فاروس logo

سوالات کنکور 1401 به چه صورت خواهد بود؟

سوالات کنکور 1401 به چه صورت خواهد بود؟

سوالات کنکور 1401 به چه صورت خواهد بود؟

سوالات کنکور 1401 به چه صورت خواهد بود؟

  

سوالات کنکور 1401 به چه صورت خواهد بود؟ دانش آموزان پس از این که تصمیم قطعی می گیرند که برای کنکور سراسری شروع مطالعه خود را استارت بزنند. باید یک سری قوانین و قواعدی را برای شروع حتما رعایت کنند. اگر دانش آموزان و یا داوطلبان کنکور، خود را برای مطالعه به گونه ای عادت بدهند که در استاندار ترین حالت ممکن باشد. راحت ترین و آسان ترین سال کنکور را خواهد گذراند. پس بهتر است مواردی که در ادامه این  مقاله فاروس طاها اشاره می شود حتما در سال کنکور خود رعایت کنید. در این صورت، می توانید بهترین نتیجه را از کنکور سراسری 1401 دریافت کنید. پس تا پایان همراه ما باشید.

  

کنکور سراسری 1401

  

کنکور سراسری 1401 >>> به عنوان بزرگ ترین و سرنوشت ساز ترین آزمون برای دانش آموزان کشور محسوب می شود. امروزه به علت دغدغه مند بودن خانواده ها برای وارد شدن فرزندانشان به دانشگاه و بالا رفتن سطح علمی جامعه، کسب شغل و… . کنکور در میان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. در چند سال اخیر، با مفهومی شدن سوالات کنکور، مطالعه کتاب درسی به تنهایی برای رسیدن به بهترین نتیجه در کنکور کافی نیست.

 

دانش آموزان برای موفقیت در کنکور علاوه بر یادگیری مفهومی، به یادگیری روش های تست زنی در کمترین زمان نیاز دارند. هر ساله دانش آموزان بسیاری با وجود معدل های بالا در کنکور نتیجه مطلوبی نمی گیرند. علت آن مطالعه تشریحی دروس و عدم یادگیری مفهومی مباحث و توانایی تست زنی می باشد.

  

منابع سوالات کنکور 1401

  

  

کنکور 1401 دومین کنکور مشترک داوطلبان نظام قدیم و جدید گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان می باشد. با در نظر داشتن اهمیت یادگیری مفهومی و روش تست زنی در کنکور. بهترین منابع کنکور 1401 برای دروس تخصصی، منبعی است که ابتدا مفاهیم هر مبحث را به طور کامل آموزش دهد. و سپس روش های تست زنی در کمترین زمان را آموزش دهد.

 

کتاب های تست زنی، عموما در یکی از دو بخش درسنامه و تست های مختلف قوی تر تالیف شده اند. همچنین، تنها نکته ای که در تمام کتاب های تست زنی مشترک است، عدم آموزش روش و تکنیک تست زنی است.

  

سوالات کنکور 1401 به چه صورت خواهد بود؟

  

ضرایب دروس کنکور سراسری

  

گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی، هر کدام رشته های دانشگاهی بسیاری را شامل می شوند. که رشته ها بر اساس ضریب دروس اختصاصی، به چندین زیر گروه تقسیم می شوند. هنگامی که دانش آموز، هدف قبولی در رشته دلخواه خود را دارد. با اطلاع از زیر گروه چندم بودن آن، از ضریب دروس و اهمیت مطالعه دروس با ضریب بالاتر، آگاه می شود. در کارنامه اولیه نتایج، که توسط سازمان سنجش اعلام می شود. رتبه در زیر گروه های گروه آزمایشی داوطلب همراه با رتبه کشوری و رتبه در سهمیه نوشته شده است.

 

با در نظر گرفتن اهمیت یادگیری مفهومی و روش تست زنی برای کنکور، بهترین منبع برای دروس تخصصی و عمومی. منبعی است که ابتدا مفاهیم هر مبحث را به طور کامل آموزش دهد. و سپس روش های تست زنی آن مبحث را در کمترین زمان آموزش دهد.

  

  

بهترین منابع کنکور تجربی 1401

  

بهترین منابع کنکور تجربی 1401 کدام اند؟ بچه ها ببینید، سعی کنید برای کنکور خود منابعی را تهیه کنید که توسط افراد و اساتید سرشناس تهیه شده باشند. از معتبر بودن انتشاراتی که انتخاب می کنید مطمئن باشید. به هیچ عنوان برای هیچ موردی در سال کنکور خود فریب تبلیغات پر زرق و برق را نخورید. و برای تمام خدماتی که می خواهید تهیه کنید به درستی تحقیق کنید. برای فیلم های آموزشی و جزوات کنکوری بدون شک فاروس طاها گزینه ای عالی و بی نظیر است. به این دلیل که تمامی ترفند ها برای حل سریع سوالات در آن ها آموزش داده شده است. همچنین، مطابق با آخرین حذفیات کنکور می باشد. برای انتخاب کتاب هم حتما با مشاوران ما در ارتباط بوده و برای تمامی درس ها طبق نظر آن ها عمل کنید. چرا که آن ها در این زمینه خبره و با تجربه هستند.

  

☎ شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

  

نکاتی مهم درباره مطالعه برای کنکور 1401

  

  

روش های صحیح پاسخ دادن به سوالات کنکور

  

در آزمون سراسری همه ی سوال های یک درس دارای امتیاز برابر هستند. اما فقط ضرایب درس ها با هم متفاوت است. پس زمانی برابر باید برای سوالات کنکور 1401 در نظر بگیرید. و از صرف کردن بیش از حد وقت برای یک سوال باید جلوگیری کنید. هر سوالی که اشتباه پاسخ بدهید معادل یک سوم امتیاز منفی برای شما دارد. پس بهتر است که روش های صحیح پاسخ دادن به سوالات کنکور را بیاموزید که درصد اشتباهات سوالات کنکور 1401 را کم کنید.

  

  

  

طرح قبولی تضمینی در رشته های علوم پزشکی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری 1401 >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

سوالات متداول

  


زمان ثبت نام در کنکور 1401 کی می باشد؟


این تاریخ برای دهم تا هفدهم اسفند ماه سال 1400 اعلام شده است. همچنبن، بقیه اخبار نیز توسط خود سازمان سنجش اعلام خواهد شد. هر خبر جدیدی که برسد ما فورا از طریق سایت فاورس طاها شما را آگاه خواهیم کرد.


آیا فاروس طاها برای قبولی پزشکی نیز طرح تضمینی دارد؟


بله. هدف اصلی این طرح نیز همین می باشد که عزیزانی که پزشکی را دوست دارند اما آن را رویایی محال می دانند، بتوانند به هدف خود برسند.


چگونه یک مطلب خلاصه شده استاندارد بنویسیم؟


مطلبی به درستی خلاصه شده است که وقتی آن مطلب خلاصه شده را بخوانیم. مفهوم اصلی جمله را درک کنیم. همچنین، جزئیات کوچک در ذهن ما نقش ببندد. در مطلب های خلاصه شده علاوه بر خلاصه متن باید از یک سری کلمات کلیدی نیز استفاده کرد. کلمات کلیدی همیشه در تمام پاراگراف ها وجود دارد. فقط اگر کسی نتواند این کلمات را پیدا کند قطعا نتوانسته است به درستی آن مطلب را بخواند.

  

برچسب ها