فاروس logo

بهترین کلاس های تضمینی کنکور در تبریز/ کلاس کنکور با اساتید برتر تضمینی

بهترین کلاس های تضمینی کنکور در تبریز/ کلاس کنکور با اساتید برتر تضمینی

بهترین کلاس های تضمینی کنکور در تبریز/ کلاس کنکور با اساتید برتر تضمینی

بهترین کلاس های تضمینی کنکور در تبریز/ کلاس کنکور با اساتید برتر تضمینی

  

بهترین کلاس تضمینی کنکور تبریز کدام است؟ کدام مؤسسه را برای کلاس های کنکور خود انتخاب کنم؟ بهترین منابع کنکوری کدام ‌اند؟ پرسش های بسیاری در زمینه انتخاب بهترین کلاس و منابع کنکوری وجود دارد. یکی از دغدغه های اصلی همه خانواده‌ ها انتخاب بهترین کلاس و مؤسسه برای تحصیل فرزندان شان است. بحث اصلی در این زمینه معیار برای انتخاب بهترین‌ ها است. بر اساس چه آیتم ‌ها و مواردی ما باید بهترین مؤسسه را انتخاب کنیم؟ قیمت؟ کیفیت آموزش؟ حجم تدریس؟ اساتید آن؟ روش تدریس اساتید؟ میزان موفقیت مؤسسه؟ و ...

 

بنابراین، ما قصد داریم در این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع این موضوع بپردازیم. همچنین، پاسخ تمام سوالات شما در این زمینه را بدهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

  

 

  

شیوه تدریس اکثر مؤسسات تبریز و کلاس های کنکور تضمینی

  

برخلاف پیشرفت‌ های چشمگیر دنیای دیجیتال و فناوری‌ های تصویری، متأسفانه هنوز مدارس کشور ما میزبان تخته‌ سیاه و وایت برد است. روش تدریس اغلب، حفظ کردن مطالب و فرمول های زیاد می ‌باشد. دانش آموزان برای یادگیری باید کلی فرمول های متعدد را حفظ کنند. شواهد نشان می‌دهد که مشکلات آموزشی دانش آموزان از پایه متوسطه اول شروع می‌شود. به علت همبستگی مطالب درسی به خصوص در دروس محاسباتی، با بالا رفتن پایه تحصیلی، مشکلات آموزشی بیش تر می‌ شود. در پایه متوسطه دوم، دانش آموزان و متقاضیان کنکوری با کوه بزرگی از مشکلات آموزشی مواجه می ‌شوند. ضعف در پایه متوسطه اول و کاستی ‌های متوسطه دوم، دانش‌ آموز را با چالش‌ های بسیاری مواجه می‌کند. به طوری ‌که اکثر متقاضیان کنکور قادر به مطالعه دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست نیستند و فقط با مطالعه دروس عمومی به‌ طور ناقص به استقبال آزمون سراسری کنکور می روند.

 

متأسفانه اغلب مؤسسات و کلاس های کنکوری تبریز که در چند دهه اخیر به وجود آمده‌ اند، توانایی پر کردن مشکلات آموزشی را نداشته ‌اند. به علاوه، تنها با روش‌ های نظام رسمی آموزش در حال پیشروی هستند. متقاضیان کنکوری به امید رفع کاستی ‌های آموزش خود به سمت مؤسسات کنکوری سرازیر می‌شوند. غافل از اینکه اغلب مؤسسات فاقد هرگونه ابداع، خلاقیت و تغییر در روش تدریس هستند. پرسشی که پیش می آید این است که چرا بر خلاف پیشرفت ‌های عرصه دیجیتال و نوآوری‌ های تصویری هنوز سبک منسوخ ‌شده آموزش در کشور و منابع مؤسسات حاکم است؟ فقط می‌توان یک جواب برای آن پیدا کرد و آن هم این است که اکثر مؤسسات فقط در پی کسب منافع و سود خود بوده و از بین بردن مشکلات و خلأ های موجود سیستم آموزشی در پایین ‌ترین سطح برنامه ‌های آن‌ها است.

  

  

بهترین کلاس تضمینی کنکور تبریز

  

بهترین کلاس تضمینی کنکور در تبریز کدام است؟ همیشه شنیده ایم که اگر جایی باشد که مهارت تست زنی را به ما یاد بدهد بخش بسیاری از مسیر کنکور را طی کرده ایم. اما الان که همه جا پر از موسسات کنکوری شده است، درست ترین تصمیم کدام است؟ برخی آموزشگاه های تبریز برای هر سوال یک نکته تستی به شما آموزش می دهند😐. یعنی به ازای هر سوال یک نکته!! آیا شما می توانید این همه نکته را در ذهن خود نگه دارید؟ وقتی می گوییم نکته تستی، یعنی داشتن مهارت. این که برای هر یک سوال یک شیوه آموزش داده شود. هر چقدر هر شما را سریع به جواب برساند به درد نمی خورد. چون فقط مختص همان سوال است. خب برای سوال های دیگر چه خواهید کرد؟ در جایی ثبت نام کنید که به شما مهارت بیاموزد. برای هر سبک یک تکنیک یاد بگیرید. جزوات تالیف شده عالی در اختیار شما قرار دهد و با توجه به هزینه ای که کرده اید همانقدر هم نتیجه بگیرید.

  

  

فاروس طاها

 

فاورس طاها >>> بهترین موسسه کنکوری می باشد که بهترین و جامع ترین آموزش های کنکور را می تواند در اختیار شما قرار دهد. بهترین کلاس کنکور تجربی را از فاروس طاها بخواهید. همچنین، فاروس طاها هم آزمون های شبیه ساز کنکور را دارد و هم نرم افزار تخمین رتبه با دقت بسیار بالا. به علاوه، این نکته لازم ذکر است که در سال های قبل بسیاری از سؤالات آزمون کنکور سراسری در آزمون های شبیه ساز موسسه فاروس طاها وجود داشت؛ حالا یا خود سوال و یا سؤالات مشابه آن. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه می توانید از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

   


  

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

  

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها سابقه و تخصص در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را مهم و ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پرطرفدار تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. به علاوه، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

سوالات متداول

  


بهترین کلاس تضمینی کنکور چگونه برگزار می شود؟


موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی در کنکور سراسری با استفاده از به روز ترین امکانات کلاس های تضمینی کنکور را برای شما عزیران مهیا می کند.


آیا فاروس طاها برای تمامی دروس رشته تجربی کلاس های تضمینی کنکور دارد؟


بله. موسسه فاروس طاها هم برای تمامی درس های عمومی و هم برای کلیه درس های اختصاصی (یا تخصصی) کلاس های تضمینی کنکور دارد. که به شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری تقدیم می کند.


آیا موسسه فاروس طاها تنها در تهران به ارائه خدمات می پردازد؟


خیر. این موسسه با شعبه های مختلف در سراسر کشور، به ارائه خدمات آموزشی کنکور به تمامی شهرها از جمله تبریز می پردازد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاوران ما در تماس باشید.

برچسب ها