فاروس logo

رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور صحبت کنیم. پر متقاضی بودن این رشته امری کاملا واضح و آشکار است. این موضوع باعث شده است تا دانش آموزان به این فکر بیفتند تا در رابطه با شرایط ورود به آن به صورت بدون کنکور، اطلاعاتی کسب نمایند.

دوستان توجه بفرمایید هیچ اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش این رشته بدون آزمون کنکور در هیچ دانشگاهی وجود ندارد، اما کاملا مسلم است که شما با رتبه های پایین تری می توانید در دانشگاه های آزاد برای این رشته مشغول به تحصیل شوید.

این زمانی است که دو شرط برقرار باشد. اولا که شما رشته پزشکی علاقه ی اولتان باشد و ثانیا از پس شهریه آن در دانشگاه آزاد برآیید. به این علت که این رشته شهریه بالایی دارد. توصیه ما این است که حتما به قدر کافی تحقیق کنید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور

همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور وجود ندارد. بنابراین شما باید در کنکور سراسری رتبه مجاز برای دانشگاه آزاد و یا سراسری را بیاورید. به شما قول می دهیم که اگر به درستی درس بخوانید و تلاش کنید حتما در هر رشته ای که دوست دارید می توانید در بهترین دانشگاه های کشور قبول شوید.

پس در ابتدا سطح خود را مشخص کنید و سپس برنامه ریزی کنید که برای هر درس چقدر زمان نیاز دارید. برای این کار حتما از فاروس طاها کمک بگیرید.

اهداف خود را مشخص کنید و آن ها را برای خود به انگیزه تبدیل کنید. بدون وقفه درس بخوانید چون همانطور که می دانید پزشکی شوخی بردار نیست. مصمم باشید و با شکست های کوچک نترسید. هر شکست را تلنگری در نظر بگیرید تا درس ها را بهتر بخوانید. ترفندهای ضروری را اعمال کنید.

رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون آزمون کنکور

تا به اینجا متوجه شدیم که امکان تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون آزمون کنکور وجود ندارد. حال می خواهیم کمی در رابطه با تحصیل این رشته در دانشگاه های آزاد صحبت کنیم.

نکته مهمی که باید بدانید این است که درست است که صحبت از دانشگاه آزاد می باشد ولی باز هم شما باید رتبه های خوبی را کسب کنید. برای این که حرف از رشته ی پزشکی و تاپ ترین رشته تجربی می باشد. پس نمی توان آن را دست کم گرفت.

نکته دیگرری که گفتن آن خالی از لطف نیست این می باشد که تنها دانشگاه های سراسری از جمله دوره های روزانه و پردیس خودگردان در کنار دانشگاه آزاد رشته پزشکی را ارائه می دهند و سایر دانشگاه ها حتی به واسطه کنکور سراسری نیز در رشته پزشکی دانشجو نمی پذیرند. در نتیجه ظرفیت زیادی را نمی توان برای آن تعریف کرد.

شهریه پزشکی بدون کنکور

برای قبولی در پزشکی و در رابطه با شهریه پزشکی بدون کنکور به شما باید بگوییم که وقتی این رشته بدون کنکور پذیرش ندارد پس شهریه ای هم نمی توان برای آن تعریف کرد، اما به طور کل برای دانشگاه های آزادی که پزشکی را همراه با آزمون می گیرند چقدر شهریه وجود دارد؟

دوستان این میزان برای دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد. ضمن این که هر سال یک مقدار افزایشی خواهد داشت و مقدار مشخصی را نمی توان برای آن گفت، اما برای سال اخیر برای شهریه ثابت 7.500.000 تومان اعلام شده است.

همانطور که گفته شد این فقط شهریه ثابت می باشد و به ازای هر واحدی که اخذ کنید این مقدار افزایش می یابد. هم چنین برای واحدهای عملی و آزمایشگاهی هزینه بالاتری در نظر گرفته می شود. اگر بخواهیم یک مقدار تقریبی برای شهریه پردیس خودگران این رشته به شما بگوییم تقریبا 15 تا 17 ملیون تومان است.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

ثبت نام پزشکی دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام پزشکی دانشگاه آزاد چیست؟ اولین موردی که باید بدانید این است که با توجه به این که ما رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور نداریم پس شما حتما باید در آزمون کنکور شرکت کنید.

مورد دیگر این که رتبه لازم را هم کسب کرده باشید. شرایط مهم دیگری نیز وجود دارد که انحصار هر دانشگاه می باشد و در هر کدام که قبول شوید به شما گفته خواهد شد. بچه ها توجه داشته باشید که رشته پزشکی در دانشگاه نیز سخت می باشد و شما باید سال های مدیدی را درس بخوانید.

پس فقط به فکر قبول شدن نباشید، تمام آینده خود را در نظر بگیرید. اینطور نباشد که قبول شوید و پس از مدت کوتاهی پشیمان شوید و زمان زیادی را تلف کرده باشید، به این منظور تحقیق قبل از هر کاری لازم و ضروری می باشد.

پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی

آیا پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی وجود دارد؟ این دانشگاه یکی از دانشگاه های پردیس خودگردان می باشد که در سال های اخیر ایجاد شده اند.

در این دانشگاه ها امکان تحصیل بودن آزمون نیز وجود دارد. اما همانطور که گفته شد رشته پزشکی در این دانشگاه هم مانند دانشگاه های دیگر بدون کنکور پذیرش ندارد، هیچ اطلاعیه و تبلیغی را مبنی بر این موضوع باور نکنید، مگر این که سازمان سنجش خود اقدام به اعلام آن کند. احتمالا برای شما هم سوال شده است که با این وجود پس چطور می توان از میان این جمعیت زیاد در پزشکی قبول شد؟

جواب آن تنها همین جمله می باشد: با تلاش بسیار. اما فراموش نکنید که این تلاش باید در مسیر درست قرار گیرد تا نتیجه دهد. در غیر این صورت نه تنها خیلی زود خسته می شوید بلکه به هیچ کدام از اهداف خود نیز نخواهید رسید.

موفقیت تضمینی در رشته پزشکی

در این مقاله موضوع رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور بررسی کردیم. با توجه به عدم وجود این رشته به صورت بدون آزمون چگونه داوطلب حتما قبول شود؟

ما در موسسه فاروس طاها به شما دبیرستانی ها و کنکوری های گرامی کمک می کنیم تا با استفاده از آزمون آنلاین کنکور خود را برای بزرگترین مسابقه آماتور به نام کنکور آماده کنید.

فاروس طاها قصد دارد تا به شما یک پیشنهاد ویژه بدهد. این پیشنهاد موفقیت تضمینی در رشته پزشکی و همچنین قبولی در دندان پزشکی می باشد. بله درست متوجه شده اید، موفقیت تضمینی🥰. این یک طرح شگفت انکیز برای دوستان عزیزی می باشد که اهداف شان را مهم می دانند و برای رسیدن به آن می خواهند با بهترین ها هم قدم باشند.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

اگر دانش آموز سال کنکوری و یا پایه دهم و یازدهمی هستید حتما همین حالا با شماره 09120981385 تماس بگیرید وبرای شرکت در آن اقدام نمایید. ما همراه شما هستیم تا رویاهایتان را محقق سازید. پس یک گزینه درست را انتخاب کنید و با مشاوره های آن ها درس ها را بهتر بخوانید.

برچسب ها