فاروس logo

جمع بندی دهم و یازدهم تجربی | فاروس طاها

جمع بندی دهم و یازدهم تجربی | فاروس طاها

جمع بندی دهم و یازدهم تجربی | فاروس طاها

جمع بندی دهم و یازدهم تجربی

 

برنامه شما برای جمع بندی دهم و یازدهم تجربی چیست؟ درس های پایه بخش مهمی از سوالات کنکور را تشکیل می دهند. ضمن این که برخی از درس ها مانند زیست، پرسش های ترکیبی دارد و شما برای پاسخ دادن به مطالب سال های گذشته نیاز پیدا می کنند. بچه ها برای این که نتیجه ی بهتری بگیرید نباید از آن غافل شوید. حتما طوری برنامه ریزی داشته باشید که بتوانید ساعاتی را برای مطالعه آن ها اختصاص دهید. متاسفانه گاهی دانش آموزان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی اینقد درگیر درس های جدید پیش دانشگاهی می شوند که فرصتی برای پایه پیدا نمی کنند. هر چقدر هم در سال های گذشته خوب درس خوانده باشید و نمرات خوبی گرفته باشید قطعا مطالب را فراموش می کنید، پس نیاز به دوره و مرور دارید. بنابراین درست گام بردارید و به نتایج عالی دست یابید.

 

جمع بندی دهم و یازدهم در تابستان

 

معمولا بچه ها اقدام به جمع بندی دهم و یازدهم در تابستان می کنند. این کار باعث می شود تا در مهر ماه با خیال راحت به سراغ درس های جدید بروند و نگرانی از بابت بقیه دروس نداشته باشند. بهترین کار هم همین است. با این برنامه می توانید به موقع منابع را به اتمام برسانید. اما اگر دانش آموز نتوانست در تابستان این کار را تمام کند چه ؟ در این صورت چه زمانی را برای خواندن درس های پایه اختصاص دهده به صورتی که در مباحث پیش لطمه وارد نشود؟ در این صورت باید یک برنامه شخصی سازی شده از مشاور بگیرید. برای این کار فاروس طاها بهترین گزینه می تواند برای شما باشد. هر چقدر با نظم بیشتری امور را پیش ببرید، در زمان مناسب تری منابع را به اتمام می رسانید و فرصتی برای تمرین هم خواهید داشت. با ما همراه باشید.

 

 

دهم و یازدهم تجربی

 

دانش آموزان دهم و یازدهم تجربی بهتر است که از همین پایه و همین حالا برای کنکور خود تلاش کنید. در سال آخر دروس دوازدهم به قدر کافی وقت می گیرد. پس بهتر است از قبل درس ها را کنکوری بخوانید. مفاهیم درس ها را بیابید و حل تست های کنکور سراسری را از پایه های قبل از کنکور شروع کنید. همه چیز را برای لحظات و ماه های آخر نگذارید. منابع خوب و با کیفیت تهیه کنید و درس ها را با دقت بخوانید. می توانید در آزمون های آزمایشی نیز شرکت کنید. با آزمون دادن متوجه می شوید که چقدر سوالات کنکور با امتحانات مدرسه فرق دارد. بنابراین سبک درس خواندن شما هم باید تفاوت داشته باشد. ساعت مطالعاتی شما نیز نسبت به سال های قبل باید بیشتر شود. باید بدانید که این آزمون با بقیه امتحاناتی که تا الآن در آن ها شرکت می کردید متفاوت است.

 

جمع بندی دهم و یازدهم

 

جمع بندی دهم و یازدهم باید از جمله برنامه های مهم هر دانش آموز کنکوری باشد. برای نتیجه گیری بهتر در پایه دوازدهم شما نیاز دارید تا مطالب سال های گذشته را مسلط باشید. پس با یک برنامه ویژه تمامی منابع را به موقع به اتمام برسانید و با تسلط کافی به آن ها نتایج درخشانی در کنکور برای خود به ارمغان بیاورید. جمع بندی در واقع یک شیوه مطالعاتی می باشد که در یک فرصت مناسب باید برای درس های پیش دانشگاهی شما نیز انجام شود. این موضوع باید می شود تا حجم زیادی از درس هایی که خوانده اید را در جلسه آزمون به یاد بیاورید و هر قسمتی را که خوب یاد نگرفته اید اقدام به رفع اشکال آن نمایید. برای داشتن یک برنامه بهتر هم می توانید از نرم افزارهای تخمین رتبه سراسری کمک بگیرید و بدانید که برای هر رشته چه درصد هایی لازم است.

 

 

جمع بندی دهم تجربی

 

به دانش آموزان پایه دهم توصیه می کنیم که از همین امسال اقدام به جمع بندی دهم تجربی کنند. خصوصا اگر هدف شما رشته هایی مانند پزشکی و داروسازی می باشد. برای این رشته ها شما نیاز دارید که بر همه مباحث هر سه پایه( دهم، یازدهم و دوازدهم) تسلط داشته باشید. از پایه دهم تست بزنید و از خود آزمون بگیرید. از همان ابتدا یک مشاور تحصیلی برای خود داشته باشید و به امید سال آخر نباشید. در پایه دوازدهم هر چقدر مطالب پایه را بهتر از قبل خوانده باشید کارهایتان بهتر پیش برود. پس در پایه دهم تست های همان پایه و در یازدهم نیز تست های مربوط به این پایه را حل کنید. مطالب را برای خود خلاصه نویسی کنید و تا برای مرور خود یک منبع عالی که دست نویس خودتان نیز هست داشته باشید. فرمول ها را روی کاغذی بنویسید و به دیوار نصب کنید.

 

 

📋 جمع بندی دهم و یازدهم تجربی 📋

 

کتاب جمع بندی پایه

 

در مورد کتاب جمع بندی پایه موارد مختلفی را می توان معرفی کرد که در این قسمت یکی دو نمونه های خوب آن را به شما خواهیم گفت. معمولا کتاب های قلم چی در زمینه جمع بندی موفق عمل می کنند. می توانید برای رشته های مختلف از آن ها استفاده کنید. انتشارات خیلی سبز هم برای رشته ی تجربی مناسب است. بسته به نظر مشاور خود یکی از آن ها را تهیه کنید و در ایستگاه های مطالعاتی جمع بندی از آن ها استفاده کنید. حتما تست های آن ها تحلیل کنید و بیش از یک بار حل کنید تا نکته ی کیلدی آن برای همیشه در خاطرتان بماند. سعی کنید که سوالات را به صورت زماندار حل کنید تا عادت داشته باشید در جلسه آزمون هم مدیریت زمان کنید. هر چقدر حرفه ای تر عمل کنید نتایج خیلی بهتری هم خواهید گرفت. پس درست و اصولی پیش بروید.

 

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها 🤓. در این قسمت شما را با یک طرح بی نظیر و باور نکردنی آشنا خواهیم کرد. این طرح ها موفقیت شما را صددرصد برایتان به ارمغان می آورد. توصیه می کنیم از هر پایه ای که هستید در این طرح فاروس ثبت نام کنید. تام خدماتی که به شما ارائه می شود تضمینی بوده و نتایجی که در اهداف شماست را حتما به وجود خواهد آورد. بهترین برنامه ریزی را برای شما انجام می دهیم که به کمک آن به راحتی می توانید بدون هیچ خستگی درس ها را بخوانید. ضمن این که جزوات اساتید برجسته ی کنکور را تقدیم حضورتان خواهیم کرد که با مطالعه آن ها دروس خود را بهتر و مفهومی تر یاد بگیرید و دیگر نیازی به منبع دیگری نخواهید داشت. با یک انتخاب درست می توانید به تمام هدف های خود برسید.

 

سوالات متداول

 

بهترین کتاب برای جمع بندی درس های پایه تجربی کدام است؟

انتشارات قلم چی و خیلی سبز کتاب های خیلی خوبی برای جمع بندی منتشر کرده اند که می توانید تهیه کنید و استفاده نمایید.

چطور می توان در طرح های فاروس طاها ثبت نام کرد؟

برای ثبت نام در طرح های تضمینی می توانید با شماره 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را به همین شماره واتسپ کنید.

برچسب ها