فاروس logo

اشتباهات پشت کنکوری ها

اشتباهات پشت کنکوری ها

اشتباهات پشت کنکوری ها

اشتباهات پشت کنکوری ها

 

اشتباهات پشت کنکوری ها چیست؟ معمولا بچه ها در سال کنکور خود به علت بی تجربگی دچار اشتباهاتی می شوند که متاسفانه باعث می شود تا نتیجه ی خوبی نگیرند. در نهایت مجبورند یک سال دیگر پشت کنکور بمانند. اما خب چه کار کنیم که از وقت مان درست استفاده کرده باشیم و در سال اول بتوانیم به نتیجه ی دلخواه خود برسیم؟ مهم ترین گام موفقیت داشتن برنامه ریزی است. داشتن یک برنامه اصولی و منطقی می تواند کمک بزرگی به شما کند. پس حتما یا خودتان این کار را انجام دهید و یا آن را به یک مشاور کنکور بسپارید. قدم بعدی این است که منابع درست برای مطالعه خود انتخاب کنید. ما همیشه به دانش آموزان می گوئیم که برای هر درس یک یا نهایت دو منبع انتخاب کنید، چرا که داشتن منابع متعدد جز سردرگمی نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.

 

تجربیات پشت کنکوری ها

 

برخی از بچه ها دوست دارند تجربیات پشت کنکوری ها را بدانند تا بهتر بتوانند در این مدت زمان عمل کنند. در این قسمت می خواهیم بخشی از آن ها برای شما به اشتراک بگذاریم. یک مورد اشتباهی که افراد در سال کنکور عقب می اندازد، ایجاد فاصله ی زمانی میان مطالعه و حل تست است. توصیه ای که به همه ی کنکوری ها داریم، این است که همیشه بعد از درس خواندن تست های مربوط به همان مبحث را هم طی همان روز و یا روز بعد انجام دهید. حتما در برنامه ی هفتگی خود بخشی از ساعت مطالعه خود را برای حل سوالات کنکور سال های گذشته بگذارید. با حل مکرر تست ها نقاط قوت و ضعف خود را به دست آورید. نقاط قوت خود را تثبیت و ضعف های تان را کاهش دهید. عدم توجه به این موارد از اشتباهات پشت کنکوری ها است.

 

 

 

پشت کنکوری ها چگونه درس بخوانند؟

 

پشت کنکوری ها چگونه درس بخوانند؟ یک اشتباه بزرگی شما پست کنکوری عزیز در سال گذشته انجام داده اید احتمالا این بوده است که میزان سطح علمی خود را نسنجیده اید. گاهی شما فکر می کنید بر مطالب به خوبی مسلط هستید که در واقعیت برعکس این موضوع می باشد. با یک آزمون ساده می توانید متوجه وضعیت درسی خود خواهید شد. مورد دیگر این که خودتان را با بقیه مقایسه می کنید. مهم ترین عامل عدم پیشرفت شما این موضوع است. به هیچ وجه خود را با کسی مورد قیاس انجام ندهید. این کار باعث می شود تا استرس بی دلیل بگیرید و تمرکز شما برای مطالعه را می کاهد. تنها رقیب شما خودتان هست که باید سعی کنید هر روز از روز قبل خود بهتر باشید. با انجام چند نکات ساده می توانید به خوبی رشد کنید.

 

 

برنامه ریزی برای پشت کنکوری ها

 

برنامه ریزی برای پشت کنکوری ها با موسسه فاروس طاها🤩! اگر پشت کنکوری هستید و هر چه تلاش می کنید به نتیجه ی دلخواه نمی رسید، شما به یک پلن عالی نیازمند هستید. برنامه ای که به شما انگیز می دهد تا هر روز بهتر از قبل درس بخوانید و به شما کمک می کند تا فرصت کم نیاورید. به شما کلاس های خوب و فیلم های آموزشی مفید را مشاورین ما معرفی خواهند کرد. ما برای همه داوطلبان برنامه های ویژه در نظر گرفته ایم. اشتباهات پشت کنکوری ها را مورد تحلیل قرار می دهیم و بهترین مسیر را پیش رویتان قرار خواهیم داد. اگر پر تلاش باشید و طبق برنامه پیش بروید، حتما موفق خواهید شد. دوره های تضمینی ما برای قبولی شما در کنکور پزشکی طراحی شده است که می تواند برگ برنده ی شما باشد.

 

تفریحات پشت کنکوری ها

 

تفریحات پشت کنکوری ها چطور باید باشد؟ آیا چون پشت کنکور مانده ایم، دیگر زندگی را بر خود و خانواده حرام کنیم و فقط شبانه روز درس بخوانیم؟ بچه ها دقت کنید که درست است که شما یک اشتباهاتی داشته اید، در نتیجه به رتبه ی دلخواه خود نرسیده اید اما این دلیل نمی شود که با یک برنامه خسته کننده شانس قبولی امسال را هم از خود بگیرید. هر چیز در برنامه ی شما باید جای خود را داشته باشد. تفریح، درس خواندن، استراحت، کلاس، آزمون و... . درست است که باید ار برخی لذت های خود بزنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. این جمله بدان معنا نیست که دیگر اصلا برای خود تفریح قرار ندهید. در هفته نصف یک روز را به خود استراحت دهید و یک گردش کوتاه چند ساعته در نظر بگیرید. کوه نوردی می توانید خیلی برای شما مفید باشد.

 

فاروس طاها

 

در این مقاله سعی کردیم، برخی از اشتباهات پشت کنکوری ها را به شما نشان دهیم. سعی کنید به این نکات توجه کنید و در برنامه ی خود آن ها را عملی و اجرا کنید. فاروس طاها می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا در پناه خداوند امسال در رشته ی مورد علاقه خود قبول شوید. می توانید با شماره ی 09120981385 تماس بگیرید و در موسسه ی ما ثبت نام کنید. به موقع به فکر باشید و در زمان مناسب ثبت نام کنید. به ظاهر تبلیغات موفقیت کنکور در دو هفته😐توجه نکنید. قبولی در رشته ی پزشکی تلاشی بیش از این ها می خواهد. از این رو زود به فکر باشید و در این خیال نباشید که هنوز هم وقت هست. هر یک روز یک فرصت طلایی برای برآورده شدن آرزو های شما می تواند باشد.

 

دو سال است پشت کنکور هستم و هر چه درس می خوانم نتیجه نمی گیرم. خیلی نگران هستم بابت امسال می شود کمی راهنمایی کنید؟

همانطور که در این صفحه گفته شد موفقیت شما فقط با مطالعه ی زیاد به دست نمی آید. شما باید حتما طبق برنامه و در مسیر درست پیش بروید. توصیه می کنیم حتما با یک مشاور کنکور صحبت کنید.

آیا موسسه فاروس طاها مشاوره برای انتخاب رشته نیز انجام می دهد؟

بله موسسه ی ما بهترین خدمات را برای انجام یک انتخاب رشته ی بی نقص به شما عزیزان ارائه می دهد.

برچسب ها