images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

رتبه برترهایی که ضعیف بودند مشاوره

رتبه برترهایی که ضعیف بودند

 

در این مقاله می خواهیم در رابطه ما رتبه برترهایی که ضعیف بودند صحبت کنیم. همه کسانی که در کنکور می درخشند، لزوما از سال های قبل در درس عالی نبودند. اما با تلاش و پشتکار زیاد در سال کنکور توانستند به آرزوهای خود برسند. اگر از سال های قبل خوب درس بخوانید و بر مطالب مسلط باشید، قطعا در سال کنکور کار شما راحت تر است. اما اگر اینطور نبود هم می توانید نتیجه ای خیلی خوب بگیرید. اگر وضعیت درسی ضعیفی دارید اما تصمیم تان برای آینده جدی می باشد می توانید با مشاورین فاروس طاها همراه بوده و از راهنمایی های آن ها استفاده کنید و نتیجه ای عالی بگیرید. ما قبولی شما در رشته های پزشکی را تضمین می کنیم.

 

دانش آموزان ضعیفی که در کنکور موفق شدند

 

دانش آموزان ضعیفی که در کنکور موفق شدند!!! در هر سطح علمی و با هر وضعیتی که هستید، ناامید نباشید چرا که می توانید به راحتی در کنکور به نتیجه ی عالی برسید. به شرط آن که خودتان را قبول داشته باشید و بخواهید که برای هدف خود تلاش کنید. شما می توانید حتما باانرژی و مصمم تر از بقیه باشید، چرا که شما آغاز خیلی سختی داشته اید. پس برنامه ریزی کنید و بی وقفه درس بخوانید. تلاش خود را در مسیر درست و هدفمند قرار دهید و با تمرین و تکرار پیشرفت کنید. ممکن است کسی یک سال تمام زحمت بکشید و دیگری 4 ماه. اما هر دو به یک نتیجه برسند و یا حتی گاهی نفر دوم رتبه ی بهتری بیاورد. پس ساعت مطالعاتی زیاد یکی از عوامل موفقیت است. عامل بسیار مهم تر تمرکز و میزان تسلط بر دروس است.

 

  

رتبه برترهایی که امکانات نداشتند

 

رتبه برترهایی که امکانات نداشتند!!! حتما شما هم از مشاهده رتبه برترهایی که در روستا ها و شهرستان ها هستند، تعجب می کنید. آن ها به اندازه ی بچه های تهران امکانات ندارند اما گاهی نتیجه ی خیلی بهتری از آن ها می گیرند. این خود نشان می دهد که تلاش و کوشش دآنش اموز خیلی مهم تر امکانات است. هم چنین هر ساله ما شاهد رتبه برترهایی که ضعیف بودند نیز هستیم. پس بهانه ها را کنار بگذارید و از همین امروز با یک برنامه ریزی خوب به صورت قوی شروع کنید.

 

😎 رتبه برترهایی که ضعیف بودند 😎

 

برای دریافت بهترین برنامه کنکوری از طریق شماره های نوشته شده با مشاورین فاروس طاها تماس گرفته و در دوره های تضمینی ما شرکت کنید.

 

شرط اولیه موفقیت در کنکور تجربی چیست؟

اولین عامل موفقیت شما، تلاش و کوشش خودتان است. پس از آن استفاده از امکانات. اما در وهله ی اول باید خودتان سخت کوش باشید و هدف خود را باور داشته باشید.

با وضعیت درسی بد چطور در کنکور موفق شویم؟

اگر خودتان بخواهید حتما این اتفاق برای شما خواهد افتاد. سال کنکور را خوب درس بخوانید حتما نتیجه می گیرید و به خاطر تنبلی در سال های قبل خود را سرزنش نکنید.

برچسب ها: