فاروس logo

زبان انگلیسی کنکور | مکالمه زبان

زبان انگلیسی کنکور | مکالمه زبان

زبان انگلیسی کنکور | مکالمه زبان

زبان انگلیسی کنکور | مکالمه زبان

 

زبان انگلیسی کنکور یکی از مقوله هایی است که دانش آموزانی که بر آن مسلط اند به راحتی می توانند در این درس درصد های 90 به بالا کسب کنند. اما برخی از دانش آوزان نیز با این درس در دفترچه دروس عمومی کنکور مشکل دارند و برای یادگیری آن بسیار زمان می گذارند. واقعیت این است اگر زبان انگلیسی را بیاموید، به راحتی می توانید هم در مدرسه به صورت تشریحی و هم در کنکور به موفقیت برسید. در ادامه با ما همراه باشید تا به ذکر نکانی در باب یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم.

یادگیری زبان انگلیسی کنکور

یادگیری زبان انگلیسی چه برای کنکور و چه در دانشگاه در همه زمینه ها می تواند به ما کمک کننده باشد. بنابراین منظور از یادگیری زبان انگلیسی یادگیری کوتاه مدت آن نیست. بلکه باید زبان را طوری بیاموزید که بتوانید مثل زبان مادری از آن استفاده کنید.

در اینجا کنکوری ها شاید بگویند برای آموزش زبان انگلیسی به صورت حرفه ای زمان ندارند. پس راه حل چیست؟

رمز یادگیری زبان انگلیسی در تداوم آن است. کسانی که یادگیری زبان را امری دشوار و زمان بر تلقی می کنند قصد دارند یک شبه ره صد ساله را طی کرده و در مدت زمان کم به یادگیری مباحث آن مسلط شوند. بنابراین زبان درسی است باید هر روز حتی شده یک ساعت به آن پرداخته شود. این امر دققیقا مثل انجام نیم ساعت ورزش های سبک و پیاده روی در دوران کنکور است. کنکوری ها شاید در ابتدا ورزش در این دوران را امری بیهوده تلقی کنند اما واقعیت این است که این امر باعث می شود در بلند مدت حافظه شما بازدهی لازم و کافی برای یادگیری مطالب در زمان های مختلف روز را داشته باشد. اما شما این امر را در روز های نزدیک به کنکور متوجه می شوید. یادگیری زبان نیز به همین صورت است. اگر روزانه به یادگیری آن استمرار ورزید، آثار آن را در روز های پایانی کنکور متوجه خواهید شد.

پکیج آموزش کامل زبان انگلیسی

کدام پکیج برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در دوران کنکور مناسب است؟ درست است که در بالا به این امر اشاره کردیم که به یادگیری عمیق زبان بپردازید. اما نباید از تست زنی و آموزش نکات تستی در گرامر و مکالمه زبان انگلیسی غافل شوید. بنابراین برای آمادگی کامل کنکور سراسری شما به پکیجی احتیاج داید که علاوه بر یادگیری کامل مکالمه به زبان انگلیسی بتوانید به آموزش کامل نکات تستی زبان بپردازید. به این نکته دقت کنید اگر در مکالمه زبان به سطح بالا برسید، خود به خود آموزش گرامر را نیز فرا گرفته اید!

تکنیک تست زنی زبان انگلیسی در کنکور

بسیاری از دانش آموزان در رشته های مختلف تحصیلی از سطح زبان بالایی برخوردارند و داطلب آزمون های آیلتس و تافل در کنکور سراسری اند. اما به درصد های زبان در سال های قبل نگاه کنید! فقط تعداد انگشت شماری از دانش آموزان توانستند تست های زبان را 100 زدند. این امر نشان دهنده این است که تست زبان به آن راحتی که دانش آموزان فکر می کنند نیست و باید به تکنیک های تست زنی به طور کامل آشنا شوند. برای این کار باید به حد کافی در مباحث زیر اطلاعات کسب کنید:

علاوه بر یادگیری موراد ذکر شد در بالا باید به این نکته تئجه داشته باشید که زدن تست های زماندار می تواند تا حد زیادی در موفقیت شما تاثیر گذار باشد

تکنیک های تست زنی در کنکور سراسری

 زبان انگلیسی کنکور

آموزش زبان انگلیسی در 90 روز

آیا پکیج آموزشی زبان انگلیسی در 90 روز را می شناسید؟ این پکیج آموزشی زبان به صورتی طراحی شده است که بتوانید با روزانه 45 دقیقه زمان در 90 روز زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود صحبت کنید. قیمت پکیج زبان انگلیسی فاروس طاها به صورت اشتراک ماهانه و درست مانند باکیفیت ترین کلاس های زبان انگلیسی فراهم شده است. بنابراین می توانید از آموزش زبان انگلیسی به طور کامل تنها در 90 روز با اشتاک ماهانه تنها 100 هزار تومان (در 90 روز 300 هزار تومان ) در وب اپلیکیشن فاروس به زبان انگلیسی صحبت کنید. این پکیج برای تمامی افراد مناسب است و شیوه قیمت گذاری اشتراکی جهت استفاده تمامی افراد علاقه مند به زبان انگلیسی در رده های سنی مختلف و با هر توان مالی است.

جهت ثبت نام رایگان در وب اپلیکیشن فاروس کلیک کنید

👇

چگونه با تیپ بندی سوالات زبان انگلیسی در کنکور آشنا شویم؟

اگر به آزمون های کنکور سراسری سال های قبل نگاه کرده باشید حتما باید تا الان متوجه شده باشید بودجه بندی زبان انگلیسی در کنکور به چه صورت بوده. برای توضیح بیشتر بودجه بندی درس زبان در سال 1400 را بررسی می کنیم.

شما برای پاسخ به این سوالات تنها 20 دقیقه زمان دارید. سوالات زبان نیز در آخرین دفترچه کنکور دروس عمومی درج شده است. بنابراین باید از تسلط کافی در هنگام حل سوالات برخوردار باشید. مبحث واژگان زبان در کنکور سراسری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تسلط به این مبحث 32 درصد از درس زبان را برای شما تضمین می کند. مبحث گرامر که حاوی قواعد است 16 درصد کنکور را شامل می شود. کلوز تست به سوالاتی گفته می شود ک یک متن نسبتا طولانی در سوال وجود دارد و داوطلب باید جای خالی را با واژگان مناسب پر کند. سوالات این بخش ترکیبی و 20 درصد از زبان کنکور را تشکیل می دهد. بخش درک مطلب نیز که از اهمیت بالایی برخوردار است 32 درصد زبان کنکور را تشکیل می دهد. این بخش شامل یک متن است که داوطلب با خواندن آن باید به سوالات به درستی پاسخ دهد. سوالات این بخش نیز ترکیبی است. در کل در رابطه با سوالات زبان کنکور می توان گفت اغلب آن ها ترکیبی هستند. اگر در درس زبان به تسلط لازم رسیدید در صورت علاقه مندی می توانید در کنکور زبان نیز شرکت کنید.

پانوشت: تیپ بندی تست های زبان کنکور, تکنیک های تست زنی درس زبان انگلیسی, نکات کنکوری درس زبان انگلیسی, ویدیو آموزشی زبان ارزان قیمت

برچسب ها


نکات کنکوری درس زبان انگلیسی

تیپ بندی تست های زبان کنکور

تکنیک های تست زنی درس زبان انگلیسی