فاروس logo

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد

 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد!!! سازمان سنجش در تاریخ 21 شهریور 1400 اطلاعیه جدیدی برای زمان اعلام نتایج کنکور سراسری صادر کرد. در طی آن به اطلاع داوطلبان گرامی می رسد که به دلیل شرایط پیش آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا، نتایج مهایی کنکور با تاخیر صادر می گردد. مشکلات به وجود آمده مواردی از قبیل: تعطیلی چندروزه مصوب ستاد ملی کرونا در اوائل شهریور ما، محدودیت تردد، به عقب افتادن آزمون های عملی و ... می باشد. از این رو نتایج نهایی کنکور 1400 در هفته ی اول مهر مشخص می شود. هم چنین انجام مصاحبه برای رشته های دارای شرایط خاص مانند دانشگاه های شهید مطهری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی و... نیز به تعویق افتاده بود.

 

آیا نتایج کنکور 1400 اعلام شد؟

 

آیا نتایج کنکور 1400 اعلام شد؟ هنوز نه و سازمان سنجش طی اعلامیه ای گفته است که این نتایج در هفته ی اول مهر ماه 1400 صادر خواهد شد. این در حالی است که دکتر خدایی زمان مشخص شدن رشته ی قبولی داوطلبان را آخر شهریور اعلام کرده بود. اما گویا به علت مشکلات به وجود آمده زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد. ویروس کرونا حتی در زمان علام نتایج هم اختلال ایجاد کرده است. در اوایل مهر ماه می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نتیجه ی کنکور خود را ببینید. در ضمن پس از آن اگر نیاز دارید که در مورد ثبت نام در دانشگاه و یا ماندن در پشت کنکور تصمیم بگیرید، حتما با مشاورین فاروس طاها صحبت کنید. ما به شما کمک می کنیم که برای آینده خود بهترین تصمیم را بگیرید.

 

زمان اعلام نتایج کنکور 1400 تجربی

 

زمان اعلام نتایج کنکور 1400 تجربی هفته ی اول مهرماه می باشد. به هر حال این موضوع با یک هفته تاخیر مشخص می شود. مضطرب نباشید و اگر خوبی تلاش کرده باشید، حتما نتیجه ی خوبی خواهید گرفت. برای سال آینده خود نیز هر برنامه ای دارید که احساس می کنید حضور یک مشاور لازم است، حتما روی فاروس طاها حساب کنید. ما بهترین خدمات کنکوری را در سطح کشور برای شما در نظر گرفته ایم. هم چنین می توانید برای آمادگی مصاحبه ی رشته های دارای شرایط خاص با ما در ارتباط باشید. با انتخاب ما گام بزرگی برای موفقیت خود برداشته اید.

 

😲زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد😲

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور به تعویق افتاد؟

بله متاسفانه مدتی این نتایج دیرتر صادر می شود. اما جای نگرانی نیست هفته ی اول مهر ماه می توانید نتیجه ی کنکور خود را در سایت سازمان سنجش ببینید.

آیا امسال پشت کنکور بمانم؟

باید ابتدا نتیجه ی خود را ببینید و سپس تصمیم بگیرید. هم چنین بهتر است در این مورد حتما باید مشاور کنکور حرفه ای تصمیم بگیرید چون که این مورد تصمیم بسیار مهمی است. اگر قصد مشورت با یک مشاور ویژه را دارید فاروس طاها بهترین گزینه برای شماست.👍

برچسب ها