخش های مختلفی می باشد. هر بخش در جزوه ریاضی پیش دانشگاهی تجربی فاروس طاها به صورت کامل با تکنیک های کنکوری هر کدام توضیح داده شده است. ما بهترین جزوات، تالیف شده ی مجرب ترین اساتید را در اخیتار شما قرار داده ایم. با این مطالب شما می توانید درصد خیلی بالایی و یا حتی کاملی در کنکور بگیرید. پس همین الان با شماره 09120981385 تماس بگیرید و جزوه ریاضی پیش دانشگاهی تجربی را با قیمتی مناسب تهیه کنید. اگر جزو داوطلبانی هستید که به ۱۰ درصد ریاضی هم راضی هستید، فقط مبحث احتمال به ویژه فرمول احتمال برنولی و سوالات احتمال همرنگ بودن یا نبودن مهره های خارج شده را بخوانید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

مباحث آسان ریاضی تجربی نظام جدید

  

  

تعداد سوالات ریاضی کنکور تجربی

  

تعداد سوالات ریاضی کنکور تجربی چقدر است؟ برای این رشته 30 سوال ریاضی در نظر گرفته شده است. بچه ها این درس انقدری که شما فکر می کنید هم سخت نیست. زمانی مبحثی برا شما سخت است و نمی توانید از آن درصد بگیرید که آن را نخوانید. اما خب معما چو حل گشت آسان شود. اگر مطالب را بخوانید و طبق برنامه پیش روید، حتما از پس سوالات آن بر می آیید. مطمئن باشید حتی برای پزشکی که ریاضی ضریب کم تری دارد، شما به درصدش نیاز پیدا خواهید کرد. با حل 10 تست ریاضی در روز می توانید پیشرفت خوبی داشته باشید. به این شرط که هر روز این کار را انجام دهید. اگر پیشرفت تان کم کم اما پیوسته باشید، خیلی بهتر نتیجه داده خواهد. تا این که یک نمودار سینوسی برای میزان رتبه های شما در آزمون های آزمایشی باشد.

  

آیا قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی 1401 از الان امکان پذیر است؟ 💪💯

  

تجربه ما ثابت کرده از همین الان نیز می توانید در رشته های علوم پزشکی کنکور 1401 به موفقیت برسید. تنها کافیست انتخاب کنید که درس بخوانید. گام های برنامه ریزی موسسه فاروس طاها ‏که مشاورین ما پس از سال ها تجربه آن را کامل کرده اند. تمامی برنامه ها دانش آموز را به آمادگی کامل برای کنکور سراسری رسانده و گام ها و ساعات مطالعاتی در هر ‏مرحله با جزئیات برنامه ریزی شده و شامل موارد زیر می شود:

  

  

هر یک از این طرح ها به همراه امکانات زیر خواهد بود:‏

  

  

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافیست. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

سوالات متداول

  


✅ برای یادگیری سریع تر فرمول های ریاضی چه روشی را پیشنهاد می کنید؟


اولا که ریاضی را هر روز بخوانید. حتی شده نیم ساعت تا 45 دقیقه. برای فرمول ها هم خلاق باشید و آن ها را با سلیقه و خلاقیت خودتان یادداشت کنید و به دیوار اتاق تان نصب کنید تا هر روز ببینید.


✅ برای رشته پزشکی، لازم است هر هفته چقدر ریاضی بخوانیم؟ 


برای شما خوب است که حداقل در هر هفته مجموعا 8 ساعت ریاضی بخوانید. اما این میزان باید در روزهای مختلف پخش شود. نه به این صورت که به طور مثال شنبه 8 ساعت ریاضی بخوانید تا هفته بعد.


✅ چطور می توان 50 درصد ریاضی در کنکور تجربی، جواب داد؟ 


برای این کار باید مباحث آسان تر این درس را در اولویت قرار دهید. این مباحث در این مقاله معرفی شدند. همچنین، با استفاده از جزوه ها و فیلم های آموزشی عالی فاروس طاها می توانید به تسلط در این درس برسید.

  

برچسب ها