فاروس logo

تخمین رتبه آزمون های آزمایشی

تخمین رتبه آزمون های آزمایشی

تخمین رتبه آزمون های آزمایشی

تخمین رتبه آزمون های آزمایشی

  

تخمین رتبه چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟ آیا با تخمین رتبه آزمون های آزمایشی، می توان رتبه کنکور خود را تخمین زد؟ اگر به دنبال پاسخ برای این سوالات هستید، حتما این مقاله را تا پایان بخوانید. چرا که ما در این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع این موضوع مهم پرداخته ایم. همچنین، می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه به صورت تلفنی یا در واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

  

☎ شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

  

بهترین راه تخمین رتبه کنکور قبل از کنکور

 

یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان کنکوری این است که از قبل نتیجه کنکور خود را حدس بزنند. دقت کنید که اگر بدون در نظر گرفتن شرایط به تخمین رتبه کنکور بپردازید، اغلب نا امید می شوید. هر آزمون آزمایشی برای تخمین رتبه کنکور مناسب و کارآمد نیست! بهترین زمان برای تخمین رتبه کنکور 2 ماه آخر است. چرا که در آن زمان کاملا برای شرکت در آزمون های جامع آماده هستید. مسیر مطالعه کنکور چندین ماه طول می کشد. ماه های اول تنها جهت یادگیری مطالب و افزایش تسلط است. یادگیری بهتر مطالب اغلب تا حدود فروردین ادامه دارد. حدود اردیبهشت دروس را جمع بندی می کنید. تازه در آن زمان برای شرکت در آزمون های جامع شبیه ساز کنکور آماده هستید. بنابراین، تراز آزمون های قبلی معیار مناسبی نیست.  

 

پس تا قبل از دوران جمع بندی نباید به این موضوع فکر کنید. به این علت که آزمون های غیرجامع، استاندار کنکور نیستند. آزمون های جامع به طور استاندارد از سه سطح سوال آسان، متوسط و سخت استفاده می کنند. در این آزمون ها تنوع موضوعی هر درس بالا است. در نتیجه، حتی اگر سوالات بعضی مباحث سخت باشند می توانید از سایر مباحث به درصد بالا برسید.

  

  

نرم افزار تخمین رتبه فاروس طاها

 

نرم افزار تخمین رتبه فاروس طاها >>> می تواند تراز حدودی شما در کنکور 1401 را تخمین بزند. همچنین، به شما کمک کند تا با استفاده از آن، وضعیت علمی خود را مشخص کرده. و برای رشته دلخواه خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

  


 

آخرین تغییرات نرم افزار

 

سعی کردیم برای اینکه تراز تخمین زده شده با تراز واقعی شما در کنکور بیش ترین تطابق را داشته باشد. تراز هر داوطلب را در دو حالت در منطقه و کشوری تخمین بزنیم. در حال حاضر این نرم افزار کنکور سراسری در گروه ریاضی، تجربی و انسانی تراز داوطلب را در نظام قدیم و نظام جدید تخمین می زند.

  

  

شرکت در آزمون جامع فاروس طاها

 

تخمین رتبه کنکور >>> در 2 ماه آخر را می توان با آزمون های جامع انجام داد. یکی از آزمون های جامع استاندارد در این زمینه آزمون های جامع موسسه فاروس طاها است. نتیجه آزمون های جامع فاروس می تواند به کنکور بسیار نزدیک باشد. پس برای اینکه در کنکور موفق شوید؛ حسابی برای آزمون های جامع 2 ماه آخر آماده شوید.

  

  

آزمون شبیه ساز کنکور در منزل جهت تخمین رتبه

  

  

آزمون های جامعی که در منزل استفاده می کنید را نباید قبلا حل کرده باشید. ذهنیت قبلی در مورد سوالات آزمون موجب می شود درصدهای کاذب و اشتباهی به دست آورید. با درصدهای کاذب نمی توانید به درستی نتیجه را تخمین بزنید. پس برای آزمون جامع در منزل می توانید از آزمون های شبیه ساز فاروس طاها و یا از آزمون های کنکور سال قبل که تا حالا ندیده اید، استفاده کنید. علاوه بر آن، برای اینکه در منزل این کار را انجام دهید باید شرایطی را رعایت کنید. از جمله:

 

  

سوالات متداول

  


 


✔️ چگونه رتبه خود در کنکور را تخمین بزنیم؟ 


داوطلبان با وارد کردن درصدهای دروس مختلف خود در این نرم افزار می توانند رتبه در سهمیه و رتبه کشوری خود را به طور تقریبی مشاهده کنند.


✔️ با رتبه ای که در کنکور کسب کرده ام، شانس قبولی در چه رشته ها و دانشگاه هایی را دارم؟


با استفاده از این نرم افزار می توانید رتبه لازم برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های مختلف را مشاهده کنید.


✔️ در نرم افزار تخمین رتبه فاروس طاها تراز و رتبه های قبولی در چه دانشگاه هایی پوشش داده شده است؟


این نرم افزار یکی از جامع ترین نرم افزارهای تخمین رتبه کنکور می باشد. و اکثر دانشگاه های سراسری را پوشش می دهد.


✔️ نرم افزار تخمین رتبه فاروس طاها برای کدام گروه های آزمایشی طراحی شده است؟


در حال حاضر امکان تخمین رتبه با استفاده از این نرم افزار برای داوطلبان گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی فراهم است.


✔️ نرم افزار تخمین رتبه فاروس طاها تا چه میزان دقیق می باشد؟


این نرم افزار به علت استفاده از همه داده های کارنامه های سال گذشته نزدیک ترین رتبه را بر اساس کنکور سال قبل در اختیار داوطلبان قرار می دهد.


✔️ استفاده از نرم افزار تخمین رتبه چه تاثیری بر برنامه ریزی کنکور دارد؟


با استفاده از این نرم افزار و مقایسه آن با رتبه لازم برای رشته دلخواه می توان نقاط ضعف خود را در مدت زمان باقی مانده تا کنکور تقویت کرد.

برچسب ها