فاروس logo

صفر تا صد زبان کنکور | پکیج آموزشی زبان کنکور

صفر تا صد زبان کنکور | پکیج آموزشی زبان کنکور

صفر تا صد زبان کنکور | پکیج آموزشی زبان کنکور

صفر تا صد زبان کنکور | پکیج آموزشی زبان کنکور | جزوه کنکوری زبان

 

در این مقاله فاروس طاها ما به بررسی صفر تا صد زبان کنکور می پردازیم. هر درسی در کنکور سراسری دارای شیوه و روشی خاص برای مطالعه و تست زنی می باشد. داوطلبان باید با توجه به هر درس، برنامه مناسبی برای مطالعه آن داشته باشند. به علاوه، دروس عمومی از اهمیت بسیاری برای داوطلبان برخوردار است. چرا که این دروس مثل یک شتاب دهنده برای رتبه و تراز نهایی داوطلبان عمل می‌کنند. یکی از مهم‌ ترین دروس عمومی برای داوطلبان تمامی گروه‌ های تحصیلی درس زبان انگلیسی است.  

  

همچنین، زبان کنکور یکی از مقوله هایی است که دانش آموزانی که بر آن مسلط اند. به راحتی می توانند در این درس درصد های 90 به بالا کسب کنند. اما برخی از دانش آموزان نیز با این درس در دفترچه دروس عمومی کنکور مشکل دارند و برای یادگیری آن بسیار زمان می گذارند. واقعیت این است اگر این درس را به خوبی بیاموزید، به راحتی می توانید هم در مدرسه به صورت تشریحی و هم در کنکور به صورت تستی به موفقیت برسید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به ذکر نکانی درباره یادگیری این درس و تست زنی آن بپردازیم.

  

زبان کنکور را چگونه بخوانیم؟

  

زبان کنکور را چگونه بخوانیم؟ ابتدا باید با ماهیت درس زبان به خوبی آشنا شوید. داوطلبان و دانش‌آموزان باید برای کنکور سراسری زبان انگلیسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را مطالعه کنند. زبان ضریب 2 دارد و داوطلبان باید به 25 سوال این درس در 20 دقیقه پاسخ دهند. این بدین معنی است که داوطلب باید در 48 ثانیه به 25 سوال این درس پاسخ دهد. بعد از آشنایی با ماهیت درس باید به سراغ بودجه بندی این درس برویم.

 

  

بودجه بندی زبان کنکور نظام جدید

  

چگونه زبان کنکور را 100 بزنیم؟ شما باید با دقت بودجه بندی زبان کنکور را مطالعه کنید. مطالعه بودجه بندی کمک می‌کند تا عملکرد بهتری در پاسخگویی به سوالات کنکور داشته باشید. بودجه بندی زبان انگلیسی نظام جدید به صورت زیر است:

  

   


  

آموزش زبان کنکور

  

با توجه به بودجه بندی بالا مشخص است که دو بخش واژگان و درک مطلب از اهمیت بسیار زیادی در کنکور برخوردار هستند. اگر می‌خواهید زبان را 100 بزنید باید به بودجه بندی دقت زیادی داشته باشید.

 

جزوه زبان کنکور

  

کدام جزوه برای آموزش زبان انگلیسی در دوران کنکور مناسب است؟ درست است که به این موضوع اشاره کردیم که به یادگیری عمیق زبان بپردازید. اما نباید از تست زنی و آموزش نکات تستی در گرامر و مکالمه زبان انگلیسی غافل شوید. بنابراین برای آمادگی کامل، شما به جزوه ای احتیاج دارید که علاوه بر یادگیری کامل مکالمه به زبان انگلیسی، بتوانید به آموزش کامل نکات تستی زبان نیز بپردازید. به این نکته دقت کنید اگر در مکالمه زبان به سطح بالا برسید، خود به خود آموزش گرامر را نیز فرا گرفته اید. جزوه زبان فاروس طاها بهترین گزینه است. چرا که یک عالمه تکنیک خوب و کاربردی کنکوری دارد. همچنین، روش ها و تکنیک های کلیدی تست زنی را نیز در بر می گیرد. با مطالعه دقیق این جزوه قطعا می توانید زبان را بالای 90 بزنید. پس همین حالا با شماره زیر تماس بگیرید و از خدمات ویژه فاروس طاها بهره مند شوید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

  

تکنیک تست زنی زبان کنکور

  

بسیاری از دانش آموزان در رشته های مختلف تحصیلی از سطح زبان بالایی برخوردارند و داطلب آزمون های آیلتس و تافل در کنکور سراسری اند. اما به درصد های زبان در سال های قبل نگاه کنید! فقط تعداد انگشت شماری از دانش آموزان توانستند تست های زبان را 100 زدند. این امر نشان دهنده این است که تست زبان به آن راحتی که دانش آموزان فکر می کنند نیست. به عبارت دیگر، باید به تکنیک های تست زنی به طور کامل آشنا شوید. برای این کار باید به حد کافی در مباحث زیر اطلاعات کسب کنید:

  

 

نحوه سوالات درس زبان انگلیسی

 

 

قبولی تضمینی کنکور پزشکی فاروس طاها

 

قبولی تضمینی کنکور پزشکی با فاروس طاها💯. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. 👩‍⚕️ با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین، می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فارروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه کافی است. مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

  

سوالات متداول

  


✅ زبان انگلیسی در آزمون سراسری چند سوال دارد؟ 


زبان شامل 25 سوال است و داوطلبان از سوال 76 الی 100 به سوالات آن پاسخ می‌دهند.


✅ مدت زمان پاسخگویی به سوالات زبان چقدر است؟ 


داوطلبان باید به سوالات در 20 دقیقه پاسخ دهند. یعنی برای هر سوال 48 ثانیه فرصت وجود دارد.


✅ سوالات زبان در کنکور به چه صورتی خواهند بود؟ 


سوالات زبان انگلیسی بر اساس منابع نظام جدید است. داوطلبان باید زبان انگلیسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را برای کنکور مطالعه کنند. که به طور جامع در این مقاله به بودجه بندی کنکور زبان پرداخته شد.

  

برچسب ها