فاروس logo

شروع از صفر برای کنکور 1402

شروع از صفر برای کنکور 1402

شروع از صفر برای کنکور 1402

شروع از نقطه صفر برای کنکور 1402

 

دانش آموازن و داوطلبان کنکور سراسری بر این باور هستند که همیشه زمان و وقت از دست داده اند. و دیگر نمیتوانند زمان هدر رفته خود را جبران کنند و احساس یأس و نا امیدی میکنند.

 

اما اگر بتوانند فکر خود را متمرکز کنند و برنامه ریزی داشته باشند که چه بسا بهتر است از یک مشاور متخصص کمک بگیرند و بتوانند از او یک برنامه کامل و تخصصی دریافت کنند و طبق برنامه پیش بروند هیچ وقت دیر نیست و میتوانند زمان هدر رفته خود را جبران کنند و به یک نتیجه مطلوب و خوب دست پیدا کنند

 

شروع از صفر برای داوطلبان و دانش آموزان مراحلی دارد که اگر طبق این مراحل پیش بروند . قطعا میتوانند به آن هدف مورد نظر و به نتیجه دلخواه خود برسند. 
در ادامه این مراحل را شرح میدهیم.

 

داشتن یک مشاور متخصص

 

زمانی که داوطلب کنکور سراسری سردرگم است و نمیتواند راه درست را انتخاب کنند و طبق آن راه پیش برود.

 

بهتر است از یک شخصی که باتجربه است کمک بگیرند تا زمانی که هدر رفته است را جبران کنند و به اهداف خود نزدیک بشوند.

 

اما چگونه یک مشاور متخصص پیدا کنیم؟

 

فایده های داشتن یک  مشاور متخصص

 

مهم ترین فایده ای که داشتن یک مشاور متخصص دارد این است که با توجه به اینکه تجربه کافی دارد در زمینه کنکور سراسری و تحصیلی. و با توجه به این که علم و دانش برنامه ریزی کردن یک برنامه کامل و جامع دارد.

 

که اولین و مهم ترین نیاز یک داوطلب کنکور ، همان برنامه ریزی درست است را برطرف میکنند.

 

داوطلب کنکور میتوانند با بهره گیری از این علم مشاور متخصص به اهداف خود روز به روز نزدیک طرف شود و بهترین نتیجه را از کنکور سراسری دریافت کند.

 

مشاوران فاروس طاها با توجه به علم و تخصصی که در زمینه تحصیلی و برنامه ریزی کنکور سراسری دارند. میتوانند بهترین امکانات در زمینه برنامه ریزی و مشاوره را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار بدهند.

 

مشاوران فاروس طاها با چالش های مسیر مطالعاتی کنکور سراسری کاملا آشنایت کامل را دارند و به درستی داوطلبان کنکور را راهنمایی میکنند.

 

برنامه ای کاملا درست وعلمی است که با توجه به شخص طراحی شود . یعنی مختص شخص است.

 

این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست که انسان ها باهم متفاوت هستند . یعنی زمانی که میتوانند برای مطالعه بگذارند و یا وقت انرژی که میتوانند صرف مطالعه و تست زنی برای کنکور سراسری کنند بسیار متفاوت است.

 

مشاوران فاروس طاها با توجه به این موضوع برای هر کسی طبق خصوصیات خودش برنامه ریزی میکنند تا آن شخص بتوانند به نتیجه مطلوب خودش برسد.

 

مشاوره برخلاف تفکر اکثریت مردم به عنوان اصلی ترین و مهم ترین فاکتور موفقیت در کنکور سراسری است. زیرا مشاور خوب و متخصص است که میتواند یک برنامه خوب را تدوین کند و راه را برای داوطلبان و دانش اموزان هموار تر سازد تا بتوانند از این آزمون کنکور سراسری به موفقیت برسند.

 

منابع کامل و جامع

 

داوطلب کنکور سراسری باید از منابع کامل جامع استفاده کند. منابعی که تمام ابعاد مختلف سوالات کنکوری را در بر بگیرد و طبق منابعی که سازمان سنجش اعلام میکنند باشد

 

اگر بخواهیم مواردی که باید در برنامه ریزی مورد توجه قرار بدهیم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

 

مطالعه همراستا دروس

 

یعنی نباید یک درسی را به مدت یک هفته مطالعه کنیم و درس دیگری در هفته بعد این گونه باعث میشود دروسی که مطالعه میکنیم از یاد ببریم . پس بهتر است در طی یک برنامه ریزی درست مطالعه دروس خود را انجام بدهیم که با استفاده از این تکنیک و تکرار مکرر دروس در زمان های برابر باعث میشود بهتر در ذهن دانش پذیر بماند

 

زمان استراحت

 

بهتر است ببین مطالعه دروس که انجام میدهیم زمانی را نیز در نظر بگیریم برای استراحت کردن. طبق نظریه که متخصصان گفته اند بهتر است بین هر 45 دقیقه مطالعه ده دقیقه استراحت داشته باشیم

 

زمان

 

یکی از مواردی که باید در برنامه ریزی کردن برای دروس در نظر بگیریم این است که برای هر درس یک زمان مشخصی در نظر بگیریم و سعی کنیم در ان زمان مشخص دروس مورد نظر را به پایان برسانیم.

برچسب ها