فاروس logo

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1401

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1401

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1401

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1401

 

اگر قصد دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1401 را دارید حتما در این مقاله همراه ما باشید. توصیه می کنیم که حتما برای هر آزمونی که می خواهید شرکت کنید دفترجه مربوط به آن را مطالعه بفرمایید. به دلیل آن که گاها تبصره ها و نکاتی گفته می شود که آگاهی از آن می تواند نقش به سزایی در تصمیم گیری شما داشته باشد. این مورد را حتما هم برای کنکور مربوطه و هم برای فرایند انتخاب رشته خود در اولویت قرار دهید. مهم تر این که هدف خود را نیز مشخص کنید و برای آن تلاش مستمر داشته باشید. اینطور نباشد که صرفا فقط یک امتحانی بدهید و نتیجه ای نیز نداشته باشد. با تلاش و کوشش می توانید در زندگی به هر هدفی که دارید برسید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401

  

اگر می خواهید که برای کنکور سراسری ارشد داوطلب باشید، ابتدا باید دفترچه انتخاب رشته را که در قسمت بالا در رابطه با اهمیت آن گفتیم دانلود کنید. برای این کار هم می توانید از سایت سازمان سنجش استفاده کنید و هم از طریق موسسه ما یعنی فاروس طاها اقدام بفرمایید. در رابطه با انتخاب رشته نیز باید به همان سامانه مراجعه بفرمایید. شما می بایست انتخاب های خود را که به صورت کد رشته هستند وارد کنید و فرایند آن به صورت اولویت بندی صورت می گیرد. یعنی به طور مثال اگر شما در انتخاب دوازدهم خود قبول شدید دیگر موارد پس از آن را در نظر نمی گیرند. پس آگاهانه و درست این کار را انجام دهید. هم چنین فراموش نکنید که تمامی این روند به صورت مجازی می باشد.

  


  

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

در ثبت نام در کنکور ارشد یا همان فوق لیسانس یک سری شرایط وجود دارد که می تواند عمومی و یا اختصاصی باشد. در قسمت زیر شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را با هم خواهیم دید.

 

  

 

دانلود pdf دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

 

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401، داوطلبان به صورت زیر می توانند فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند. متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 1401 در زمان بیان شده. و با مراجعه به سایت سنجش، منحصرا به روش زیر می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان توجه داشته باشند، پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته ‌های دوره روزانه سال 1399 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت ‌نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند. اجازه ثبت‌نام و شركت در آزمون سال 1401 را نخواهند داشت.

  

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

  

 

نحوه دریافت سریال علاقه مندی کنکور کارشناسی ارشد

 

این شماره‌ سریال شامل یک كد 10 رقمی با عنوان “سریال علاقه‌مندی” می ‌باشد. و منحصرا از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و با استفاده از کارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب. كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال می‌باشد، قابل خریداری است.

 

 

انواع سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد

 

طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، تاثیر سهمیه ها به شرح زیر است:

 

 

در رابطه با انواع سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد به دو نکته توجه کنید:

 

 

 

نکات مهم برای ثبت نام کارشناسی ارشد کنکور 1401

 

با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 می توانید از سایر نکات و شرایط ثبت نام آگاهی یابید. برخی از نکات مهم برای ثبت نام به شرح زیر است:

 

  

هر زمان که راهنمایی ایی درباره نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری داشتید می توانید با فاروس طاها تماس بگیرید. همچنین، کارشناسان تخصصی فاروس طاها آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1401 را به داوطلبان دهند. به علاوه، آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی فاروس طاها راهنمایی نمایند.

  

☎ شماره تماس فاروس طاها 09120981385 می باشد. ☎

  

  

سوالات متداول

  


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 چه زمانی است؟


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از تاریخ 1400/09/16 آغاز می شود. داوطلبان با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 و آگاهی از شرایط می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.


مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چیست؟


داشتن مدرک كارشناسی (ليسانس) يا كارشناسی ارشد (فوق ليسانس يا دكترای حرفه ای) يا اشتغال به تحصيل در سال آخر مقطع كارشناسـی كـه مـدرک مذكور مورد تایید باشد.

  

 

برچسب ها