فاروس logo

برنامه ریزی کنکور 1401 تجربی مطابق با مدرسه

برنامه ریزی کنکور 1401 تجربی مطابق با مدرسه

برنامه ریزی کنکور 1401 تجربی مطابق با مدرسه

برنامه ریزی کنکور 1401 تجربی مطابق با مدرسه

 

 

برنامه ریزی برای قبولی در کنکور سراسری بسیار حائز اهمیت است. اگر مطابق با درس دوران دبیرستان نیز باشد می تواند بسیار موثر تر واقع تر شود. بسیاری از دانش آموزان کنکوری که برای سال 1401 تلاش می کنند، به دنبال آن هستند که همزمان با برنامه درسی، برنامه کنکوری خود را نیز تقویت کنند. در دامه با ما همراه باشید تا با ویژگی های بهترین برنامه ریزی کنکور 1401 تجربی و برنامه ریزی 1401 مطابق مدرسه آشنا شوید.

 

برنامه کنکوری 1401 مطابق با دروس مدرسه چه ویژگی هایی دارد؟

 

این برنامه ریزی تحصیلی باید به گونه ای باشد که همزمان با ارتقای سطح تست زنی به آموزش و امتحانات مدرسه نیز کمک کند. به این ترتیب با استفاده از آن می توان به بهترین نتایج دست یافت. شاید سوالتان این باشد برنامه ریزی چگونه به همه این موارد کمک می کند. برانامه ریزی باید به گونه ای باشد که تمام موارد زیر را در بر بگیرد:

 

 

برنامه ریزی هایی در بالا ذکر شده همه از ویژگی برنامه ریزی استاندارد برای قبولی در رشته پزشکی سال 1401 است. بنابراین کامل بودن آن باعث می شود علاوه بر رشد و افزایش سطح در دبیرستان، بتوانید در کنکور نیز نتیجه دلخواه کسب کنید. آیا می دانید برای محقق شده برنامه ریزی بالا چه منابعی نیاز است؟

 

 

برای برقراری بهترین برنامه ریزی کنکور 1401 باید تمام موارد بالا را داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید تمام تمرکز خود را به خواندن دروس به صورت تخصصی و آموزش آن متمرکز کنید.

 

آیا می توان خواندن تشریحی و تستی را همزمان فرا گرفت؟

 

برنامه ریزی 1401 مطابق مدرسه >> اگر اصولی درس بخوانید هر دو امکان پذیر است. بسیاری از دانش آموزان از این موضوع گله مندند که نمی توان در یکسال کنکور مبانی را به صورت تستی و آموخت و نظام دوازده ساله تشریحی را به فراموشی سپرد. اما واقعیت اینجاست اگر در هر مبحث به آموزش عمیق برسید می توانید این چالش را پشت سر بگذارید. در اینجا درسنامه بسیار اهمیت دارد. با استفاده از درسنامه کم حجم و مناسب و حل تمرین ابتدا به صورت تشریحی و سپس به صورت تستی می توان هم امتحانات مدرسه و هم کنکور سراسری را با موفقیت پشت سر بگذارید

 

امتحانات نهایی سال دوازادهم تجربی

 

برنامه ریزی 1401 مطابق مدرسه >> سال دوازدهم یکی از سال های با اهمیت برای دانش آموزان نظام جدید است. در این سال، علاوه بر برگزاری امتحانات نهایی باید بتوانید از پس کنکور سراسری بر بیایید. با اتمام این سال است که می توانید گواهی دوازده ساله تحصیل خود را دریافت می کنید. برگزاری کنکور سراسری به فاصله تقریبا یک ماه از کنکور سراسری باعث شده سال آخر دبیرستان به چالشی برای دانش آموزان تبدیل شود. اهمیت برنامه ریزی در اینجا مشخص می شود. با استفاده از برنامه ریزی مناسب می توانید در سال آخر نتایج درخشان کسب کنید.

 

برگزاری کنکور سراسری برای فارغ التحصیلان

 

فارغ التحصیلان از آن جهت که در سال آخر دغدغه امتحانات نهایی را ندارند، راحت تر می توانند برای قبولی در کنکور پزشکی برنامه ریزی کنند. از طرفی از آنجایی که فارغ التحصیلان (کسانی که دیپلم دوزاده ساله را دریافت کرده اند) می توانند در هر گروه آزمایشی که انتخاب می کنند کنکور دهند، بنابراین داوطلبین زیادی نیز برنامه ریزی می کنند تا در سال دوم کنکور دهند. (دقت کنید اگر در گروه آزمایشی به جز گروه خود کنکور دهید، مشمول تاثیر سوابق تحصیلی دروس تخصصی در کنکور نمی شوید)

 

آیا کنکور در سال 1402 برداشته می شود؟

 

برنامه ریزی 1401 مطابق مدرسه >> اصلاحاتی در خصوص شیوه برگزاری کنکور برای سال 1402 ارائه شده است. اما خبری از حذف کنکور مخصوصا در رشته های پرطرفدار نیست. این اصلاحات مربوط به برگزاری کنکور در سال 1402 تنها مربوط به دروس تخصصی می شود. البته سایر اصلاحات نیز از طرف شورای انقلاب ابلاغ شد اما هنوز از سوی سازمان سنجش اطلاع رسانی قطعی نشده است.

 

 

برنامه ریزی تحصیلی کنکور 1401

 

اگر می خواهید تمام امکانات بالا را در اختیار داشته باشید، موسسه فاروس با سال ها سابقه در زمینه قبولی پزشکی کنکور سراسری به شما کمک می کند. با انتخاب فاروس طاها تمامی چیز هایی که برای رتبه برتر شدن به آن ها نیاز دارید شامل فیلم های آموزشی بهترین اساتید ایران، جزوه، آزمون و تحلیل آن و مشاوره و از همه مهم تر برنامه ریزی پایه دهم، یازدهم و دوارزدهم تا کنکور سراسری را در اختیار داشته باشید.

 

آیا می توان امتحانات نهایی و کنکور سراسری را همزمان مدیریت کرد؟

با برنامه ریزی تحصیلی مناسب می توانید هم در کنکور سراسری رتبه برتر شوید و نیز از پس امتحانات نهایی به خوبی بر بیایید.

منظور از برنامه ریزی منطبق با برنامه ریزی درسی چیست؟

برنامه ریزی منطبق با برنامه ریزی درسی به شما کمک می کند علاوه بر تمرین برای کنکور به صورت تستی، مباحث درسی را نیز عمیق بیاموزید.

 

برچسب ها