فاروس logo

آمادگی کنکور در یازدهم تجربی | رتبه برتر کنکور برای دانش آموزان پایه یازدهم

آمادگی کنکور در یازدهم تجربی | رتبه برتر کنکور برای دانش آموزان پایه یازدهم

آمادگی کنکور در یازدهم تجربی | رتبه برتر کنکور برای دانش آموزان پایه یازدهم

آمادگی کنکور در یازدهم تجربی 

چگونه آمادگی کنکور در یازدهم تجربی کسب کنیم؟ دانش آموزان پایه یازدهم نسبت به دانش آموزان پایه دهم به کنکور سراسری نزدیک تر هستند. بنابراین بهتر است از همین پایه تست زنی را شروع کنند. چرا در سال آخر به دلیل حجم بالای دروس و آمادگی برای امتحانات نهایی علاوه بر کنکور سراسری این موضوع سخت تر می شود. در پایه یازدهم ار بتوانید دروس پایه دهم را مرور کنید و دروس پایه یازدهم را در تست بزنید، در سال آخر با مرور دوباره و تست های زماندار می توانید بهترین نتیجه را کسب کنید. علاوه بر آن از بسیاری از دانش آموزان که سال آخر برای کنکور سراسری تلاش می کنند، در رقابت سخت کنکور جلو میزنید.

موسسه کنکور برای پایه یازدهمی ها

آمادگی کنکور در یازدهم تجربی >> ارتقای معدل تحصیلی علاوه بر آمادگی برای کنکور هدف خیلی از خانواده ها و دانش آموزان است. بنابراین اگر می خواهید در کنکور سراسری بهترین نتیجه را کسب کنید، موسسه ای را انتخاب کنید که همه این امکانات را دارا باشد. سوال بسیاری از دانش اموزان این است آیا می توان همزمان با درس خواندن به صورت تشریحی رتبه خود را برای کنکور سراسری ارتقا داد؟ بله با استفاده از اصول صحیح مطالعه هر درس می توانید هر مبحث را به صورت تشریحی مطالعه کرده و تست های آن بخش را بزنید تا ر کنکور سراسری با خیالی آسوده به تحصیل بپردازید.

چه عواملی در پایه یازدهم تجربی موجب موفقیت دانش آموز می شود؟

دروس تخصصی پایه یازدهم تجربی شامل چه مواردی می شود؟

کتاب هایی که در رشته تجربی منبع رسمی کنکور به معرفی سازمان سنجش هستند. در دروس تخصصی کتاب های زیست، زمین شناسی، فیزیک و ریاضی و در دروس عمومی دین و زندگی (معارف)، عربی، ادبیات و زبان انگلیسی هستند. اگر می خواهید در این دروس به موفقیت برسید، بهتر است آموزش آن ها را از همان ابتدا فرا بگیرید.

فیلم های آموزشی یازدهم تجربی

آمادگی کنکور در یازدهم تجربی >> فیلم ها و ویدیو های آموزشی یازدهم تجربی به شما کمک می کند تا بتوانید عمیق تر هر مبحث درسی را دنبال کنید. آیا فیلم های آموزشی کنکور در سال کنکور تهیه کنیم؟ بهتر است فیلم های آموزشی کنکور را از سال های دهم و یازدهم تهیه کنید و بعد از درس معلم هر مبخث را از ویدئو نیز دنبال کنید و تست بزنید. بنابراین سال آخر برایتان جنبه مرور پیدا می کند و می توانید به تسلط برسید.

تست های پایه یازدهم تجربی

سال یازدهم می توانید تست های کنکور را بزنیم؟ یک سری از تست های کنکور ترکیبی هستند. این تست ها ادغام شده این سه پایه هستند. به این معنا که باید آموزش شما باید کامل  باشد تا بتوانید به آن ها پاسخ دهید. اما تست های جداگانه ای نیز برای پایه یازدهم موجود ایت که پاسخگویی وتسلط در آن به شما در کنکور سراسری کمک می کند. 

کتاب های یازدهم تجربی

آیا سطح دروس در یازدهم تجربی سخت تر می شود؟ بله بدیهی است هرچه پایه شما بالا تر برود، سطح کتاب ها نیز بالا تر می رود. بنابراین سطح کتاب ها به گونه ای است که پایه دوازدهم تجربی نیز به گونه ای است که مباحث آن از دو پایه قبل سخت تر است. درزو تخصصی با بالا رفتن پایه رو به تکامل می رود و همچنین مباحث جدید به آن اضافه می شود. دروس عمومی نیز به همین صورت است.

راهکار های تقویت پایه یازدهم

آمادگی کنکور در یازدهم تجربی >> انجام سه روش بالا برای دروس عمومی و تخصصصی باعث می شود بتوانید به سطح مناسب برسید. علاوه بر آن استفاده از کتاب های کمک درسی و ویدیو های آموزشی می تواند به شما کمک کند علاوه بر حل تمارین کتب درسی به بررسی عمیق کتب درسی برسید.

از یازدهم تا کنکور

اگر قصد دارید از پایه یازدهم تا کنکور سراسری علاوه بر آمادگی برای کنکور سراسری به پیشرفت تحصیلی برسید، بهتر است از همین پایه بهترین موسسه کنکور تجربی را انتخاب کنید. با انتخاب این مورد شما جزوات، ویدیو های آموزشی، مشاوره ، برنامه ریزی و هر آنچه برای موفقیت به آن نیاز دارید را به دست خواهید آورد. موسسه فاروس طاها با سال ها تجربه قبولی تضمینی در کنکور سراسری به شما کمک می کند تا در شته دلخواه و دانشگاه مورد نظرتان تحصیل کنید.

برچسب ها