فاروس logo

برنامه ریزی کنکور تجربی از نیمه دوم سال

برنامه ریزی کنکور تجربی از نیمه دوم سال

برنامه ریزی کنکور تجربی از نیمه دوم سال

برنامه ریزی کنکور تجربی از نیمه دوم سال

  

برای آگاهی از بهترین برنامه ریزی کنکور تجربی از نیمه دوم سال با ما همراه باشید. اهمیت برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور بسیار مهم است. این مسئله باعث می شود تا شما خیالتان راحت باشد که به موقع به همه منابع می رسید و زمان کم نمی آورید. این آسودگی خاطر از استرس شما می کاهد. همچنین، به شما کمک می کند تا با تمرکز بیش تری به مطالعه بپردازید. پس حتما حواس تان به یک برنامه ریزی دقیق باشد. اما باید بلد باشید که چه طور این کار را انجام دهید. گاهی افراد برنامه هایی دارند که واقعا هیچ وقت نمی تواند عملی شود. از افراط بپرهیزید و منطقی باشید. اهداف کوچک کوتاه مدت در ابتدا برای خود بگذارید و هنگام رسیدن به هر کدام برای خود یک هدیه کوچک در نظر بگیرید. این کار به رشد شما و همچنین، تقویت روحیه تان کمک می کند. در ادامه این مقاله فاروس طاها نکات بیش تری را به شما عزیزان کنکوری درباره برنامه ریزی کنکور تجربی خواهیم گفت.

  

برنامه ریزی کنکور تجربی

  

در برنامه ریزی کنکور تجربی، باید بدانید که هر درسی را چه مقدار بخوانید. همچنین، چقدر برای تست و تمرین آن وقت بگذارید. از درس های عمومی غافل نباشید و حتما در برنامه هفتگی خود، مطالعه آن ها را قرار دهید. برای هر درسی اولویت مطالعه شما باید با کتاب درسی باشد. تمام مطالب کتاب درسی را برای هر مبحث بخوانید و در آن به تسلط برسید. به علاوه، حتما در کنار کتاب های خود نکات مهم را حاشیه نویسی کنید و منبع مناسبی برای زمان های مرور و جمع بندی خود نگه دارید. شیوه حاشیه نویسی از روش های معروف نفرات برتر کنکور است. پس نسبت به انجام دادن آن جدی باشید. برای دریافت برنامه ریزی کنکور تجربی و آموزش نکات بیش تر می توانید با فاروس طاها همراه باشید. بهترین برنامه برای قبول شدن شما در رشته پزشکی را ما در اختیارتان قرار خواهیم داد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

  

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

  

خدمات آموزشی موسسه فاروس طاها برای کنکوریان عزیز

  

  

  

بهترین نوع برنامه ریزی کنکور تجربی

  

برنامه ریزی درسی برای کنکور تجربی را می‌توان به سه دسته برنامه ریزی حجمی، برنامه ریزی زمانی و برنامه ریزی حجمی-زمانی تقسیم بندی کرد. در برنامه ریزی حجمی فقط بر حجم مطالعه از یک درس ویژه توجه می‌شود و همچنین، میزان ساعات مطالعه اهمیتی ندارد. برنامه ریزی زمانی نیز فقط بر زمان مطالعه توجه دارد، بدون اینکه حجم درس را درنظر بگیرد. برنامه ریزی حجمی-زمانی بهترین نوع برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور است. در این نوع از برنامه ریزی، داوطلب مشخص می‌کند که دقیقاً چه حجم از درس را در میزان زمان مطالعه کند. یک برنامه ریزی درسی وقتی قابل اعتماد خواهد بود که، زمان و حجم مطالعه را مدیریت کند.

  

  

برنامه ریزی رایگان کنکور

  

✨همراه ما باشید با برنامه ریزی رایگان کنکور!! در این مقاله تلاش کردیم تمام اصول داشتن یک برنامه مفید را به شما آموزش دهیم. اما باز هم توصیه می کنیم که داشتن یک مشاور خیلی خوب است. مشاور خیلی بهتر می تواند برای شما برنامه ریزی کند چرا که تجربه او برای کنکور قطعا از شما بیش تر است. برای داشتن یک مشاور عالی هم حتما فاروس طاها را انتخاب کنید. مطمئن باشید بهترین خدمات کنکوری را به شما ارائه خواهیم داد. چون که موفقیت شما برای ما مهم است. ما به شما افتخار می کنیم و حضور شما برای مهم ارزشمند است. اعتماد شما به ما باعث خوشحالی ما است و تمام تلاش ما رساندن شما به هدفتان است. پس همین الان با شماره 09120981385 تماس بگیرید و گام بزرگی برای موفقیت خود بردارید.

  

 

  

  

قبولی تضمینی کنکور تجربی و کسب رتبه برتر فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

  

سوالات متداول

  


بهترین برنامه ریزی کنکور تجربی از نیمه دوم سال کدام است؟


فاروس طاها با تجربه ای درخشان و عالی در زمینه کنکور می تواند بهترین برنامه ریزی را با پوشش دادن تمامی منابع کنکور برای شما انجام دهد.


هر چقدر هم که برنامه ریزی می کنم و ساعات مطالعه درسی خود را افزایش می دهم، باز هم پیشرفتی ندارم. چه کار کنم؟


تنها افزایش ساعت مطالعاتی کافی نیست. اولا که کیفیت مطالعه خود را باید بالا ببرید و مفاهیم را خوب درک کنید. ثانیا حتما از زمان خود بخشی را صرف حل تست های کنکوری کنید.

  

 

برچسب ها