فاروس logo

خرید پکیج های تضمینی کنکور

خرید پکیج های تضمینی کنکور

خرید پکیج های تضمینی کنکور

خرید پکیج های تضمینی کنکور

 

منظور از پکیج های تضمینی کنکور چیست؟ بهترین پکیج های تضمینی کنکور سال 1401 چه ویژگی هایی دارد؟ پکیج های کنکور شامل چه مواردی برای آمادگی دانش آموز می شود؟ در ادامه با ما همراه بشید تا ویژگی های بهترین پکیج های کنکوری را برای شما بیان کنیم.

 

منظور از پکیج های کنکوری تضمینی چیست؟

پکیج های کنکوری تضمینی آن دسته از پکیج هایی هستند که موفقیت دانش آموز و یا متقاضی را برای موفقیت در کنکور سراسری تضمین می کنند. برخی از موسسات معتبر آموزشی به فروش این پکیج های آموزشی تضمینی و با تضمین بازگشت وجه دارند. چراکه از کیفیت ویدیو های آموزشی خود اطمینان دارند. از ویژگی های این پکیج های آموزشی کامل بودن آن هاست. بنابراین با استفاده از آن ها می توانید به درصد دلخواه خود در کنکور سراسری دست یابید. همچنین معدل بالای خودرا تضمین کنید.

 

قبولی در رشته پزشکی

 

آیا قبولی در رشته پزشکی را امری غیر ممکن می دانید؟ برای این کار برنامه ریزی کرده اید؟ قبولی در رشته پزشکی در صورت استفاده از ویدیو های آموزشی برتر و مطالعه منابع درسی معتبر امری غیر ممکن نیست. برای قبولی در این رشته باید دروس خود را اولویت بندی کرده و به همه دروس به یک اندازه بها بدهید. اینکه در چه سطحی قرار دارید شاید چندان اهمیت ندارد. اما اینکه به آنالیز نقاط ضعف خود بپردازید و آن ها برطرف کنید بسیار مهم است.

دی وی دی های آموزشی کنکور

 

دی وی دی های آموزشی کنکور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ فیلم های آموزشی باید آپدیت شده باشد و در آن ها علاوه بر یادگیری عمیق مفاهیم درسی به تست های کنکور نیز پرداخته شود. ویدیو های آموزشی کنکوری باکیفیت این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بعد از تماشای ویدیو در هر قسمت تست های مربوط به آن قسمت را تست بزنید و بعد از آنکه از مبحث به تسلط کامل رسیدید، تست های زماندار بزنید تا به تثبیت مبحث در ذهن خود کمک کنید.

یادگیری مباحث کنکوری چگونه امکان پذیر است؟

کنکور سراسری شامل تست هایی از دروس یه سال دبیرستان است. آیا تنها با حفظ کردن می توانید به تسلط لازم و کافی برسید؟ در جواب باید گفت خیر. شما نمی توانید حتی درروس عمومی را حفظ کنید. باید آن ها را با تکنیک تکرار به حافظه بلند مدت خود بسپارید. بنابراین در تهیه پیکج های تضمینی کنکور باید آن ها طوری تنظیم شده باشند که بتوانید به مرور ممطالب قبلی بپردازید. البته مشاوره در کنکور نیر در این امر بی تاثیر نیست. یک مشاور کنکور باتجربه جوری برای شما برنامه ریزی می کند که بتوانید علاوه بر یادگیری نکات جدید به مرور نکات قبلی بپردازید.

مشاوره کنکور

آیا می دانید مشاوره کنکور چگونه به دانش آموزان در کسب رتبه برتر کمک می کند؟ با برنامه ریزی تحصیلی مناسب می توانید هم به جمع بندی نکات کنکوری بپردازید و هم کتاب درسی خود را برای کسب معدل بالا جمع بندی کنید. مشاورین کنکور به شما کمک می کنند تا از زمانی که در اختیار دارید به بهینه ترین شکل ممکن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید درباره: مشاوره کنکور تجربی

چه عواملی در موفقیت در کنکور سراسری تاثیرگذار است؟

در کنکور سراسری بیش از آنکه دانش آموز با دیگر متقاضیان کنکور سراسری رقابت داشته باشد، با خود در رقابت است. تنها کاری که باید بکنید این است که خودتان را با خودتان مقایسه کنید و بهترین خود باشید. در هر سطحی هستید قدم های بزرگ بردارید و خود را برای این ماراتون بزرگ آماده کنید. کلید موفقیت رتبه های برتر تداوم است. برنامه خود را منظم کنید. در کار خود تداوم داشته باشید و خسته نشوید. اگر نمی توانید به یکباره ساعات مطالعه خود را بالا ببرید، روزانه یک ساعت به ساعت مطالعه خود اضافه کنید تا به سطح مورد انتظار خود برسید. یادتان باشد تنها شمایید که جایگاه خود را مشخص می کنید.

 

تکنیک مطالعه دروس کنکوری

خرید پکیج های تضمینی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها با کمک بهترین اساتید نام آشنای ایران اقدام به تولید بهترین ویدیو های آموزشی ایران کرده است. این موسسه با سال سابقه در زمینه قبولی در کنکور سراسری، به دانش آموزان و متقاضیان کنکور سراسری کمک می کند تا به نتایج دلخواه خود برسند و در دانشگاه و رشته مورد نظر تحصیل کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید 09120981385 

برچسب ها


مشاوره کنکور

خرید پکیج های تضمینی کنکور

کنکور