فاروس logo

آزمون آنلاین کنکور رایگان

آزمون آنلاین کنکور رایگان

آزمون آنلاین کنکور رایگان

آزمون آنلاین کنکور رایگان

 

چطور در آزمون آنلاین کنکور رایگان شرکت کنیم؟ آزمون های آنلاین یکی دیگر از ابزار مفید کنکوری هستند، به شرط آن که از آن ها درست استفاده شود. با شرکت در آن ها می توانید میزان خود را بسنجید و بهتر برای خود برنامه ریزی کنید. حتما در آن ها شرکت کنید و پس از هر کدام اقدام به تحلیل وبررسی کنید تا متوجه رشد و یا ضعف خود در درس های مختلف شوید. هم چنین توصیه می کنیم اگر قصد شرکت در این آزمون ها را دارید حتما در موارد استاندارد آن شرکت کنید. چون که برخی از سوال های تالیفی خیلی خوب نیستند. یا این که از بخش های حذفی کنکور مطرح می شود. هر چقدر آزمون بیش تر به منابع امتحان اصلی شما باشد بیشتر به شما کمک خواهد کرد. پس حتما در آزمون های معتبر شرکت کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.

 

آزمون آنلاین رایگان

 

همان طور که گفته شد در انتخاب آزمون آنلاین رایگان دقت کنید، چون اگر استاندارد نباشد جز اتلاف وقت چیزی برای شما ندارد. در کل همیشه در سال کنکور خود طبق برنامه پیش بروید و کار های خود را دسته بندی کنید. در انتها با حجم زیادی از کارهای انجام نشده رو به رو نشوید. رفتار شما در این بازه ی زمانی بسیار مهم است و نباید هیچ فرصتی را برای یادگیری از دست دهید. پیشنهاد می کنیم اگر برایتان مقدور است با یک مشاور در این زمینه مشورت کنید تا با راهنمایی های ایشان بهترین انتخاب را داشته باشید. نکته مهم دیگری که باید به آن دقت کنید این است که بین زمان مطالعه یک درس شما و فرصتی که برای تست های مباحث آن دارید نباید بازه ی زمانی زیادی باشد. سعی کنید بعد از مطالعه هر درس تست های آن را هم همان موقع بزنید.

 

  

سامانه آزمون کنکور آنلاین

 

فاروس طاها بهترین سامانه آزمون کنکور آنلاین را در کل کشور دارا می باشد. دقت تصحیح این سامانه بسیار بالا بوده و کار کردن با آن بسیار راحت است. هم چنین در طراحی سوالات آن سعی شده است، سوالات کنکور مورد پرسش قرار گیرد و اگر هم سوالی تالیفی باشد از پرسش های احتمالی کنکور خواهد بود. هم چنین بسیار استاندارد بوده و با خیال راحت می توانید در آن شرکت کنید. با فاروس طاها بهترین خدمات کنکوری را تجربه خواهید کرد. با ما همراه باشید. برنامه ای کامل و عالی نزد ما خواهید داشت. هم چنین طرح های تضمینی موسسه ما را می توانید انتخاب کنید.

 

کدام سامانه آزمون آنلاین از همه بهتر است؟

فاروس طاها با طراحی یک سیستم هوشمند بهترین نوع آزمون کنکور آنلاین را در کل کشور برای شما عزیزان فراهم کرده است. استفاده از آن را حتما پیشنهاد می کنیم.

در تحلیل یک آزمون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نکته اول این که تحلیل آزمون خود را در یک یا نهایت دو روز بعد از اجرای آن انجام دهید و کار را برای چند روز بعد نگذارید. مرد دیگر این که این کار نباید وقت زیادی از شما بگیرید پس لازم نیست همه سوالات را تحلیل کنید. سوالاتی که غلط حل کردید و آن هایی که بلد بودید اما سر جلسه فراموش کرده اید در اولویت قرار دارند.

برچسب ها