فاروس logo

آنالیز تست چیست؟ | فاروس طاها

آنالیز تست چیست؟ | فاروس طاها

آنالیز تست چیست؟ | فاروس طاها

آنالیز تست چیست؟ 

آنالیز تست چیست؟ در این مقاله می خواهیم تا در رابطه با این موضوع مهم صحبت کنیم. دوستان عزیز احتمالا شما با خواندن و مرور تست آشنا باشید و حالا می خواهید که یک مرحله به بالا بروید. در این بخش متقاضی باید در گام های فاروس طاها، تمامی تست هایی که را که حل کرده است، اعم از صحیح، غلط و نزده را تجزیه و تحلیل نماید. این کار باید به صورت مو به مو و کلمه به کلمه انجام شود. فراموش نکنید که باید برای همه سوالاتی که حل کردید انجام دهید. این کار با دقت تمام انجام دهید. روش هم به این صورت است که پاسخ هایی را که به دست آورده اید را با پاسخنامه مولف مقایسه کنید. بچه ها گاهی ممکن است که شما پاسخ درست را به دست آورده باشید اما با راهنمای حل سوال متفاوت باشد. بنابراین هیچ سوالی را از دست ندهید.

آنالیز تست را چطور انجام دهیم؟

لیز تست را چطور انجام دهیم؟ دوستان اگر شما این کار به صورت مکرر و صحیح انجام دهید، پس از مدتی به قدرت عالی می رسید. هر نکته جدیدی که در راهنمای حل سوال می بینید را در جایی یادداشت کنید. از کنار هیچ نکته ای به سادگی نگذرید. دانش آموز نباید تصور کند که چون سوالی را درست پاسخ داده پس نیازی به تحلیل ندارد. همیشه به دنبال آسانترین و سریع ترین راه حل باشید. به این دلیل که مدیریت زمان در جلسه آزمون امری بسیار مهم است. برای این موضوع نیز نیاز است تا فرد به قدر کافی تمرین انجام داده باشد. پس نکاتی که به شما گفته می شود را جدی بگیرید و حتما انجام دهید. اگر طبق اصول استاندارد پیش بروید، حتما موفق خواهید شد.

برنامه تضمینی قبولی کنکور

هدف ما ارائه برنامه تضمینی قبولی کنکور به شما عزیزان است. فاروس طاها یک مرکز مشاوره تخصصی کنکور می باشد که سال های در این زمینه فعالیت حرفه ای دارد. جهت ثبت نام با شماره 09120981385 تماس بگیرید و دوره های ما را انتخاب کنید. تمامی تکنیک ها و ترفندهایی که آموزش داده می شود حاصل سال ها تلاش و برنامه ریزی می باشد. پس در انجام آن ها کوشا باشید و نگران نتیجه نباشید. چرا که حتما موفق خواهید شد. توصیه می کنیم که تست ها را حتما بیش از یک بار حل کنید تا نکته ویژه آن ملکه ذهن تان شود. هر روز طبق برنامه درس بخوانید و فرصت را از دست ندهید. شیوه آنالیز تست را هم که آموزش داده شد حتما انجام دهید تا بتوانید مطالب را بهتر یاد بگیرید. هر چقدر سوالات کنکوری بیشتری حل کنید برای آزمون خود آمادگی بیشتری خواهید داشت.

برچسب ها


کنکور