images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

روش های تست زنی سریع آزمون

روش های تست زنی سریع

 

روش های تست زنی سریع کدام اند؟ در کنکور سراسری هر چقدر هم که بر مطالب مسلط باشید، سرعت عمل نقش خیلی مهمی دارد. متاسفانه گاهی دانش آموزانی بسیار خوبی بودند که از جلسه کنکور بیرون می آمدند. می گفتند که اصلا فرصت نکردند خیلی از سوالات دفترچه را حتی یک دور ببینند. چه برسد به آن که زمان حل کردن نیز داشته باشند. شما باید حتما زمان داشته باشید تا تمامی دفترچه را یک دور بخوانید. در غیر این صورت بابت تمام قسمت هایی که بلد بودید و می توانستید از آن ها دردصد بگیرید، افسوس خواهید خورد. پس یکی از مهارت های مهمی که در خود باید تقویت کنید افزایش سرعت است. این مهارت برای موفقیت شما بسیار مهم و ضروری هست و حتما باید در سال کنکور خود روی آن کار کنید.

 

اولین نکته ای که در این مورد شما باید بدانید این است که بیش از زمان استاندارد برای هر سوال وقت نگذارید. اگر دیدید سوالی بیش از اندازه سخت است و هر چه تلاش می کنید، نتیجه ای نمی گیرید یک علامت کنار آن بزنید به سراغ سوال های بعد بروید. اگر زمانی اضافه آوردید به همان سوالاتی که کنارشان نمادی قرار داده بودید بازگردید. این راه کمک بزرگی به افزایش سرعت شما می کند. سعی کنید سوالات را به همان ترتیبی که در دفترچه گذاشته اند، بخوانید. در این صورت آرامش بیشتری هم خواهید داشت. کمتر استرس می گیرید. شیوه ی ردگزینه هم می توانید خیلی به افزایش سرعت شما کمک کند. حتما از آن بهره بجویید.

 

 

تکنیک های فوق سریع تست زنی

 

تکنیک های فوق سریع تست زنی نکات ساده و پیش پا افتاده ای هستند که شما اغلب آن ها را نادیده می گیرید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمرین و تکرار کافی داشته باشید. هرچقدر بیشتر تست بزنید سرعت تان بیشتر خواهد شد. تا زمانی که به قدر کافی تمرین حل نکنید کند می مانید. آزمون های آزمایشی و شبیه ساز نیز می تواند خیلی موثر باشد. اگر قسمتی از هر درس یا کلا یاد نگرفته اید و یا این که حذف کرده اید تا سوال مربوط به آن قسمت را دیدید یک خط روی آن بکشید که وقتی روی آن نگذارید.

 

برای یادگیری روش های تست زنی سریع به صورت کامل می توانید با فاروس طاها همراه باشید. تمامی این تکنکیک ها را همراه با کلی نکته برای افزایش اعتماد به نفس مشاورین ما به شما آموزش خواهند داد.

 

برای درسی مانند ریاضی چه روشی برای افزایس سرعت پیشنهاد می کنید؟

درس ریاضی از جماه دروسی است که همت و اراده زیاد می طلبد. اما نکته طلایی یادگیری فرمول های ویژه به خصوص در قسمت سینوس و کسینوس می باشد. فرمول های طلایی به شدت برای افزایش سرعت توصیه می شوند.

تعداد اشتباهاتم خیلی زیاد است. چگونه آن ها را کم کنم؟

ممکن است این موضوع به دلیل جا به جا وارد کردن پاسخ ها در پاسخنامه باشد. سعی کنید حین افزایش سرعت، دقت خود را نیز بالا ببرید.

برچسب ها: