فاروس logo

تاثیر تاهل در کنکور | ازدواج و کنکور

تاثیر تاهل در کنکور | ازدواج و کنکور

تاثیر تاهل در کنکور | ازدواج و کنکور

تاثیر تاهل در کنکور

 

یکی از سوالات بچه ها ی کنکوری تاثیر تاهل در کنکور می باشد. قطعا داوطلبانی که متاهل هستند زمان کمتری برای درس خواندن دارند. اما این موضوع نباید مانع پیشرفت شما شود. اگر برنامه ریزی داشته باشید به همه ی کارهای خود می رسید. در این مقاله به شما می خواهیم نکاتی را آموزش دهیم که با آن ها می توانید هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد، کارهای خود را پیش ببرید. همین که شما با وجود این که متاهل هستید و مسئولیت های زیادی دارید اما به فکر ادامه تحصیل افتاده اید باعث افتخار است😊. اما حالا که این تصمیم مهم را گرفته اید پس آن را درست انجام دهید تا بتوانید نتیجه ی خوبی بگیرید. در سال کنکور سعی کنید که رفت و آمد های خود را کمتر کنید. مهمانی های خود را تا حد امکان حذف کنید.

 

ازدواج قبل از کنکور

 

گاهی برای دانش آموزان ازدواج قبل از کنکور ممکن است پیش بیاید. این موضوع می تواند حواس شما را پرت کند و تمرکزتان را در حین مطالعه کاهش دهد. بهتر که این موضوع را به بعد از کنکور خود موکول کنید. اما اگر به هر دلیلی در حین کنکور ازداوج کردید باید این را بدانید که پس از آن قطعا نمی توانید مانند قبل درس بخوانید. خب بنابراین چاره چیست؟ حتما شما برای این که زحمات تان بی فایده نماند به کمک یک مشاور نیاز پیدا خواهید کرد. حالا بهترین مورد کدام است؟ قطعا فاروس طاها بهترین گزینه می تواند برای شما باشد. ما به شما برنامه های شخصی سازی شده می دهیم که متناسب با شرایط شماست. به کمک آن درس ها را پیش ببرید. سعی کنید تمرکز خود را روی درس خود قرار دهید. اجازه ندهید تا موارد دیگر حواس شما را پرت کند تا بتوانید موفق شوید.

 

 

 

کنکوری های متاهل

 

کنکوری های متاهل این قسمت را حتما بخوانند💯. برنامه ریزی مهم ترین عامل موفقیت در کنکور می باشد، چه برای کسانی که مجرد هستند و چه برای افراد متاهل🤓. اما به این علت که افرادی که ازدواج کرده اند به دلیل مسئولیت هایی که دارند ممکن است وقت کمتری داشته باشند اهمیت برنامه داشتن برایشان بیشتر معنا پیدا می کند. خصوصا اگر داوطلب رشته ی تجربی هستید و هدف تان قبولی در پزشکی👩‍⚕️ می باشد. حتما می دانید که این گروه آزمایشی نسبت به دیگر گروه ها جمعیت بیشتری دارد و با شرکت در آن رقابت سخت تری خواهید داشت. اگر متاهل می باشد در نظر داشته باشید که یک بازه ای را با تمرکز فقط برای مطالعه خود اختصاص دهید. مثلا هر روز از صبح تا ظهر درس بخوانید. شما حتی اگر روزی 5 ساعت درس بخوانید ولی دائمی باشد نتیجه خواهید گرفت.

 

افراد متاهلی که پزشکی قبول شدند

 

در این مقاله سعی کردیم تا تاثیر تاهل در کنکور را به شما بگوییم. شاید باورتان نشود اما در سال های گذشته افراد متاهلی که پزشکی قبول شدند، در کنکور وجود داشت. این موضوع نشان می دهد که اگر شما هدف تان را جدی بگیرید هیچ چیزی مانع شما نخواهد شد. پیش از هر چیزی باید به خودتان و تلاش تان ایمان داشته باشید. انگیزه داشته باشید و بدانید که افرادی هستند که با شرایط بدتر از شما وجود دارند اما مدام در حال کوشش هستند و اعتماد به نفس دارند. در سال های گذشته ما یک زوج را در کنکور داشتیم که در شهرستان کنگاور بودند و هر دو با هم درس می خواندند و هر دو توانستند پزشکی کرمانشاه قبول شوند. پس می بینید که اگر اهداف تان را باور داشته باشید تلاش تان نتیجه بخش خواهد بود. از همین امروز پرقدرت شروع کنید.

 

 

رتبه برتر کنکور متاهل

 

آیا رتبه برتر کنکور متاهل وجود داشته است؟ بله در سال های گذشته افرادی بودند که با وجود ترک کردن درس ها در سال های طولانی توانستند رتبه های خیلی خوبی در کنکور به دست بیاورند. ممکن است اوایل به این علت که چند سال درس ها را نخوانده باشید و مطالب را فراموش کرده باشید، دلزده شوید و احساس ناتوانی به شما دست دهد. این ترس کاملا طبیعی است. اما نگران نباشید اگر با انگیزه باشید . هدف تان را مهم بدانید می توانید روز به روز پیشرفت کنید. در آزمون های آزمایشی شرکت کنید و میزان پیشرفت خود را بسنجید. هر هفته از هفته ی قبل بهتر عمل کنید و مدام با خودتان در هر حال رقابت باشید. تست های کنکور سراسری را حتما حل کنید. نباید مرور درس هایی که سال ها از آن ها دور بودید باعث شود شما برای تست وقت نگذارید.

 

 

تاثیر تاهل در کنکور پزشکی

 

دوستان توجه کنید که منظور ما این نیست که تاهل و ازدواج خللی در برنامه ی کنکور شما ایجاد نمی کند. ممکن است مسئولیت ها وبرخی برنامه های دیگر به شما اجازه ندهد تا مانند سایر داوطلبین درس بخوانید. اما فراموش نکنید که با هر شرایطی می توان موفق شد اگر که پشت هر شرایط سختی تلاش و کوشش باشد. درس بخوانید و برای اهداف تان کم کم گام بردارید. فقط به نتیجه فکر کنید و روزی را تصور کنید که به هدف خود رسیده اید. در آن روز از این که این همه زحمت کشیده اید به خود افتخار خواهید کرد. پس یک سال را کمی سخت بگذرانید. هر چند که اگر خلاقیت داشته باشید می توانید از درس خواندن لذت ببرید. ساعتی که بیشتر دوست دارید درس بخوانید یا این که مطالعه ی خود را از قسمت هایی که مورد علاقه ی شما هستند آغاز کنید.

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

 

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

بعد از ازدواج میتوان ادامه تحصیل داد؟

در جواب سوال بالا باید گفت که بستگی به خود دختر و پسر و خانواده های آن ها دارد ازدواج در سال کنکور حساس است و باید به دقت توسط بزرگترها و مشاور متخصص ازدواج بررسیشود . یک گروه از آقایان مشکلی با ادامه تحصیل بعد از ازدواج ندارند و گروه دیگه به هیچ وجه با ادامه تحصیل بعد ازدواج موافق نیستند.

برای افرادی که متاهل هستند، بهترین برنامه ریزی چیست؟

در هر شرایطی که هستید می توانید از مشاوره های فاروس طاها بهره بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید به اهداف خود درست پیدا کنید.

برچسب ها