فاروس logo

درصد های لازم برای دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی

درصد های لازم برای دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی

درصد های لازم برای دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی

درصد های لازم برای دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی

 

درصد های لازم برای دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی به چه صورت است؟ آیا شما هم علاقه مند به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستید و می خواهید بدانید که چه رتبه ای برای قبولی در آن لازم است؟ دوستان توجه کنید این دانشگاه در واقع به تربیت معلم می پردازد و اگر شما هم به این شغل علاقه مند هستید می توانید در زمان انتخاب رشته ی خود کد این را هم وارد کنید. این دانشگاه هر سال از تمامی گروه های آزمایشی کنکور سراسری، دانشجو می پذرید. که از هر کدام هم تعداد ورودی های متفاوتی دارد. موردی که همین ابتدا می خواهیم به شما معرفی کنیم، نرم افزار تخمین رتبه ی فاروس طاها می باشد. با این برنامه می توانید درصد های لازم برای قبولی در تمامی رشته ها را ببینید. حتما با ما تماس بگیرید و نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

 

کارنامه قبولی فرهنگیان با سهمیه 5 درصد رشته تجربی

 

کارنامه قبولی فرهنگیان با سهمیه 5 درصد رشته تجربی🙄. یکی از سوالات دانش آموزان این است که ورود به این دانشگاه با سهمیه به چه صورت است؟ این میزان می تواند با توجه با دانشگاه استان محل زندگی شما متفاوت باشد. هم چنین به رشته ای هم که شما انتخاب می کنید نیز بستگی دارد. برای رشته ی تجربی در دانشگاه فرهنگیان مواری چون آموزش زیست، آموزش شیمی، آموزش ابتدایی و... تدریس می شود. به طور مثال در یکی از کارنامه های سال گذشته برای آموزش زیست شناسی در منطقه یک زیست را 55 درصد زده بود و رتبه ی سهمیه 8000 داشت. اگر به طور کل بخواهید بدانید، شما باید حداقل تراز 6500 را در کنکور سراسری به دست آورید تا بتوانید مجاز به انتخاب این رشته شوید. دوستان برای این رشته رتبه ای در حد پزشکی نیاز نیست، اما باید برای هر درس تراز قابل قبولی بیاورید.

 

 

حداقل رتبه برای دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰

 

حداقل رتبه برای دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ چقدر است؟ همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد شما باید تراز 6500 را برای دانشگاه فرهنگیان به دست آورید. اما این موضع به معنای قبولی شما نیست. شما تا به اینجا فقط مجاز به انتخاب رشته ی آن شده اید. در کل تراز های کمتر از 7500 شانس کمی دارند. باز هم این میزان با توجه به منطقه ی شما متفاوت است. به این منظور که در منطقه های 2 و 3 با تراز های پایین تر نیز می توان قبول شد. اما برای دانشگاه های برتر فرهنگیان در منطقه یک داستان به طور کل فرق دارد. شما باید ترازتان حتما بیش تر از 8500 باشد تا بتوانید در این دانشگاه ها پذیرش شوید. مزایای این دانشگاه ها و امنیت شغلی که دارد متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است به همین علت ممکن است ورود به آن ها سخت باشد.

 

کارنامه قبولی دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی منطقه ۳

 

همانطور که گفته شد درصد های لازم برای دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی برای مظقه ها و دانشگاه های مختلف، متفاوت است. در این قسمت با یک کارنامه قبولی دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی منطقه ۳ آشنا خواهیم شد. اولا که این دانشگاه ها شرط معدل دارند. و شما با معدل کمتر از 14 با وجود کسب تراز لازم هم نمی توانید وارد آن شوید. برای آموزش شیمی منطقه ی سه و دانشگاه دانشگاه شهیدهاشمی نژادمشهد در سال های گذشته میانگین دروس عمومی بین 20 تا 50 درصد و برای اختصاصی ها نیز 10 تا 30 درصد بوده است. اگر شما هم در منطقه ی 3 هستید با این درصد ها شانس قبولی دارید. طبیعتا برای این رشته هرچقدر درصد شیمی بالاتری داشته باشید شانس قبولی تان نیز بیشتر است. این میزان می تواند با توجه به رشته ی مورد علاقه ی شما تغییر کند.

 

کارنامه قبولی دانشگاه فرهنگیان با سهمیه ایثارگران رشته تجربی

 

کارنامه قبولی دانشگاه فرهنگیان با سهمیه ایثارگران رشته تجربی👨‍🏫. سهمیه ی ایثارگران 5 درصد و 25 درصد از سهمیه مناطق 1، 2 و 3 جداست. اگر شما هم مشمول آن می شوید، می توانید در زمان ثبت نام در کنکور سراسری آن را مطرح نمایید تا برای شما اعمال شود. نکته ای که باید بدانید این است که اگر شما از این سهمیه استفاده کنید، زمانی برای شما اعمال خواهد شد که توانسته باشید 70 درصد از نمره ی قبولی آخرین نفر پذیرفته شده را به دست آورید. دانشگاه فرهنگیان شرایط ویژه ای دارد که اگر خواستید در آن اقدام به تحصیل کنید، توصیه می کنیم که حتما این موارد را مطالعه نمایید اگر همه ی آن ها برای شما قابل اجرا بود آن را انتخاب نمایید که در آینده پشیمان نشوید. در ادامه یک نمونه از درصد های لازم برای دانشگاه فرهنگیان رشته تجربی آورده شده است.

 

 

رتبه لازم برای تربیت معلم رشته تجربی

 

دانشگاه های تربیت معلم را شما ممکن است با نام های فرهنگیان و رجایی نیز بشانسید. گفتن این مطلب به عنوان یک توضیح کوتاه خالی از لطف نبود. اگر می خواهید رتبه لازم برای تربیت معلم رشته تجربی را بدانید باید در ابتدا مشخض کنید که کدام رشته های آن مدنظر شماست. بیایید کمی با رشته های فرهنگیان در این گروه آزمایشی آشنا شویم. این رشته ها عبارتند از: مهندسی صنایع مبلمان، آموزش زیست شناسی، آموزش تربیت بدنی، آموزش شیمی، آموزش کودکان استثنایی، آموزش علوم تجربی و آموزش ابتدایی. ابتدا خوب تحقیق کنید تا متوجه شوید که کدامیک را بیشتر دوست دارید. سپس کد آن را برای زمان انتخاب رشته ی خود وارد کنید. فرهنگیان هم مزایای خیلی خوبی دارد و هم این که بلافاصله پس از تحصیل وارد کسب و کار می شود.

 

 

موفقیت تضمینی در کنکور 1401

 

آیا به دنبال موفقیت تضمینی در کنکور 1401 هستید؟ اول بیایید تا هم متوجه شویم که این طرح چیست؟ ببینید در سال های اخیر گاها یک سری طرح با این عنوان برگزار می شود. به این صورت که موسسه ی مورد نظر در صورت عدم نتیجه ی شما تمام هزینه ای که شما برای آن ها واریز کرده اید را پس خواهد داد. که این یعنی موفقیت شما به صورت تضمینی خواهد بود. خب سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که از میان این همه طرح و موسسه کدام از بقیه معتبرتر است؟ قطعا موسسه ای که با شما قرارداد رسمی و محضری ببندد. در اینجا نقش فاروس طاها پررنگ می شود🥰. به این دلیل که هم برگزار کننده ی بهترین طرح های تضمینی است و هم این که این کار به صورت قرارداد معتبر میان شما و ما به صورت محضری انجام می شود.

 

💯 شرکت در این طرح از طریق تماس با 09120981385 انجام می شود.💯

 

سوالات متداول

 

طرح تضمینی فاروس طاها شامل چه مواردی می باشد؟

هدف اصلی این طرح این است که شما در رشته ی مورد علاقه ی خود( پزشکی برای اغلب بچه های تجربی) قبول شوید. ضمن آن که تمامی خدمات و پکیج و اپلیکیشن های ما را نیز می توانید تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

اگر معدل پایینی داشته باشیم نمی توانیم به دانشگاه فرهنگیان ورود کنیم؟

خوشبختانه طرحی با عنوان ترمیم معدل ایجاد شده است که می توانید در آن ثبت نام کرده و درس های دبیرستان خود را امتحان دهید. در این صورت می توانید در این دانشگاهاه تحصیل نمایید.

برچسب ها