فاروس logo

برنامه کنترل گوشی برای کنکور

برنامه کنترل گوشی برای کنکور

برنامه کنترل گوشی برای کنکور

برنامه کنترل گوشی برای کنکور

 

آیا شما به برنامه کنترل گوشی برای کنکور فکر کرده اید؟ متاسفانه این روزها گوشی های هوشمند و فضای مجازی گویا به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است. این فضا هم مزیت های خود را دارد و هم معایب. اگر به درستی از آن استفاده نشود حتی می توان گفت که بدی های آن بیشتر می شود. نه در زمینه کنکور بلکه در تمام زندگی باید بتوانیم این فضا را مدیریت کنیم تا زمان های مهم خود را از دست ندهیم. بچه های کنکوری هم که در سنی هستند علاقه مندی بیشتری به این محیط نشان می دهند. از این رو اگر نتوانند برنامه خود را مدیریت کنند زمان زیادی را از دست می دهند و نمی توانند نتیجه در کنکور بگیرند. دانش آموزان در حین درس خواندن برای استراحت خود می خواهند یک نگاهی به گوشی خود بیندازند اما متاسفانه ساعت ها درگیر می شوند.

 

 

کنترل گوشی برای کنکور

 

این روز ها استفاده از گوشی برای همه ما به اعتیاد تبدیل شده است. این کار می تواند ساعت مطالعاتی شما را کاهش دهد. ضمن این کار می تواند راندمان و کیفیت درس خواندن شما را هم بکاهد. حتما می پرسید چطور؟ ببیینید دوستان وقتی که زمان زیادی را برای چک کردن اطلاعات و اخبار تلفن همراه خود می کنید، ذهن شما درگیر پردازش داده هایی می باشد که به آن وارد شده است و نمی تواند اطلاعات جدیدی را قبول کند. به همین دلیل است که شما در حین درس خواندن تمرکز خود را از دست می دهید. بهترین کار این است که شما گوشی هوشمند خود را در این یک سال به طور کل خاموش کنید. به جای آن یک گوشی ساده برای خود بردارید و برای کارهایتان از آن استفاده کنید. راه حل دیگر این است که از برنامه کنترل گوشی برای کنکور استفاده کنید.

 

برنامه کنترل گوشی

 

در قسمت قبل به برنامه کنترل گوشی اشاره ای شد. این برنامه یک اپلیکیشن است که شما روی تلفن همراه خود نصب می کنید و برای آن زمانی را تعریف می کنید که وقتی فرصت استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی تمام شد آلارم پخش خواهد شد تا شما بدانید که باید گوشی را کنار بگذارید. اما برای استفاده از آن ها خب فرد باید اراده قوی ای داشته باشد. راهکار بهتر همانی است که در قسمت قبل هم گفته شد، تا جایی که می توانید تلفن همراه خود را خاموش کنید و بردارید. بچه ها در این سال مهم شما فقط یک هدف دارید و آن هم بده دست آوردن یک رتبه خوب در کنکور سراسری است. پس سعی کنید هر چیزی را که باعث می شود شما از هدف تان دور شوید را کنار بگذارید. گوشی موبایل یکی از بدترین آن هاست.

 

برنامه کنترل گوشی برای درس خواندن

 

برای برنامه کنترل گوشی برای درس خواندن می توانید از مشاور خود کمک بگیرید. برای این که در سال کنکور خود بهتر بتوانید مدیریت زمان داشته باشید، داشتن یک مشاور تحصیلی کمک بزرگی به شما می کند. با فاروس طاها بهترین مشاوران را خواهید داشت. موارد مختلفی باعث می شود تا شما از وقت خود به درستی استفاده کنید. اما همانطور که گفته شد موبایل بیشتر از همه وقت شما را می گیرد. از موارد دیگر که داوطلبان از آن همیشه شکایت می کنند رفت و آمد های بیش از حد خانوادگی است. از خانواده های عزیز خواهشمندیم که در این سال مهمانی ها و مجالس را حدالامکان کاهش دهید. این مورد می تواند وقت زیادی از داوطلب بگیرد و در نتیجه او از رقبای خود عقب می ماند. هر چند مهم ترین دلایل شکست دانش آموز در کنکور موارد فردی هستند اما این نکات هم خیلی مهم می باشند.

 

برنامه کنترل استفاده از گوشی

 

در فهرست زیر چند برنامه کنترل استفاده از گوشی معرفی شده است. اما به جز تلفن همراه به طور کل سعی داشته باشید که تمامی موانع را از سر راه بردارید تا بتوانید نتیجه ی خیلی خوبی بگیرید. درس ها را درست و با دقت بخوانید. برنامه ریزی داشته باشید و کارهایتان هدفمند باشد. بین درس های عمومی و اختصاصی تعادل ایجاد کنید و درسی را فدای درس دیگری نکنید. برای حذف کردن مباحث حتما از مشاور خود کمک بخواهید. زمانی را برای خود در نظر بگیرید و در آن بازه تست حل کنید تا بتوانید در جلسه آزمون هم مدیریت زمان داشته باشید. نکات آموزشی که به شما گفته می شود را جدی بگیرید و حتما آن ها را انجام دهید. در مقابل شیوه های جدید مقاومت نکنید و هر روز سعی کنید بهتر از روز قبل باشید. شرکت در آزمون های آزمایشی را فراموش نکنید.

 

 

برنامه ریزی آنلاین

 

در این مقاله در رابطه با برنامه کنترل گوشی برای کنکور توضیح دادیم. ضمن این که اهمیت با برنامه بودن گفته شد. در این اوضاع کرونا که همه آموزش ها مجازی شده است همه داوطلبان به دنبال برنامه ریزی آنلاین هستند. با داشتن یک برنامه می توانید منابع را به موقع به اتمام برسانید. در زمان اضافه هم مطالب را جمع بندی کنید و مروری داشته باشید. قطعا بدون برنامه ریزی نمی توانید به همه کارهای خود برسید و همیشه استرس دارید که آیا به موقع هر کار انجام می شود؟ اما وقتی که بدانید هر روز چه مواردی باید انجام شود، خیالی آسوده دارید که فرصت کم نمی آورید. اگر تا سال گذشته بدون برنامه درس می خواندید و نمرات خوبی هم درس مدرسه می گرفتید باید بدانید که نمی توان طبق آن تصمیم گرفت. به این دلیل که آزمون کنکور سراسری تفاوت های زیادی با امتحانات مدرسه دارد.

 

موفقیت تضمینی کنکور

 

موفقیت تضمینی کنکور از جمله برنامه های ویژه موسسه ماست، برای دانش آموزانی که آینده خود را مهم می دانند. دوستان پر تلاش گروه آزمایشی تجربی در این قسمت می خواهیم یک خبر خوب به شما بدهیم. فاروس طاها تمام خدمات آموزشی خود را به صورت کاملا تضمینی ارائه می دهد. به این صورت که در صورت استفاده شما و عدم نتیجه تمام وجه پرداختی عودت داده خواهد شد. این مورد دانش آموز را مطمئن می کند که تمامی برنامه ها منطقی هستند و حتما جواب می دهند. پیشنهاد می کنیم حتی از پایه های دهم و یازدهم در این طرح ثبت نام کنید و هر چه زودتر برای کنکور خود را آماده کنید. ما همراه شما هستیم تا به رویاهایتان برسید. پس همین الآن با شماره های نوشته شده در سایت تماس بگیرید و برای این طرح ویژه نام نویسی کنید.

 

سوالات متداول

 

چطور اعتیاد خود را به گوشی از بین ببریم؟

این امر تدریجی است و به یک باره صورت نمی گیرد. هر روز سعی کنید که چند دقیقه کمتر از شبکه های اجتماعی و تلفن همراه خود استفاده کنید تا به مرور بتوانید مدیریت زمان را یاد بگیرید.

آیا از پایه دهم و یازدهم می توانیم در طرح های تضمینی شرکت کنیم؟

بله همانطور که گفته شد می توانید از پایه های پایین تر هم ثبت نام کنید.

برچسب ها