فاروس logo

روزهای مطالعاتی دانش آموز در برنامه فاروس طاها به چه صورت است؟

روزهای مطالعاتی دانش آموز در برنامه فاروس طاها به چه صورت است؟

روزهای مطالعاتی دانش آموز در برنامه فاروس طاها به چه صورت است؟

روزهای مطالعاتی دانش آموز در برنامه فاروس طاها به چه صورت است؟

های مطالعاتی دانش آموز در برنامه فاروس طاها به چه صورت است؟ ما به جای این که به متقاضی بگوییم شنبه، یکشنبه، دوشنبه و... درس بخواند ( حال در این برنامه ممکن است فرد یک روز نتواند درس بخواند و تمام وجودشان را استرس و دلهره پر کند) به او می گوییم که روز اول، روز دوم، روز سوم... تا روز آخر. یعنی اگر در زمانی به هر دلیل نتوانستید درس بخوانید نگران نباشید و بدانید که خللی در کلیت برنامه ایجاد نمی شود. این اتفاق موضوع مهمی نیست و شما می توانید در روز های آینده آن را جبران کنید. برا ما مهم این است که تایمی که به شما گفته را رعایت کنید و کامل بخوانید. این روش انگیزه و روحیه شما را ارتقا می بخشد. فراموش نکنید که ما با با تمام وجود همراه شما هستیم. مطمئن باشید که با ما استاندارد ترین برنامه را خواهید داشت.

روزهای مطالعاتی دانش آموز در برنامه فاروس طاها

همانطور که گفته شد در برنامه های ما شما نگران کمبود زمان نخواهید بود. پس می توانید مطمئن باشید که شما به همه منابع خواهید رسید. این ویژگی باعث شده تا روزهای مطالعاتی دانش آموز در برنامه فاروس طاها نسبت به دیگر برنامه ها متمایز شده باشد. ما بعد از اجرای هر برنامه از شما یک آزمون می گیریم تا با تسلط کامل وارد قسمت بعدی شوید. یادگیری شما حتما به صورت کامل و جامع انجام می شود. این است که دانش آموز را رتبه برتر می کند. پس هم گام با ما پیش بروید و اصلا نگران نتیجه نباشید. به مرور می توانید سطح خود را ارتقا ببخشید و موفق شوید. سعی کنید که هر روز از دیروز بهتر باشید. تست های کنکور سراسری را حتما در برنامه خود قرار دهید و تحلیل و بررسی آن ها را هم انجام دهید.

برنامه تضمینی کنکور

در هنگام تست زدن سعی کنید از هر سوال نکات مهم آن را استخراج کنید. با انرژی باشید و از شکست های کوچک نترسید. ما به شما برنامه تضمینی کنکور می دهیم یعنی خیالتان راحت باشد که که پلن درست است و حتما شما را به نتیجه می رساند. در غیر این صورت تمام وجه پرداختی شما عودت داده می شود. این عمل آرامشی را در شما ایجاد می کند که راندمان مطالعه شما را بالا می برد. با ما همراه باشید و در کنکور بدرخشید. برای ثبت نام با 09120981385 تماس بگیرید و با مشاورین ما همراه باشید. ما تا آخرین روز همراه شما هستیم و راهنمایی تان می کنیم تا در درست ترین مسیر قرار بگیرید.

برچسب ها


کنکور