فاروس logo

کنکور تجربی نظام جدید | فاروس طاها

کنکور تجربی نظام جدید | فاروس طاها

کنکور تجربی نظام جدید | فاروس طاها

کنکور تجربی نظام جدید

در این مقاله به بررسی ابعاد مختلف کنکور تجربی نظام جدید خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید در میان گروه های آزمایشی تجربی از بقیه پرمتقاضی تر است. در این گروه هم رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی بسیار محبوب هستند. حال چطور در این رشته ها قبول شویم؟ چه برنامه ای برای آن ها داشته باشیم و طبق کدام استراتژی پیش برویم تا نتیجه بگیریم؟

اگر این سوالات برای شما هم پیش آمده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید. مفاهیم اصلی کنکور نظام جدید و نظام قدیم مانند هم می باشد، اما یک سری تفاوت ها وجود دارد که بهتر است برای درک آن ها منابع جدید تهیه بفرمایید.

ضمن این که کتاب های درسی هم تغییرات زیادی داشته اند. فراموش نکنید که ادغام شدن این دو کنکور نیز باعث شده تا همه داوطلبان مجبور شوند که منابع یکسانی داشته باشند.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

بهترین کتاب های کنکور تجربی نظام جدید

اغلب دانش آموزان این سوال را از ما زیاد می پرسند که بهترین کتاب های کنکور تجربی نظام جدید کدام اند؟ برای درس های مختلف دوستان عزیز انتشارات متفاوتی را می توان معرفی کرد، اما نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه شود این است که شما نباید چند منبعی باشید.

برای هر درس یک الی دو درس تهیه کنید و روی همان ها تمرکز کنید. خیلی دور خود را شلوغ نکنید. این کار باعث استرس و سردرگمی شما خواهد بود. برای تهیه کتاب دقت داشته باشید که حتما درسنامه های مفیدی داشته باشد به همراه تست های کنکور سراسری که به صورت کامل حل شده اند.

با این حال بهتر است که در ابتدا برای هر درسی اول کتاب درسی خود را بخوانید. این روش را تمام رتبه های برتر کنکوری نیز انجام داده اند. کتاب درسی را به صورت کامل مطالعه کنید.

بهترین منابع ادبیات کنکور تجربی نظام جدید

برنامه شما برای درس ادبیات چیست؟ دوستان این درس چون دارای چندین وجه می باشد پس شما باید هر دفعه یک قسمت آن را بخوانید. به طور مثال یک بار تاریخ ادبیات، یک بار معنی لغت و یک بار قرابت معنایی.

درس ادبیات در صورت تسلط می تواند خیلی آسان و رتبه ساز باشد. به عنوان بهترین منابع ادبیات کنکور تجربی نظام جدید ما به شما کتاب گاج نقره( میکرو طلایی) را معرفی می کنیم.

این کتاب در واقع کامل ترین کتاب ادبیات کنکوری می باشد که مطالعه آن از پس هر سوالی برمی آیید. آن را طبق برنامه مطالعه کنید و تست های آن را حل کنید. پیشنهاد می کنیم حتما سه روز در هفته به صورت تایم های یک الی یک ساعت و نیم ادبیات را بخوانید و قسمت های حفظی آن را دوره کنید تا چیزی را فراموش نکنید.

منابع کنکور تجربی 1401

منابع کنکور تجربی 1401 را چطور انتخاب کنیم؟ آیا شما هم قصد شرکت در کنکور 1401 برای گروه آزمایشی تجربی را دارید؟ برنامه تان برای موفقیت چیست و تا به الآن در کجای مسیر قرار گرفته اید؟ در ادامه برای کنکور تجربی نظام جدید منابع را برای اختصاصی به صورت جدا معرفی خواهیم کرد.

به طور کل همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد، بهتر است که مطالعه خود را از کتاب درسی تان شروع کنید تا بدانید که کلیت درس در چیست.

اگر بخواهیم سلسله مراتب یک مطالعه صحیح را به شما بگوییم بهتر است که پس از مطالعه کتاب درسی چند تمرین تشریحی هم حل کنید. پس از آن به سراغ تست های کنکور بروید. این کار باعث می شود تا درصد زیادی از مباحث در ذهن شما باقی بماند و چیزی را فراموش نکنید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

منابع اختصاصی کنکور تجربی 1401

کنکور تجربی نظام جدید پزشکی

کنکور تجربی نظام جدید پزشکی را اغلب سخت ترین آزمون می دانند. اما هیچ راه سختی نیست که بدون تلاش آسان نشود. مطمئن باشید که با درس خواندن و زحمت کشیدن هر رشته ای را که دوست دارید قبول می شوید. پس انرژی منفی نداشته باشید و با قرارگیری در یک مسیر درست می توانید رویاهای خود را محقق سازید.

مطالعه کنکوری خود را هر چه زودتر آغاز کنید و همه چیز را برای لحظه آخر نگذارید. هر چه زودتر شروع کنید نسبت به رقبای خود بهتر عمل خواهید کرد. پس فرصت را از دست ندهید و همراه با فاروس طاها نتایج بهتری را برای خود رقم بزنید.

ما همراه شما هستیم تا بتوانید سبک درس خواندن خود را عوض کنید و با برنامه مطالعه کنید. درس ها را کم کم پیش ببرید و هر روز بهتر از قبل باشید. به دنبال پیشرفت ناگهانی نباشید.

موفقیت تضمینی پزشکی

موسسه فاروس طاها یک طرح شگفت انگیز برای شما عزیزان دارد که ثبت نام در آن را حتما به شما توصیه می کنیم. موفقیت تضمینی قبولی در پزشکی نام آن است و قبولی شما را در رشته مورد نظر تضمین می کند.

از پایه دهم و یازدهم نیز می توانید در آن شرکت کنید. برای ثبت نام با شماره 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را به همین شماره واتساپ کنید. با موسسه ما می توانید در کنکور سراسری بدرخشید و سربلند شوید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها