فاروس logo

تبدیل دانشجوی شبانه به روزانه

تبدیل دانشجوی شبانه به روزانه

تبدیل دانشجوی شبانه به روزانه

تبدیل دانشجوی شبانه به روزانه

 

تبدیل دانشجوی شبانه به روزانه به چه صورت انجام می گیرد؟ دقت کنید در واقع دوره های شبانه یا نوبت دوم برای کسانی است که نتوانسته اند رتبه های عالی به دست آورند. اما با قبولی در آن ها می توانند ضمن پرداخت شهریه در رشته های خوب دانشگاه های سراسری، اقدام به تحصیل کنید. اما این کار به شرط آن است که شما رتبه ی لازم برای قبول شدن را نیز آورده باشید. اما اگر شما شبانه قبول شدید، پس از آن امکان انتقال به نوبت روزانه وجود دارد؟ دانشجوی شبانه در صورتی که در دانشگاه روزانه حد نصاب نمره را کسب کند می تواند به دانشگاه روزانه منتقل شود. پس یعنی در نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های شبانه به روزانه اگر حد نصاب نمره کسب شود ،دانشجویان به روزانه منتقل می شوند. اگر قصد انتقال دارید باید سعی کنید نمره ی لازم را به دست آورید.

 

 

تفاوت مدرک روزانه و شبانه

 

کمی در مورد تفاوت مدرک روزانه و شبانه صحبت کنیم. تفاوتی در مدرک دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ نیست. اگر شما در آموزش های از راه دور و مجازی شرکت کنید در مدرک شما این موضوع ثبت می شود. اما در مورد شبانه این موضوع وجود ندارد. دانشگاه های شبانه زیر مجموعه ای از دانشگاه های دولتی روزانه می باشند. تنها تفاوت این دو دانشگاه با هم، شهریه دریافتی از دانشجو در هر ترم تحصیلی شبانه می باشد. دانشگاه های شبانه، همان دانشگاه های دولتی هستند که فقط برای تحصیل دانشجویان از آن ها شهریه دریافت می کنند. بنابراین، همانطور که دانشگاه های دولتی و روزانه مورد تایید وزارت علوم می باشند، دانشگاه های شبانه نیز مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند. پس اگر مشکلی با شهریه آن ندارید می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشند.

 

👩‍🎓 تبدیل دانشجوی شبانه به روزانه 👩‍🎓

 

پزشکی شبانه داریم؟

 

پزشکی شبانه داریم؟ تبدیل دانشجوی شبانه به روزانه برای این رشته هم وجود دارد؟ تفاوت دوره های روزانه و شبانه در خدمات و زمان برگزاری کلاس های دوره ی شبانه و روزانه بر عکس شایعات به وجود آمده یکی است. هم چنین نوبت دوم برای این رشته هم وجود دارد. ضمنا برای انتقال با روزانه همانطور که گفته شد باید نمره لازم را در طول دوران تحصیل خود کسب کنید. هر سوال دیگری هم در این زمینه دارید می توانید با مشاورین فاروس طاها تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

 

سوالات متداول

 

آیا امکان انتقال از پردیس ها به دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد؟

 هرگونه انتقال و میهمان شدن از پردیس های خودگردان به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی داخل کشور، ممنوع است.

اگر فقط مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد شده باشیم، می توانم کد رشته های شبانه را نیز بزنیم؟

درپذیرش با کنکور اگر مجاز نشده باشید خیر ولی در پذیرش بدون آزمون که با معدل کتبی پذیرش دارد می توانید روزانه شبانه راهم انتخاب نمایید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برچسب ها