فاروس logo

دفترچه انتخاب رشته تجربی

دفترچه انتخاب رشته تجربی

دفترچه انتخاب رشته تجربی

دفترچه انتخاب رشته تجربی

  

درباره دفترچه انتخاب رشته تجربی چه می دانید؟ داوطلبان کنکور تجربی باید زمان انتخاب رشته آزمون سراسری وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوند. سپس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته تجربی و با توجه به کارنامه اولیه خود اقدام به انتخاب رشته نمایند.

 

کنکور تجربی >>> یکی از گروه های آزمایشی پرطرفدار در میان داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری می باشد. اغلب پیش از آغاز انتخاب رشته کنکور تجربی تمامی جزئیات از قبیل شرایط و ضوابط، لیست رشته ها که مربوط به مرحله انتخاب رشته می باشد. از طریق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در ادامه این مقاله فاروس طاها به بررسی بیش تر این موضوع می پردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

  

دفترچه انتخاب رشته تجربی

  

دفترچه انتخاب رشته تجربی شامل موارد زیر می باشد:

  

  

 

  

نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی

  

  

نکات مهم

  

  

  

  

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی

  

سازمان سنجش با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی کد رشته محل های ارائه شده در این گروه آزمایشی را به همراه ظرفیت، دوره و جنسیت پذیرش هر کدرشته محل اعلام می کند. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از مطالعه و بررسی تمامی بخش های دفترچه انتخاب رشته تجربی. می توانند حداکثر 150 کد رشته محل متناسب با علاقه خود از این دفترچه انتخاب نمایند. دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی مدتی پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر شد. پس از انتشار این دفترچه نوبت به مرحله مهم انتخاب رشته می رسد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جزئیات انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید. تا مشاورین خبره فاروس طاها شما را راهنمایی کنند.

  

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

  

  

توضیحات بخش اول دفترچه

  

بخش اول دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در تمامی گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی شامل توضیحات و شرایط و ضوابط کلی پذیرش دانشجو. همچنین، توضیح کارنامه کنکور سراسری (کارنامه اولیه)، نحوه گزینش دانشجو و انتخاب رشته می باشد.

 

از مهم ترین مطالبی که در بخش اول می خوانید توضیحات کاملی درباره سهمیه های کنکور سراسری، تعهد تحصیل رایگان سهمیه های مختلف، تاثیر سهمیه بومی گزینی در انتخاب رشته و دسته بندی رشته های تحصیلی براساس سهمیه بومی گزینی. نحوه گزینش بومی در استان های مختلف، ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو در رشته های مختلف دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دانشگاه های روزانه و شبانه، پردیس های خودگردان، دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و دوره های مجازی. توضیح کامل کارنامه اولیه کنکور سراسری و بخش های مختلف کارنامه. تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور و راهنمای نحوه انتخاب رشته کنکور می باشد.

  

توضیحات بخش دوم دفترچه

  

بخش دوم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری شامل معرفی کلیه رشته محل هایی است که در کنکور دانشجو می گیرند. این رشته محل ها به صورت دانشگاه به دانشگاه از هم جدا شدند. به این شکل که در بخش اول دانشگاه های دولتی به ترتیب حروف الفبا لیست رشته هایی که در انتخاب رشته در آن پذیرش دانشجو دارند را معرفی کردند.

  

توضیحات بخش سوم دفترچه

  

بخش سوم آن به پاسخ پرتکرارترین سوالات از دید یک داوطلب کنکور سراسری، اختصاص داده شده است. این سوالات عبارت اند از:

  

  

طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

  

سوالات متداول

  


✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی چه زمانی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود؟


این دفترچه معمولا در مرداد ماه منتشر می شود.


✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی شامل چه بخش هایی است؟


این دفترچه شامل شرایط و ضوابط انتخاب رشته، لیست کدرشته محل ها، ظرفیت و جنس پذیرش می باشد.

  

برچسب ها