فاروس logo

صفر تا صد عربی کنکور | پکیج آموزشی عربی کنکور فاروس طاها

صفر تا صد عربی کنکور | پکیج آموزشی عربی کنکور فاروس طاها

صفر تا صد عربی کنکور | پکیج آموزشی عربی کنکور فاروس طاها

صفر تا صد عربی کنکور | پکیج آموزشی عربی کنکور

 

بهترین روش مطالعه صفر تا صد عربی کنکور کدام است؟🤩✌ همراه ما باشید. ما در این مقاله فاروس طاها به بررسی این موضوع می پردازیم. هر درسی در کنکور سراسری دارای شیوه خاصی برای مطالعه است. داوطلبان باید با توجه به هر درس، برنامه مناسبی برای مطالعه آن داشته باشند. به علاوه، دروس عمومی از اهمیت بسیاری برای داوطلبان برخوردار هستند. چرا که این دروس مثل یک شتاب دهنده برای رتبه نهایی داوطلبان عمل می‌کنند. یکی از مهم‌ ترین دروس عمومی برای داوطلبان تمامی گروه‌ های تحصیلی درس عربی است. چرا که اکثر داوطلبین در این درس ضعیف هستند و درصد کمی در این درس در کنکور کسب می کنند. بنابراین اگر کسی بتواند در این درس درصد بالایی کسب کند، تاثیر معجزه آسایی در نتیجه کنکور او خواهد داشت.

 

روش خواندن عربی کنکور از صفر

 

در رابطه با روش خواندن عربی کنکور از صفر باید بگوییم که این درس در ابتدا سخت به نظر می رسد اما اگر درست شروع کنید و هر روز حتی 15 الی 20 دقیقه برای آن وقت بگذارید در مدت زمان کوتاهی نتایج خیلی عالی خواهید گرفت. کلمات را در جایی یادداشت کنید تا همیشه همراه خود داشته باشید. با مرور همیشگی آن ها می توانید دامنه لغات خود را افزایش دهید و راحت تر از پس تست های آن برآیید.

 

 

تراز داوطلبان در عربی کنکور

 

وضعیت تزار داوطلبان در پاسخگویی به سوالات عربی به خوبی نشان می‌دهد که داوطلبان اهمیت زیادی به این درس نمی‌دهند. تعداد دانش‌ آموزانی که برای این درس تراز 100 درصدی دارند، بسیار اندک هستند. آمار زیر مربوط به داوطلبان با رتبه‌های زیر 1000 است. اگر می‌خواهید رتبه مناسبی در کنکور کسب کنید باید به درس عربی نیز اهمیت دهید:

   


  

رتبه‌ های زیر 1000 گروه ریاضی

  

   


 

رتبه ‌های زیر 1000 گروه تجربی

  

  

بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید

  

  

عربی کنکور را چگونه بخوانیم؟ شما باید اول به سراغ مطالعه بودجه بندی عربی کنکور بروید. بودجه بندی عربی کنکور برای داوطلبان گروه تجربی و ریاضی یکسان است. این بدین معنی است که داوطلبان هر دو گروه به راحتی می‌توانند این بودجه بندی را مطالعه کنند. سوالات عربی در کنکور از 7 بخش تشکیل شده است:

  

  

  

بخش ترجمه و مفاهیم: ۱۰ سوال

  

یکی از مهم‌ ترین بخش ‌های عربی کنکور که باید با دقت زیادی آن را مطالعه کنید، بخش ترجمه و مفاهیم است. این بخش از 10 سوال تشکیل شده است. یعنی داوطلبان با پاسخگویی به این سوالات، 40 درصد از سوالات عربی کنکور را پاسخ می‌دهند. اما داوطلبان در مطالعه بخش ترجمه و مفاهیم باید به چه نکاتی توجه کنند؟ عربی کنکور را چگونه بخوانیم؟ نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  

  

مباحث قواعد عربی کنکور نظام جدید

 

درست کردن کارت های کوچک با سلیقه خودتان برای یادگیری لغات عربی و زبان می تواند کمک بزرگی به شما بکند. قدم بردارید و برای موفقیت تان تلاش کنید. منتظر اتفاق عجیبی نباشید. همین نکات ساده می تواند کلی مطلب جدید به شما بیاموزد. یک عالمه تکنیک خوب و کاربردی کنکوری برای پیشرفت درسی را می توانید با فاروس طاها بیاموزید. تکنیک های مختلف برای مطالعه هر درس و به صورت تفکیکی برای دروس عمومی و اختصاصی را به شما می آموزیم. فقط کافیست با شماره 09120981385 تماس بگیرید و در دوره های ما ثبت نام کنید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

قبولی تضمینی کنکور دندانپزشکی فاروس طاها

  

قبولی تضمینی کنکور دندانپزشکی با فاروس طاها💯. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. 👩‍⚕️ با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فارروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

سوالات متداول

  


✅ عربی در کنکور شامل چند سوال دارد؟


داوطلبان باید به 25 سوال درس عربی در دفترچه عمومی پاسخ دهند.


 ✅ مدت زمان پاسخگویی به سوالات عربی چقدر است؟


داوطلب 20 دقیقه فرصت دارد که به 25 سوال عربی پاسخ دهد. این بدین معنی است که داوطلب باید به صورت میانگین به هر سوال در ۴۸ ثانیه پاسخ دهد.


✅ تراز درس عربی در رتبه نهایی چقدر تاثیر دارد؟ 


داوطلبان توجه زیادی به تراز درس عربی ندارند. همین موضوع موجب می‌شود داوطلبانی که تراز بالایی در این درس کسب می‌کنند، رتبه نهایی خوبی نیز به دست آورند.

  

پانوشت: صفر تا صد عربی کنکور, جزوه عربی کنکور, بودجه بندی عربی کنکور, نکات ترجمه عربی کنکور, روش خواندن عربی کنکور از صفر

برچسب ها